Dolek napsal:
Pak nechápu ty tvé hlášky typu - to je bozska hudba pro muj sluch Grin - aj., v případech, kdy se dozvíš o nějaké závadě. A přitom toto všechno vzniklo pouze na základě poznámky Fandy, že je osmikilo mrdka.. Já si to osobně nemyslím, ale jsou tam některé věci značně sporadické...
Víš, co si myslím? Ty až si jednou koupíš tu Kátéemku tak zjistíš, že je to tak dobré stroj, že už na tu vrtuli nevlezeš
jenomze ty evidentne zdaleka nesledujes vsechny vlakna.. to neni jen o Fanosovi.
---
jinak jses na omylu.. mne se KTM libi, ale vicemene jen v roli DRUHE motorky... vadi mi, ze neumi s elektronikou, nema ESA, kokpit prisernej, image znacky nic moc... na bezny jezdeni chci porad radsi baworaka.
Staci uz jenom vecne tema KTM -- ABS.. aneb na minimu modelu.
Jako druhou moto ale bez problemu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mosquito napsal:
Co rikate na to leve KTM ?
Za me kdyby KTM umelo udelat motor co zere jako BMW tak ma vyhrano.
chapu, ze jses trochu trouba, ale to leve je Xchall, nebo mozna Country. Viz ram + blok motoru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mosquito napsal:
Co rikate na to leve KTM ?
Za me kdyby KTM umelo udelat motor co zere jako BMW tak ma vyhrano.
chapu, ze jses trochu trouba, ale to leve je Xchall, nebo mozna Country. Viz ram + blok motoru.
Hiksi chapu ze ty ses ale MEGA trouba. To ze je to Xchall vim, protoze danou prestavbu sleduju na foru od zacatku.
Asi nevis co znamena ironie ne?
3/6 Marines SEMPER FI
ale jo, ale to bys nejdriv musel bejt vtipnej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hiksi, tady jsou všichni troubové a nevím co ještě, ale ty na sobě neneseš ani chybičku
Já ti nevím, ale já jsem v tomto asi jednoduchý, ale motorku s ABS nepotřebuji, stejně jako nechci, aby mě do jízdy kecalo kde co.. Když už udělám chybu, zaplatím za ní.. Mě se strašně libila doba, kdy tydle věci prostě nebyly.. Všechno je pak pouze o tom, jak ten jezdec umí a nebo neumí. To samé je u aut - doby, kdy jezdilo staré Audi Qwatro a jiné bestie, byly boží. Tam se totiž ukázalo, kdo umí a za koho dělá práci počítač. Nezpochybňuji, že je to bezpečnější, ale podle mě toto všechno směřuje k tomu, že si za chvíli, jako řidiči, už ani neprdneme.
Jinak nevím, kam míříš s tím ABS, ale nejsem si vědom, že by to bylo nějak strašné. Vždycky se najdou nějaké nedostatky a je jedno, u které značky budeš hledat..
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Dolek napsal:
Já ti nevím, ale já jsem v tomto asi jednoduchý, ale motorku s ABS nepotřebuji, stejně jako nechci, aby mě do jízdy kecalo kde co.. Když už udělám chybu, zaplatím za ní..
rozbil sis uz nekdy PORADNE drzku na motorce, abys rval bolesti, pripadne kontroloval co ti chybi ci je pripadne vytocene divnym smerem?
kdyz uz jses celej zhavej do placeni vlastnich chyb?
---
jinak pro mne absence ABS u CESTOVNI motorky v roce 2012 teda strasna je.
Upravil hicks dne 20.02.2012 13:06
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Už jsem měl zlomený a přervaný kde co, ale nikdá ne z motorky. Ono je to asi o tom, jak na té motorce jezdíš. Na druhou stranu raději se naučit jezdit bez těchto věciček, než se potom vysypat jen proto, že to přestalo fungovat. Pochopil jsi vůbce můj příspěvek o historickém závodění? Tehdy to byli páni řidiči, protože se museli spoléhat sami na sebe, ne jako dnes.. Prostě je to o zhýčkanosti..
A co se týče ABS, jistě ho najdeš u cestovních modelů KTM, ale modely, u kterých se předpokládá použití mimo cestu, kde může být ABS potencionálním škůdcem, tam jej nehledej. Já bych řekl, že kluci v Mattighofenu v tomto případě vědí..
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Dolek napsal:
Už jsem měl zlomený a přervaný kde co, ale nikdá ne z motorky. Ono je to asi o tom, jak na té motorce jezdíš. Na druhou stranu raději se naučit jezdit bez těchto věciček, než se potom vysypat jen proto, že to přestalo fungovat. Pochopil jsi vůbce můj příspěvek o historickém závodění? Tehdy to byli páni řidiči, protože se museli spoléhat sami na sebe, ne jako dnes.. Prostě je to o zhýčkanosti..
promin, to je mix nesmyslu.
Kdysi byl:
- vyrazne mensi provoz
- vyrazne mensi kilometrove najezdy
- vyrazne slabsi stroje
a i tak, kdybys to prepocital, tak nehodovost meli velikou. a jeste horsi nasledky vzhledem k obleceni a horsi lekarske peci.
Argumentovat: "naucit se jezdit bez ABS" je dalsi nesmysl.
Jak se chces naucit brzdit kudlu s nakladem na mokry silnici, pripadne mokro + blaticko? ABS ti naopak umoznuje prozkoumavat hranici adheze a vyprecizovat se tak, abys to ABS nepotreboval.
argument: prestalo fungovat -- dalsi nesmysl. ABS ti bud zahlasi chybu, nebo mas extremni smulu. Argumentovat nefuncnosti.. fakt nesmysl.
---
dalsi argument: styl jezdeni -- opet, cim viz za to tahas, tim vic se ti hodi ABS.
smrtici argument: ABS je na slusnych motorkach VYPINATELNE
--
A co se týče ABS, jistě ho najdeš u cestovních modelů KTM, ale modely, u kterých se předpokládá použití mimo cestu, kde může být ABS potencionálním škůdcem, tam jej nehledej. Já bych řekl, že kluci v Mattighofenu v tomto případě vědí..
opet -- ABS je VYPINATELNE.
To, ze ho nema 990 Adv-R je silena ostuda.. a kluci v Mattighofenu se podle mne v prvni rade s elektronikou prilis nekamaradi a neveri ji.
Toz tak.
---
btw: kolikze mas najeto na motorkach a kolik z toho na silnici, jestli se muzu zeptat? Prijde mi, ze ses do mnoha pruserovych situaci totiz jeste nedostal.
Upravil hicks dne 20.02.2012 13:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ne to není mix nesmyslů, protože já se bavím o hystorickém závodění a tam se ten provoz až tak nezvýšil, kilometrové nájezdy na trati jsou diskutabilní a výrazně slabší stroje taky nebyly
Myslím, že jsi tady zamíchal hrušky a jabka. Co se normálního provozu týká, pak ano máš pravdu, provoz je hustší, dnes jsou stroje výrazně silnějíš.
Je zvláštní, že je spousta lidí, kteří bez toho ABS v pohodě jezdí a nevadí jim to a to i na supersportech, kde naše rychlosti značně převyšují..
Proč bych se měl učit brzdit kudlu s naloženou motorkou na mokru? Já v první řadě jedu vždy tak, abych dojel a pokud můžou panovat na silnici podmínky, které by mě mohly vyřadit z provozu, pak zásadně ruku z plynu a pěkně piánko. Přece nebudu ohrožovat sebe a co hůř ostatní lidi na cestě jen proto, abych si něco dokázal..
Toto mě dostalo do kolen
ABS ti bud zahlasi chybu, [b]nebo mas extremni smulu. Argumentovat nefuncnosti.. fakt nesmysl[/b].
takže buď se to může stát a nebo je to nesmysl, obě varianty jaksi nejdou, že...
To že jde vypínat ABS není rozhodné v situaci, kdy jedeš z kopce dolů a ty potřebuješ zablokovat zadek a zapomněl jsi ten knoflík zmáčknout nahoře..
Nepopírám, že je ABS výborná věc. Jsem rád, že ho mám v autě kvůli manželce, ale na motorce jsem ho nikdy neměl a tak mě nějak nechybí. Dokonce jezdím se dvěma obludama, kdy jedna má 17 tun a druhá 22tun. Ta lehčí má ABS ta těžší ne. Jezdím s něma pod majákama a dostal jsem se do situací, kdy to nebylo příjemné, ale nikdy ABS neseplo, protože vždycky jedeš s rozmyslem a né na krev.. Kdo jezdí na krev s tím, že tam má stabilizaci podvozku, protiprokluz, abs a já nevím, co ještě je pro mě bezmozek a nemá na cestě co dělat. A jezdit kudlu jen kvůli tomu, že tam ty věci jsou je lehkomyslné...
Jak jsem psal - pro KTM není asi žádný problém jakýkoliv model osadit ABS systémem, ale jsou modely, kde to není stěžejní. Kup si klasického ADV a tam ABS máš..
Kolik mám na moto naježděné nevím, nikdy jsem to nepočítal, ale to, co ty určitě ne. To ale nic neznamená, že?
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Mosquito napsal:
Co rikate na to leve KTM ?
Za me kdyby KTM umelo udelat motor co zere jako BMW tak ma vyhrano.
to Mosquito: pěkná stavba....škoda jen, že BMW neumí kvalitní podvozky, pak by to ve spojením s motorem na dlouhé cesty bylo...ale zase motory KTM jsou zábavnější
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Mosquito napsal:
Co rikate na to leve KTM ?
Za me kdyby KTM umelo udelat motor co zere jako BMW tak ma vyhrano.
to Mosquito: pěkná stavba....škoda jen, že BMW neumí kvalitní podvozky, pak by to ve spojením s motorem na dlouhé cesty bylo...ale zase motory KTM jsou zábavnější
Až se někdy budeš motat na Severní Moravě hvízdní, koupím ti panáka
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
Čoveče ten hix mě snad nikdy nepřestane překvapovat Už by si měl koupit tu ktmku a zkusit svou misijní činnost na LC8 foru
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Neuvědomil jsem si, kam by to až mohlo zajít. Pěkně si ho tu nechte
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně
TOLI napsal:
Čoveče ten hix mě snad nikdy nepřestane překvapovat Už by si měl koupit tu ktmku a zkusit svou misijní činnost na LC8 foru
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
Ja jezdim bez padaku... jako vetsina nemcu, Prazaku a zapadaku....
Neprazaci, ukrajinci atd co si musi dokazovat, ze jsou drsni hosi to samo maji oveseny vsim moznym.
Ono na dálnici při jěždění rovně ten padák skutečně není potřeba...
A ten kdo má v Praze GSA nejspíš nebude vlastně z Prahy, protože jinak by tam ty seriové padáky musel sundat....to dá rozum
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jo, jsem z Vrbna pod Pradědem, když jezdíš z Práglu do Opavy tak buď přes Skřítek a pak 5 km za Rýmařovem odbočíš před Malou Štáhlí vlevo a přes Karlovu Studánku k nám a nebo přes Červ. sedlo, Jeseník, Vidly a nebo Zl. Hory..
umím zařídit 180 minut + 200sms + neomezené volání ( třeba i 1000 čísel ) za 234 Kč měsíčně