O ceně přestavby jsem už psal - cena závisí na tom, co si zákaznik poručí, co má a co si sám sežene.
Vysvětlím to...
Jsou zákazníci, kteří chtějí sehnat vhodně bouranou motorku, sehnat všechny díly třeba z toho F800GS a řeknou si, že chtějí svody, výfuk, jiné sedlo, kokpit s IMO a navigací, tlumič řízení, nechat oficiálně udělat papíry na 21" a doklad na vyměněný rám, přezout to na ostré pneu, vyměnit zadní tlumič za jiný, namontovat tyhle a tyhle doplňky. Cena bude radikálně odlišná, pokud někdo doveze svojí 1150 a všechny díly co jsou potřeba třeba z HP2 nebo z osmistovky, nebude chtít předělávat dám aby tam šel tlumič řízení, nebudou chtít dělat jiný kokpit, měnit tlumič atd.
Ten rozdíl je obrovský, to je asi každému jasné. Jak se dá odpovědět na dotaz, na kolik ta motorka vyjde, když nevím za kolik se povede koupit ten základ 1150? Má se to stavět z nových dílů F800GS nebo HP2 nebo úplně dělaných na míru? Nebo se použijí starší z nějaké šikovně bourané a za kolik se to povede koupit? Bude se to lakovat nebo ne? Co dál se bude předělávat? Bude se vyhazovat ABS? Měnit stupačky a řadička? Zvětšovat chladič? Brzdový hadice budou originál F800GS nebo na míru? Jaké tam budou brzdiče? Těch variant, které mají vliv na výslednou cenu jsou desítky a tohle se nedělá jako nějaká ceníková cena. Je potřeba hledat a shánět, protože kdyby se to dělalo celé z nových ND, tak to nikdo nezaplatí.
TomasTT napsal:
O ceně přestavby jsem už psal - cena závisí na tom, co si zákaznik poručí, co má a co si sám sežene.
Vysvětlím to...
Jsou zákazníci, kteří chtějí sehnat vhodně bouranou motorku, sehnat všechny díly třeba z toho F800GS a řeknou si, že chtějí svody, výfuk, jiné sedlo, kokpit s IMO a navigací, tlumič řízení, nechat oficiálně udělat papíry na 21" a doklad na vyměněný rám, přezout to na ostré pneu, vyměnit zadní tlumič za jiný, namontovat tyhle a tyhle doplňky. Cena bude radikálně odlišná, pokud někdo doveze svojí 1150 a všechny díly co jsou potřeba třeba z HP2 nebo z osmistovky, nebude chtít předělávat dám aby tam šel tlumič řízení, nebudou chtít dělat jiný kokpit, měnit tlumič atd.
Ten rozdíl je obrovský, to je asi každému jasné. Jak se dá odpovědět na dotaz, na kolik ta motorka vyjde, když nevím za kolik se povede koupit ten základ 1150? Má se to stavět z nových dílů F800GS nebo HP2 nebo úplně dělaných na míru? Nebo se použijí starší z nějaké šikovně bourané a za kolik se to povede koupit? Bude se to lakovat nebo ne? Co dál se bude předělávat? Bude se vyhazovat ABS? Měnit stupačky a řadička? Zvětšovat chladič? Brzdový hadice budou originál F800GS nebo na míru? Jaké tam budou brzdiče? Těch variant, které mají vliv na výslednou cenu jsou desítky a tohle se nedělá jako nějaká ceníková cena. Je potřeba hledat a shánět, protože kdyby se to dělalo celé z nových ND, tak to nikdo nezaplatí.
CCA 125 tisíc bez ceny motorky a dílů F800GS. Ale v tom jsou třeba i ložiska co se tam měnily atd. Je to fakt těžký, protože záleží na stavu a výbavě té motorky a co je potřeba ještě změnit a opravit neý se začne vůbec stavět. Tady třeba nějaké díly už byly (něco od Touratechu, něco ne).
Tady je pár nových fotek motorky po zkušebním ježdění kolem komína. Jak vidíte, vyměnili jsme ty příšerný přídavný světla za naše, protože se nám to tam prostě nelíbilo - a to tak, že velmi...
Tome a cena cca příklad. Mám 11ku a budu chtít "jen" 21" včetně papírování (zápis do TP) a druhý příklad: rally nepojedu, takže bez věcí jako imo, držák roadbooku atd., ale chtěl bych USD s 21"? Žádný díly nemam vše bych chtěl od vás, takážeš to nastřelit pro představu? A nebude něco jako předváděčka na radarce?
https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
Firefly:
a) cca 19500Kč s DPH a to včetně obutí na Michelin Desert
ne, to nedokážu odhadnout, protože netuším, za kolik se zrovna teď někde nabízí ty díly co by se hodily. A nevím jestli to chceš na dílech F800GS, HP2 nebo třeba jak to mám já - úplně na míru dělaný a s vidlema 330mm. Když chceš udělat regulérní rozpočet, tak zavolej Milana do prodejny a zadej mu to. Je to celkem dost shánění, ty věci co jsou potřeba se neseženou od jednoho člověka okamžitě. Něco z aukce, něco z přímého prodeje.. Něco holt asi bude muset být nové od BMW protože to právě nikdo nenabízí.
c) nevím, milan tam jede na své motorce, která je prakticky stejná, jen ten předek je z dílů HP2. Tuhle dáváme zákazníkovi přímo na brněnské výstavě
V jednoduchosti krásná, čistá (ruší mě jen ta 17" vzadu a 22 řídítka).
17" vzadu je v rozumných hranicích neřešitelný problém. Znamenalo by to rozřezat kyvku, prodloužit - vyvařit, prodloužit kardan.. a pak riskovat, že to někde rupne?
Řídítka jsou věc osobní volby. Milan miluje široký větve, tak ho asi přesvědčil, že si tam má nechat originály. Já mám rád úzký Magury SX s jinými úhly. Je to jen otázka co se komu víc líbí a vyhovuje a taky peněz - ono tam je víc problémů, zejména když má člověk vyhřívaný hefty BMW...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
A co naplíst dozadu ráfek z R100 GS? Přinejmenším by tam šla nazout guma se šíří 130, ne že by to ne tenhle ráfek nešlo, ale ten ráfek ze stovky mi příde lepší.
Saturnin: vsak guma v siri 130 tam jde nazou i tak to neni problem a dokonce ti ji i Helpreg v pohode schvali, je sice vic rozplacla a nema treba C02 tak dobry bocni vedeni ale jde tam , jinak jde tam da i predek z KTM
Upravil schrek dne 26.02.2014 19:38
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
TomasTT napsal:
17" vzadu je v rozumných hranicích neřešitelný problém. Znamenalo by to rozřezat kyvku, prodloužit - vyvařit, prodloužit kardan.. a pak riskovat, že to někde rupne?
Řídítka jsou věc osobní volby. Milan miluje široký větve, tak ho asi přesvědčil, že si tam má nechat originály. Já mám rád úzký Magury SX s jinými úhly. Je to jen otázka co se komu víc líbí a vyhovuje a taky peněz - ono tam je víc problémů, zejména když má člověk vyhřívaný hefty BMW...
Hmm, to je tedy škoda, že je to tak složitý s tou 18".
A ty řídítka ... snad bych od origo heftů kvůli tomu vrtání do řídítek i upustil, ačkoliv BMW vyhřívané hefty jsou super.
Ale to je jen takový moje plkání, protože ta motka je fakt pěkná.
Dle toho co kdysi daval Jimmy Lewis na advrider se na 1150 18ka vejde pri vyosenym vypletu a max 120ce gume. On to tak ma(mel). To mi teda prislo uz trochu extrem a bylo to pro mne jednim z hlavnich argumentu pro hapinu. Tam je 18ka v poho a ten vyber obuti si ted vylozene uzivam.
Btw. Six days extreme je genialni, takovy dvakrat tak vostry Karoocko i s temer stejnou vydrzi!
A ke kauze riditka. Prave ty origo z 1150 mi teda fest chybej! Byly uzasny!
Jinak panove, motorka je teda nadherna. A jestli to bude fungovat jak ta Mildova....
Maiali nel Fango!
Těch možností jak prodloužit kyvku je víc, všechny blbý. Strašně rád bych do toho šel, jen tak nějak nevím, jestli by se to dalo udělat tak, aby to pak nepraskalo. Dneska jsme se o tom bavili, co udělá hliník když se v takovém rozsahu zavaří, jestli to nezmění vlastnosti. Jestli by to uměli nastavit a zavařit tak, aby to bylo souosé. Prodloužení kardanu už je brnkačka ale ten odlitek je oříšek. Stačilo by 2cm a bylo by po problémech..
Jinak já jezdím vzadu Stonemaster, který je taky užší a je to OK, jen boky ráfku dostávají zabrat v kamení. Ale 120mm mi přijde fakt extrém.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...