Efendi napsal:
to tomaspelant: http://www.webbik...lan-n-104/
na víkend mám slíbenou testovačku, tak podám info. (pokud ji nebudu muset testovat v autě, jak to zatím vypadá )
ta nebude vůbec špatná, otvírání nahoru jde samo, bez nutnosti pomoct tomu rukou...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Chválu beru zpět...Jenže. Zase je to jen Lexan - tedy plast, za 8300 Kč poměrně dost...a váha v menší skořepině 1650 gr.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Mužu jí mít za mín asi 7800kč ale i to je dost..jen doufám že bude lepší než 103..nesrovnávám se Schubertkou..Uznávám jí moc ale mě na palici prostě nesedí..
tom3
co člověk to názor budme rozumní,nicméně jaká asi bude cena teto??Není problém s intercomem??Jo a co tě vede k názoru na NOLAN??Já loni ve 103 25000km po africe až do Sierra Leone,žádná sláva ale nemám oxtra vyhrady,přetím Schubert ale na něj mám asi špotnou lebku..jinak jsem u ní zůstal..
tom3
Já se přidám se zkušeností. Mám Shark Evoline II s intercomem F4 a pohoda. Předtím jsem měl Caberg a Scorpion, ale na Sharka nedám dopustit. někdo říká, že je těžká a hlučná, ale je to daň za tu pohodu, kdy si ji vyklopím někde v cizině až dozadu a jen se kochám, už bych do jiné nešel. Pro ženskou je to jiné, pro ně jsou těžké.
Zkoušel jsem vyklápěcí Vemarku, ale málem mi upadla hlava když jsem ji odklopil a jel kolem 60km/h
tomaspelant napsal:
co člověk to názor budme rozumní,nicméně jaká asi bude cena teto??Není problém s intercomem??Jo a co tě vede k názoru na NOLAN??Já loni ve 103 25000km po africe až do Sierra Leone,žádná sláva ale nemám oxtra vyhrady,přetím Schubert ale na něj mám asi špotnou lebku..jinak jsem u ní zůstal..
Cena necelých 9000 ofiko, na netu někde až o 1000 méně...
Třeba TADY - otázka solidnosti prodejce a skutečné dostupnosti, asi bych raději nakoupil v krámě - jenže - ofiko dovozce asi nebude mít všechny barevné variant... Uvidíme
NOLAN? OK, žena ji má... (N43 Air) - spíš to byl vtip. N103 jsem měl kdysi v užším výběru, vyhrál Evoline (díky ), pouze na něj byly dost nespokojené reakce (hlučnost?). N104 je opět případná varianta, kdyby Evoline z nějakého důvodu neseděl. C2 mi kdysi byla malá, C3 (nebo BMW system 6) je lepší, ale zdá se mi být "mělká" - nemůžu ji na tu svoji kedlubnu pořádně nasadit a "táhne mi spodem na uši"
Ono ve finále moc na výběr mezi solidními a prověřenými klapačkami není:
Shark, Nolan, Schubert, BMW, Shoei a pomalu končíš...
BMW GS = stroj na radost
campa napsal:
Já se přidám se zkušeností. Mám Shark Evoline II s intercomem F4 a pohoda. Předtím jsem měl Caberg a Scorpion, ale na Sharka nedám dopustit. někdo říká, že je těžká a hlučná, ale je to daň za tu pohodu, kdy si ji vyklopím někde v cizině až dozadu a jen se kochám, už bych do jiné nešel. Pro ženskou je to jiné, pro ně jsou těžké.
Zkoušel jsem vyklápěcí Vemarku, ale málem mi upadla hlava když jsem ji odklopil a jel kolem 60km/h
naprostý souhlas
Až na toho Caberga a Scorpiona - Caberga jsem zkoušel a nevybral (), škorpiona jsem na hlavě zatím neměl - pouze na krku
Kvůli ženským (hlavně) prý teď toho Evolina odlehčili a začali dělat dvě velikosti skeletu - výrazná úspora hmotnosti bude (prý) především u těch malých velikostí - tam by se prý mohli pohybovat 1600 - 1700 gr.
tomaspelant napsal:
...Není problém s intercomem??...
Mám EVO I a Interphone F4 jsme tam dostali, ale vystříhal jsem plast v lícnicích okolo uší, aby se tam lépe vešli sluchátka. Kamarád má EVO II, tam to šlo bez problémů a bez stříhání - zkoušel jsem to a i mě to bylo OK, EVO II ST je verze, která už má přípravu pro Skarktooth - Shark verze Interphone. Tam to bude asi úplně v pohodě. Vzhledem k vyžadované kompatibilitě s ostatními členy smečky zůstanu raději u interphone, i když ten ST je docela dobře zakomponován do helmy. Baterka je na zátylku a ovládací panel na boku přílby je tak velmi tenký a nikde neruší, nepřekáží, nevadí...
PS: EVO II ST má také Easy Fit (nebo jak se to jmenuje) - příprava pro brýle - na bocích má vyjímatelné malé kousky výstelky, aby šly protáhnout nožičky brýlí a netlačily na spánky. Taky dobrý
Upravil buboGS dne 22.03.2012 07:25
BMW GS = stroj na radost
Bodejď by ne když je to carbonka...
Skořepina
Pure Carbon verze: Full High
Z uhlíkových vláken
Ultra lehká odklopná přilba
Velikost XXS - XXL
Váha +/- 1310 gr (vel. L Pinlock ® Pure Carbon)
jojo, povídali duben - květen. Někde je ale už nabízejí - asi mají lepší zahraniční zdroje, ale před dvěma týdny mi u Louise taky říkala duben - spíš konec.
Bubo jak moc do ní táhne do zavřené?? Jde mi o to aby mi v zimě neumrzla brada.
Jinak se mi ten systém líbí moc. Já jezdím skoro pořád s otevřeno i když se to nemá
tak mi to přijde jako super řešení.
Splněný sen moje 1100GS
Byl jsem se dnes podívat osobně na Nolan 104,nekoupil jsem neni to ono ale koupil jsem si dnes toto...http://www.tipmoto.com/motorky/bmw/205241-r-1200-gs-adventure.html toková radustka..
tom3
tomaspelant napsal:
Byl jsem se dnes podívat osobně na Nolan 104,nekoupil jsem neni to ono ale koupil jsem si dnes toto...http://www.tipmoto.com/motorky/bmw/205241-r-1200-gs-adventure.html toková radustka..
Má hezkou zahradu ten prodejce
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10