Docu, u nás je sádra taky zdarma, ale měl by hezkej vejlet. Jinak foukám 2 předek a 2.4 zadek a uberu i když jezdim furt jak kamion. Jak tady psal před nějakou dobou Luboss, že mě naměřil na zadku 1,2 tak vám můžu říct, že ta guma seděla jak hovado svinský přibitý a ještě pro jistotu přilepený. Pak jsem dal zase 2,4 a studený a v pomalejch rychlostech (30 - 50) se to tak divně vlní. Hlavně teda za studena, pak to už bylo vždy lepší. Ale zkusim dát max 2,0 a uvidim. Pak dám vědět.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Jak tady psal před nějakou dobou Luboss, že mě naměřil na zadku 1,2 tak vám můžu říct, že ta guma seděla jak hovado svinský přibitý a ještě pro jistotu přilepený.
No tak vidíš, že mi dáváš za pravdu...
a ještě něco zajímaváho tvrdí ten bejvalej závodník...
do bláta ještě víc podhustit!!!! Až na kolik? jsme se ptali
Třeba na 0,5 nám řekl, tak dolů jak to jen jde aby se nevyzula guma!!!!!!
Takže upusť a uvidíš, čau, čau
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Mno jak to tady tak sleduju, tak o E07 se debatuje docela malo, takze moje volba je jasna... po zkusenostech z obcas pretizene TDM a bezproblemove E08, ktera se vyrabi i jako bezdusova, ji tedy asi hodim na zadek a dopredu, kdyz E09 prd vydrzi dam E07 s dusi, nebo to nejak vymyslim bez ni... E08 je do terenu takova nejaka obdoba michelin T66, ale porad lepsi nez nejaky tourancky. Kousicek Rumunska a Ukrajiny mimo asfalt jsem s ni na TDM dal celkem bez problemu, takze je to jasny. Vydrzela mi 20tis a jeste by jezdila... asi je to tema vetsima plochama.
Taky moc nechapu proc velky enduro jako je GSo pouziva nekdo tam, kde se jezdi na krosce a cpe na nej gumy na krosku, nebo na Husku TE660 ktera vazi 150kg coz je o 100kg min Prislo mi, ze GSo je spise na cestovani, pripadne zdolani horsich cest, nikoliv na motokrosovy trate
Ece mi poradte, kde mitasky poridit nejlevneji?
Upravil ChipGS dne 23.10.2007 17:16
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Takže Hejdenau je k.o. Ted se rozhoduju mezi Tourance a Anakí. Tourance sem už měl a bil sem spokojenej,nejsou ty Anakí ještě lepší ?? P.S. né že mi budete radit Mitaski
Na asfalt anakee...jsou měkčí,víc lepí.Tourancky mi zase vydrží dýl.....
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Měl jsem jak Anakee, tak Tourance a obojí je super volba. Na Anakee: zadek 9000km, předek mám doteď (cca 13000km - a ještě aspoň 2000km dá než bude limit 1,6mm). Na Tourance: zadek 14000km (předek jsem sundal společně se zadkem - určitě by najel minimálně 3-4tis. km, ale obouval jsem na UA a RO špunty Karoo T /ty už nikdy - předek cca 5500km a zadek cca 4000km/).
Bohumile a špunty nechceš proč?Jezdíš jen asfalt?TKC80,karooT jsou myslím dobrej kompromis ne?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
kluci skoro se stydim to napsat, asi za to vuvec netaham [ale to zase taky neplati]
GS
Tourance 20.000 a neco jeste mely, ale prezouval jsem na tkc
TKC 14.000 a neco malo jeste mely, ale prezouval jsem na Tourance kvuli ceste
pak bouracka
GSA
Bridgestone 10.000 a mam je schovane [stoji to za to, maji jeste hodne] protoze jsem prezouval [kvuli terenu] na
Karoo T na kterych mam zatim jenom 2.500, ale rozhodne neboudou k vyhozeni ve 4 i 5ti tisich Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
To je tím vaším namydleným asfaltem.Klouže to po něm jak na ledu a my máme u nás kvalitní šmirgl na silnici,tak nám to ty gumy brousí o106.A pak k nám se dováží ty druhý,kvalitnější gumy z číny
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Bohumile a špunty nechceš proč?Jezdíš jen asfalt?TKC80,karooT jsou myslím dobrej kompromis ne?
Dyš já dybich měl špunty to bich musel yezdit f terénu a to bich měl pak špinavů motorku třeba jako tadyk.Bléééééé. chcel sem tady dat fotku ale nende.
Upravil Bohumil dne 05.11.2007 08:07
Je to už tam je dlouho. Tak dlouho dráždíš Mitasku, až se špunt utrhne. Ale mě se to nikdy nestalo a lidem co znám taky. Že by to bylo stylem jízdy????
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Ahoj, zkoušeli jste někdo (třeba jen nouzově) dávat duše do TKC80? Jestli jo, tak jaký?
Přemejšlím, že bych to měl jako záložní variantu pro případ selhání lepidýlek atd.
Do mitasek dávám krosové duše Heidenau. Jsou silnější a tím lepší proti průrazu a řídnutí. Ale měl jsem i "obyčejnou" a rozdíl jsem nepozoroval. Myslím si, že je to v celku jedno.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli napsal:
Do mitasek dávám krosové duše Heidenau. Jsou silnější a tím lepší proti průrazu a řídnutí. Ale měl jsem i "obyčejnou" a rozdíl jsem nepozoroval. Myslím si, že je to v celku jedno.
Nač vyjdou ty duše....?
Pořád tady nikdo neřešil E07 ????
Tak do toho hošííí, kdo má jaký zkušenosti!?
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Cycli napsal:
Do mitasek dávám krosové duše Heidenau. Jsou silnější a tím lepší proti průrazu a řídnutí. Ale měl jsem i "obyčejnou" a rozdíl jsem nepozoroval. Myslím si, že je to v celku jedno.
Nač vyjdou ty duše....?
Pořád tady nikdo neřešil E07 ????
Tak do toho hošííí, kdo má jaký zkušenosti!?
požád nikdo? tož co to je?:-) já totiž hodně přemýšlím nad E08 bez duše nebo dušovou E07... jenže pokud v nich není skoro rozdíl, tak asi nemá cenu tam cpát dušovku, že jo...
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Dej 07 jsou o dost lepší. A bud je dej s duší nebo bez. Drží to. A duše stojí asi 250 kč jestli se dobře pamatuju. 08 nedávej.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jirko a proč se nezeptáš mě?
Já mám na motorce E07 (a jako přední ještě tu z Varadera jak jsme byli na Ukrajině) včetně duší.
Sada pneu plus duše dohromady za obě kola 2 800,-Kč
Jsou to nesmrtelný gumy s obrovským nájezdem...