jetam napsal:
předek sem dal na 2,3 a zadek 2,5
musím ty gumy trosku oject do zatáček to padá až moc
nie nie, nepada treba ich tasat pod plynom fajnovo v zatacke. Ja som si to tiez myslel, ale bolo to len v hlave. Normalne mam teraz pocit, cim je chladnejsie, tym lepsie drzia, teda mam taky pocit. Ked bolo teplo, tak sa guma moc hriala a akosi smykala, ale len pocitovo. Mesiac som si zvykal, ale teraz jazdim ako na tourance metzeler co som mal. Aj na mokrom su fajn. Akurat pri vyjazde z krizovatky ked riadne pridam, tak trochu smykne. Chcem este vyskusat E07, ale ostanem asi pri E10. Kolko vydrzia je mi jedno, hlavne ze funguju aj na ceste a off. Po vyvazeni kolies je jazda do 150 fajn, potom sa to tiez da do pohody, ale to uz na brzdenie na stuploch nie je. ABS je citlive na nich, uz ho nechavam vypnute. Len na mokrom si pustam ABS, tam sa mi horsie brzdi na E10
Mám dotaz jak jste na tom s E-08, chci nasadit na příští sezonu, přeci jen jsem více na asfaltu a začal jsem jezdit i s baťohem. Do dnes jsem jezdil na dvou sadach E-07. Velmi spokojen. Kdo má zkušenosti E-08 na geesu? Jinak všem v příští sezoně hodně spokojených km. :-)
Toli jezdi na 07, teda letos v zari jeste jezdil
Upravil schrek dne 27.12.2013 18:16
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Rzbynek napsal:
Mám dotaz jak jste na tom s E-08, chci nasadit na příští sezonu, přeci jen jsem více na asfaltu a začal jsem jezdit i s baťohem. Do dnes jsem jezdil na dvou sadach E-07. Velmi spokojen. Kdo má zkušenosti E-08 na geesu? Jinak všem v příští sezoně hodně spokojených km. :-)
E08 som mal na 20kw motorke a za mokra tragedia, bicykle na galuzkach ma obiehali v zatackach za dazda dako mi to smykalo.
No, ale uz ina zmes sa pouziva, tak hadam su uz dobre.
Kamarat na Pegase na nich jazdil dlhu dobu a spokojny bol, akurat sa stazoval tiez za mokra, ze musel dost opatrne, ale ze dalo sa. Nesmykalo ho, ale mal nejaky blby pocit z jazdy.
momentalne na GS mam E10 a paradna guma je to, akurat dako mizne, ale to je mojou jazdou. Jazdim tak 120 az 160. Inak E10 za mokra, ked je vody dost a cesta je uz nasiaknuta, tak guma na paradu. Aj na lade a snehu funguju
Kamarad jezdi uz 15 let E08 na Alpikovi jak na 600 tak na 650 a ted i na 700 a nidky si nestezoval - jen rikal ze jsou cim dal leopsi to bude asi nouvou smesi
COPO - no na lede nevim tam jsou spalky spis na skodu nez vyhodou , snih je neco jineho
Upravil schrek dne 27.12.2013 18:18
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Rzbynek napsal:
Mám dotaz jak jste na tom s E-08, chci nasadit na příští sezonu, přeci jen jsem více na asfaltu a začal jsem jezdit i s baťohem. Do dnes jsem jezdil na dvou sadach E-07. Velmi spokojen. Kdo má zkušenosti E-08 na geesu? Jinak všem v příští sezoně hodně spokojených km. :-)
Ne E-08 je tady spešl vlákno: http://www.bmwgs....pid=324629
Konkrétně já s nimi mám zatím po odježdění sezóny jen pozitivní zkušenost.
Upravil MaO dne 27.12.2013 18:29
COPO - no na lede nevim tam jsou spalky spis na skodu nez vyhodou , snih je neco jineho
ani nie, vcelku to islo dobre na zladovatelom, aj z kopca. Guma je silika, tak celkom dobre facha a E10 ma velke spunty. Na C-kovej gume by to bolo horsie a na nejakom terenaku uz o drzku
Kasak napsal:
Jezdí na nich Toli a je spokojený. Má teda ty dvousměsovky.
Dvousměs měl jen jednou a dál jezdil obyčejné ke své spokojenosti tak jako mnoho dalších tady z fóra.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
08ky jsem vyzkoušel a jsou na jízdní vlastnosti ok ale oproti e07 nenší nájezd -hlavně přední guma-myslel jsem že právě nájezd bude lepší oproti 07 díky větší ploše figur, ale ukázalo se že sice menší plocha fikur 07ček ale větší hloubka vzorku je lepší kombinace pro výdrž pláště (alespoň pro moje ježdění tj 90% silnice, sem tam polní cesta a dost často plně naloženo) tlakuju dle doporučení výrobce motorky.
jetam napsal:
předek sem dal na 2,3 a zadek 2,5
musím ty gumy trosku oject do zatáček to padá až moc
nie nie, nepada treba ich tasat pod plynom fajnovo v zatacke. Ja som si to tiez myslel, ale bolo to len v hlave. Normalne mam teraz pocit, cim je chladnejsie, tym lepsie drzia, teda mam taky pocit. Ked bolo teplo, tak sa guma moc hriala a akosi smykala, ale len pocitovo. Mesiac som si zvykal, ale teraz jazdim ako na tourance metzeler co som mal. Aj na mokrom su fajn. Akurat pri vyjazde z krizovatky ked riadne pridam, tak trochu smykne. Chcem este vyskusat E07, ale ostanem asi pri E10. Kolko vydrzia je mi jedno, hlavne ze funguju aj na ceste a off. Po vyvazeni kolies je jazda do 150 fajn, potom sa to tiez da do pohody, ale to uz na brzdenie na stuploch nie je. ABS je citlive na nich, uz ho nechavam vypnute. Len na mokrom si pustam ABS, tam sa mi horsie brzdi na E10
Ahoj copo mám takový dotaz, už to tu bylo někde ve fóru ale nemůžu to najít. Mám taky moto s ABS a nedaří se mi nějak vypnout a chtěl bych taky E10 Mitas na svoje GS. Mám tam Michelinky ale jen na silnici a minule jsem jel lehký off a hrůza smýká se to jak sviňa. Jak to na své motorce vypínáš. Já jsem ten spínač podržel a nic kontrolka pořád svítí. Nebo je v tom nějaký fígl? Díky za radu
schrek napsal:
Nema prave kontrolka porad svitit kdyz je to vypnute.
Ano, kontrolka na 1150 v případě vypnutí ABS svítí
Sorry kluci upravuji, dneska jsem to zkoušel, mám malé GS F650 a kontrolka i při přidržení zhasne takže to pořád funguje, zkoušel jsem to na štěrku a pořád maká ABS neni v tom nějakej fígl nebo je to nějak blokovaný? To by tam ale nebyl ten vypínač co? Mám ji jenom chvilku tak s ní nemám zase tak velký zkušenosti, Díky kluci