TomR1 napsal:
Jasný no,z druhý strany představ se v danej situaci s tim že jsi utratil poměrně hodně peněz za zánovní nebo novou motorku.Tedko se ti tohle stalo což sebou nese i poměrně hodně peněz pokud neuznají záruku,trochu skaženej dojem z toho že jsi nedojel vysněnou expedici-tak bys asi taky byl naštvanej na BMW a zrovna jej nechválil.Sám bych asi taky vinu trošku házel na motorku.
predstava, ze si z motoshopu odvezes osmikilo nebo 12ku primo pripravenou na takovyhle trip mi prijde tedy ujeta. Za ty penize kupujes myslim trochu neco jineho, nez vecnej stroj co prezije jizdu bez termostatu na 60 oktanovej benzin.
To co jel Dufino je extrem, podle mne vyzadujici nadprumernou pripravu a peci o motorku po ceste.
Vsichni vime, ze 95 oktanu (ani 91) ten benzin po ceste nemel a osmikilo NEMA cidlo klepani. Nechal si tam Dufino treba nahrat tu 91kovou mapu?
Proste a jasne... ocenuji odvahu, ale nechapu to hazeni viny na motorku a uz vubec tu reklamaci. Chci extrem, pocitam ze budu kupovat pul nove motorky. Zavodnici si na tohle zvykli uz davno.
Pokud to vzniklo nekvalitním benzínem což muj názor je že je to hodně pravděpodobný tak bych asi taky byl nasranej a řikal že BMW mě zklamalo když takováhle motorka tohle nevydejchá až takovýmhle způsobem.
no super
Upravil hicks dne 22.08.2011 10:58
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty asi neznas tu historii proc tohle vzniklo, Dufino dojel nekam do Beloruska, kde mu to kleklo.
To by myslim bylo ok, ale zacal si tak nejak stezovat -- VEREJNE, ze to osmikilo stoji za prd, ze za ty prachy by melo nevimco a dal to na kulanci do Inveltu.
Kdyby rekl... "kurna asi jsem to upekl, nebo nevim, uvidime, co na to Invelt" tak myslim zadna causa nevznikla.
Je to verejné fórum ,jeho vlákno vytvorené pre popis cesty tak si tu môže napísať o tej ceste, ľudoch zážitkoch a technike čo chce a teba je do toho veľké kulové. Až prestaneš jazdiť po R1 a urobíš podobnú cestu ( hlavne podmienky servisu a náročnosť prostredia ) potom si celkom rád prečítam aj tvoje postrehy a hodnotenie. Lezie to poriadne na budku, keď sa nas.rieš do každého druhého vlákna a riešiš tam 800 kilo
Glock-plastik fantastik :-)
glock7 napsal:
Je to verejné fórum ,jeho vlákno vytvorené pre popis cesty tak si tu môže napísať o tej ceste, ľudoch zážitkoch a technike čo chce a teba je do toho veľké kulové. Až prestaneš jazdiť po R1 a urobíš podobnú cestu ( hlavne podmienky servisu a náročnosť prostredia ) potom si celkom rád prečítam aj tvoje postrehy a hodnotenie. Lezie to poriadne na budku, keď sa nas.rieš do každého druhého vlákna a riešiš tam 800 kilo
jdi nekam, prave proto, ze to je verejne forum tak tyhle veci resime tady. A tobe je uplne stejny kulovy do toho, kdo a jak to komentuje. A to vubec neresim, ze abys mohl napsat tenhle prispevek tak jsi a) necetl to vlakno cele, nepochopil co se tu pise.
Z te Dufinove PORUCHY (nejen cesty) je causa. Tecka. Neresi se to jen tady, ale mluvi se o tom i v kuloarech
Upravil hicks dne 22.08.2011 11:10
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomR1 napsal:
Ahoj Dufino,líbí se mi jak všichni tady hodnotí co jsi udělal nebo co jsi měl udělat,ale chtěl bych vidět tady některé odborníky ve stejné situaci,jak by na místě řešili obdobné problémy.Ono taky mužeš mít odborné znalosti,ale když nemá prostředky jak vyřešit problém jsou ti k ničemu.Nevím jak to bylo nebo jaká byla situace a nebudu to hodnotit přesto že si myslím že technice trošku rozumím.
Ty asi neznas tu historii proc tohle vzniklo, Dufino dojel nekam do Beloruska, kde mu to kleklo.
To by myslim bylo ok, ale zacal si tak nejak stezovat -- VEREJNE, ze to osmikilo stoji za prd, ze za ty prachy by melo nevimco a dal to na kulanci do Inveltu.
Kdyby rekl... "kurna asi jsem to upekl, nebo nevim, uvidime, co na to Invelt" tak myslim zadna causa nevznikla.
Nevím proč by si nemohl stěžovat na kvalitu osmikila? Samo BMW tuhle motorku prezentuje jako enduro a každý kdo aspoň přičichl k enduru ví,že motorka občas spadne a sem tam jede v režimu "varná konvice".Jestli to tahle motorka nedává,jsou v BMW lháři a podvádějí zákazníky,protože je to tím pádem motorka čistě na asfalt a to ještě v dosahu servisu BMW.To je jedna věc.
Druhá věc je,že když tady Dufíno psal reporty z cest všichni tady sundávali klobouky,plácali po ramenou a vyvolávali slávu,ale když si dovolil zapochybovat o "skvělé" kvalitě BMW (která už je dávno v kopru),najednou z něj někteří začnou dělat div né vyvrhele.Člověk by se občas z tohodle národa pozvracel
Dufíno,nenech si to znechutit.Holt to se občas stává,že lidem kteří něco dokázali,okopávají trpaslíci kotníky.
PS:MUsím ještě dát za příklad I.Brezovara.Taky často jezdil na nekvalitní benzín,taky padal,motorka přehřátá,ale jezdí bez problémů dál.Proč?Protože GS1100 byla poslední poctivě udělaná motorka od BMW.Osmikilo už je vytvořené marketingem a uplácané dohromady rozpočtáři.
Upravil pavelgs dne 22.08.2011 11:31
Causa pre koho ? Nebol si to práve ty kto to celé začal riešiť ? Práve preto, že jeho cestu sledujem od začiatku tak mi vadí za.ieranie vlákna debatou ktorá smeruje niekde mimo.
Glock-plastik fantastik :-)
TomR1 napsal:
Jasný no,z druhý strany představ se v danej situaci s tim že jsi utratil poměrně hodně peněz za zánovní nebo novou motorku.Tedko se ti tohle stalo což sebou nese i poměrně hodně peněz pokud neuznají záruku,trochu skaženej dojem z toho že jsi nedojel vysněnou expedici-tak bys asi taky byl naštvanej na BMW a zrovna jej nechválil.Sám bych asi taky vinu trošku házel na motorku.
predstava, ze si z motoshopu odvezes osmikilo nebo 12ku primo pripravenou na takovyhle trip mi prijde tedy ujeta. Za ty penize kupujes myslim trochu neco jineho, nez vecnej stroj co prezije jizdu bez termostatu na 60 oktanovej benzin.
To co jel Dufino je extrem, podle mne vyzadujici nadprumernou pripravu a peci o motorku po ceste.
Vsichni vime, ze 95 oktanu (ani 91) ten benzin po ceste nemel a osmikilo NEMA cidlo klepani. Nechal si tam Dufino treba nahrat tu 91kovou mapu?
Proste a jasne... ocenuji odvahu, ale nechapu to hazeni viny na motorku a uz vubec tu reklamaci. Chci extrem, pocitam ze budu kupovat pul nove motorky. Zavodnici si na tohle zvykli uz davno.
Pokud to vzniklo nekvalitním benzínem což muj názor je že je to hodně pravděpodobný tak bych asi taky byl nasranej a řikal že BMW mě zklamalo když takováhle motorka tohle nevydejchá až takovýmhle způsobem.
no super
Hele ty kalvéro, jakej extrém? Myslíš jako polní ty cesty? Nezlobte se na mě, ale extrém to určitě nebyl. Motorce je úplně u prdele zda jede po okresce nebo v terénu, protože jediný rozdíl smazává vzducháč... Motorka dostala co potřebovala (olej, filtry,..) to znamená že byl pravděpodobně zmetek. Nevím jak v továrně měří šály, ale chyby se prostě stávají. Poslední věc, jestli někdo tvrdí, že na zadření kliky má vliv špatnej benál tak je blázen!!!
Difíno, až budeš mít ty věci doma nebo nějaké fotky rád se ti na to podívám. Už jsem viděl hodně zadřených motorů a dá se z toho poznat co se dělo..
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Hicksi, ja se musim Dufina zastat, at to bylo jakkoliv. Pokud nam BMW preklada motorku, ktera je "unstopable" a pak se ji zadre motor... Nevim, nevim. Navic Dufino neni jedinej pripad, kdy se to stalo. To, ze motorka potrebuje pripravu je asi pravda, ale nevim, jakou pripravu by clovek mel udelat, aby se mu nezadrel motor? Koupit si jeste jeden a tahnout ho za sebou na karce? Pokud ta motorka nerozdycha spatny benzin, melo by to BMW jednoznacne rict, aby s tim lidi pocitali a byli na to propraveny. Pozor, prave na tom pripadu Kanadana je patrne, ze mapa pro 91 oct benzin neni oficialni vyplod BMW a diky tomu mi i zamitli zaruku!!!
glock7 napsal:
Causa pre koho ? Nebol si to práve ty kto to celé začal riešiť ? Práve preto, že jeho cestu sledujem od začiatku tak mi vadí za.ieranie vlákna debatou ktorá smeruje niekde mimo.
Nn... ani omylem.
Doslo to ke mne hned z nekolika ruznejch smeru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Okay -- pockame si tedy na vyjadreni Mnichova a pak se na to pripadne podivas?
Ke mne -- a opravdu z ruznych smeru -- dobehly informace, ze ta motorka v tom je nejspis nevinne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Okay -- pockame si tedy na vyjadreni Mnichova a pak se na to pripadne podivas?
Ke mne -- a opravdu z ruznych smeru -- dobehly informace, ze ta motorka v tom je nejspis nevinne.
Klidně se na to podívám. Nechci se hádat o něčem co jsem ještě na vlastní oči neviděl, ale je už teď víc než jasné, že kdyby motorka mazala tak jak má.. problém by nebyl. To jak se vyjádří Invelt resp. Mnichov bych nebral tak vážně. Může to být klidně úplně jinak a zahrajou to do outu. Hlavně ať si majitel nechá vrátit všechny díly... Ideální by byl i olej ze zadřené motorky
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
hicks napsal:
Ke mne -- a opravdu z ruznych smeru -- dobehly informace, ze ta motorka v tom je nejspis nevinne.
Hmm, asi vis vic nez my... )
mam jen vagni, nekonkretni šuškandu No uvidime.
Mozna by ale fakt stalo na tohle zridit oddelenej thread... nechci Dufinovi kazit zasluhy. Myslim, ze takovych co nechytili talibanci a za celou cestu si ani jednou poradne nenamlatili MOC NEBUDE
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Sohlasím s názorem,že příprava na takovou cestu u mě nikdy nezahrnovala víc než to,že jsem jí s cígem v hubě obešel a shledal,že dojede.Olej jsem měnil na cestě vždy okolo 10000km najetejch.Jestli to mělo olej tak je to krám.Kámoš jí má a říká,že je třeba úzkostlivě hlídat olej na horní rysce,spíš víc než míň.S tím ať mi jdou k šípku.To není motorka na cestování,ale okolo komína pro rohlíky.
Nekvalitní benzín jsem měl na mysli zapečené kroužky samozřejmě nikoliv zadřený motor na klice.
V ostatním s tebou musím plně souhlasit bez toho aby to člověk viděl nelze dělat žádné soudy a závěry.Jen ze zkušenosti s reklamacema u značkových motorek bych se trošku zastal reklamačního oddělení,vždy když jsem něco řešil tak dle mého názoru to bylo posouzeno spravedlivě a nesetkal jsem se stim že by něco zahrávali do autu.
Rozhodně nesouhlasim s Hicksem,od takovéhle motorky očekávám že ji koupim dokoupim cest.vybavení třeba v Touratechu a pokud má motor olej,filtry a chladivo.Nevidim důvod co bych ještě měl připravovat na takovouhle cestu proti tomu aby se mi zadřel motor!!
Neřek bych ani pumpička kdyby odešel vstřik,pal.pumpa,ucpanej filtr,nepravidelnej chod-cokoliv takovýho bych pochopil,vzhledem k tomu benzinu,ale aby se bez těhle projevů hned zapekly kroužky nebo nedejbože zadřel motor to fakt ne....
Remus511 napsal:
hicks napsal:
Remus + PetrS:
Okay -- pockame si tedy na vyjadreni Mnichova a pak se na to pripadne podivas?
Ke mne -- a opravdu z ruznych smeru -- dobehly informace, ze ta motorka v tom je nejspis nevinne.
Klidně se na to podívám. Nechci se hádat o něčem co jsem ještě na vlastní oči neviděl, ale je už teď víc než jasné, že kdyby motorka mazala tak jak má.. problém by nebyl. To jak se vyjádří Invelt resp. Mnichov bych nebral tak vážně. Může to být klidně úplně jinak a zahrajou to do outu. Hlavně ať si majitel nechá vrátit všechny díly... Ideální by byl i olej ze zadřené motorky
sadilek napsal:
Sohlasím s názorem,že příprava na takovou cestu u mě nikdy nezahrnovala víc než to,že jsem jí s cígem v hubě obešel a shledal,že dojede.Olej jsem měnil na cestě vždy okolo 10000km najetejch.Jestli to mělo olej tak je to krám.Kámoš jí má a říká,že je třeba úzkostlivě hlídat olej na horní rysce,spíš víc než míň.S tím ať mi jdou k šípku.To není motorka na cestování,ale okolo komína pro rohlíky.
Ámen
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
A další věc je taky zřejmá,že u motoru s takhle malým proběhem km bude na vinně pokles tlaku oleje.jinak by se klika nemohla zadřít.
Kdyby byla špatná výrobní prac.vůle na čepu na klice tak by to padlo dávno.
Z nějakého důvodu to nemazalo-nesprávný olej,porucha na olej.čerpadle,špatná montáž olej.filtru,pokud 800 má aretační šroub na olej čerpadle-viděl jsem jich několik vytočených samovolně,ucpaný mazací otvor....atd.
kluci, hlavne se tu nehadejte, jde vo hov..no, kdez nejde o zivot...(pokousim se to zlehcit
Psal jsem preventivne do Mnichova, pry mi nemuzou pomoci, kdyz to ma nastarosti Invelt.Pry to mam dovezt a oni se o to postaraji. Nechci ale dopadnout tak, ze kuli servisu budu jezdit do Nemecka, jako nekteri z Vas.
Takze cekam na vyjadreni..............
Jo a masina byla tesne pred zacatkem adventury na pravidelnym servisu u nich. Mluvil jsem o tom co chci jet a a tak udelali i nektere nadstandartni opravy.(vymena spojky, loziska v krku a na zdanim kole atd..)
Vic jsem k priprave delat nemoh (napr jak servisovat zadni tlumic, kdyz moto ma celkova najeto 15tis km)? Dle me se s nim nedela nic.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...