Já mám zatím zkušenosti jenom s těma Continental a nemůžu si stěžovat na jízdu po silnici drží a hlučnost nulová. Bohužel v lehkým off jsem v pr.... nechci je koupit a pak být naštvanej, že jsem koupil něco s čím se nedá jet já mám uši mladý takže to bude určitě ještě horší než u tebe BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Co laďák …., ten by to mohl řešit ne
Hodně času jsem strávil na chooperu s otevřenejma rourama, takže ADV je fakt tichošlápek i s laďákem i s karoo 3 a nebo jsem hluchej
Najeď si na dálnici na čáru a je to skoro ono to skoro znamená, že je to o pár DB míň, aspoň tak to přišlo mě. Já sem nazul poprvá Karoo 2 a sem taky zvědavej co od nich mam čekat, nevim jak se chovají, jak sou slyšet. Jediný co vim, že prej moc nevydrží, ale já nejsem agresivní jezdec a přeloženej taky nejezdim :-).
Randál dělaj slušnej, hned po odjezdu ze servisu jsem se pěkně lekla ale pak jsem si na to zvykla a v podstatě to nevnímám. S ojížděním se mění i ten zvuk.....je čím dál hlubší. Mně osobně to nevadí a nejvíc je to znát na dálnici a tam moc času netrávím
Macek01 napsal:
Najeď si na dálnici na čáru a je to skoro ono to skoro znamená, že je to o pár DB míň, aspoň tak to přišlo mě. Já sem nazul poprvá Karoo 2 a sem taky zvědavej co od nich mam čekat, nevim jak se chovají, jak sou slyšet. Jediný co vim, že prej moc nevydrží, ale já nejsem agresivní jezdec a přeloženej taky nejezdim :-).
Jen Karoo2?! To budes jezdit na dvou prednich?
Jinak ja treba zadny huceni spalku nevnimam
To mi kupodivu prisly horsi Scouty...
Maiali nel Fango!
Bajlak napsal:
No jestli to hučí jako čára na dálnici tak na to asi kašlu, jelikož mě to kolikrát sere v autě na tož na motorce
Cau, huceni bych se opravdu nebal, jsou slyset vice nez Tourancky, samozrejme, ale jsou znatelne tissi nez napr. Scouty, ktere mi, zvlaste predni, po urcitem najezdu znely az "jedovate"...
Ale je to samozrejme o tom, co ocekavas a co beres jako standard. Mam na K3 najeto cca 9tis, celkove velka spokojenost, byl to jednoznacne posun k lepsimu po Scoutech. Co se tyka klouzavosti na mokru, tak bych rekl, ze si se Scouty nemaji co vycitat - rozhodne je potreba byt trochu opatrnejsi (na mokrem prechodu v zatacce VELMI opatrny ). Nicmene stale je to dobre predvidatelna guma i na tom mokru, kdy zacina varovat dost vcas, abys stacil reagovat, takze si v pohode muzes najit styl a rychlost, kterou budes povazovat za bezpecnou.
Na suchu neni na K3 problem hoblovat boty, stupacky, kryty hlav, kufry, lokty,.... proste na cokoliv, na co ma kazdy soudruh koule
V terenu a rozumnem blate (rozumnem ve vztahu k faktu, ze se tu nebavime o kroskach) jsou taky uspokojive. Nemam moznost srovnani s ostrymi Karoo nebo TKC, ale oproti K60 Scout je to parada (zvlast predni).
Nicmene, kazdy mame sve ocekavani, naroky a styl a jediny spolehlivy test gumy je na vlastni kuzi. Nakonec to neni zavazek na cely zivot, takze zkus. Kdyz se libit budou, obuj znova, kdyz ne, pojezdi a priste dej jine. Zadna z modernich gum na GS neni tak spatna, aby se jedna sada nedala ojezdit.
Preji hodne prima km!
Want it? Do it !!
ja uz mam tri tydny objednane karoo3. Chtel jsem je z nejakeho prazskeho shopu tak jsem zkusil bikersplanet a uz tri tydny cekam a kazdy tyden jim pisu mail a vzdy dojde odpoved ze nejake spozdeni u dodavatele a zda tedy na objednavce trvam. Prijde mi to ze se vymlouvaji kazdopadne doufam ze je preci jen brzo nazuju.
Macek01 napsal:
Najeď si na dálnici na čáru a je to skoro ono to skoro znamená, že je to o pár DB míň, aspoň tak to přišlo mě. Já sem nazul poprvá Karoo 2 a sem taky zvědavej co od nich mam čekat, nevim jak se chovají, jak sou slyšet. Jediný co vim, že prej moc nevydrží, ale já nejsem agresivní jezdec a přeloženej taky nejezdim :-).
Jen Karoo2?! To budes jezdit na dvou prednich?
Jinak ja treba zadny huceni spalku nevnimam
To mi kupodivu prisly horsi Scouty...
To Bajlak: Jdi do spuntu, to si zvyknes. Prvni km na ostrych karoo jsem se taky ohlizel kde je ten autobus a ted uz to nevnimam vubec. To same s otevrenou koncovkou .
Navic to co te bude mozna ze zacatku stvat na gumach si nalezite vynahradis v terenu A az se casem smiris s tim ze vlastne nema smysl to lestit a resit nejake sramy, nasadis dopredu 21" a dozadu das Stonemastera a pak si teprve zajezdis.
Upravil MarTTin dne 15.01.2014 13:30
Bajlak napsal:
To už tam můžu dát rovnou gumy s hřebíkama , ale máš pravdu zkusím je i když tohle jsou takové pološpunty.
Jdi do toho, pak si vyměníme zkušenosti :-) Tourancky známe a je třeba experimentovat. Já myslim, že budeš spokojenej, hluk nehluk - ta guma na silnici drží.
jack96 napsal:
ja uz mam tri tydny objednane karoo3. Chtel jsem je z nejakeho prazskeho shopu tak jsem zkusil bikersplanet a uz tri tydny cekam a kazdy tyden jim pisu mail a vzdy dojde odpoved ze nejake spozdeni u dodavatele a zda tedy na objednavce trvam. Prijde mi to ze se vymlouvaji kazdopadne doufam ze je preci jen brzo nazuju.
zkus tohle, tsm inzerují sadu do 3 dnů
http://www.rockway-shop.eu/moto-pneu/metzeler-karoo3-enduro-pneu
Rozmyslim co vzit za gumy na tuto sezonu.Co mam GS tak jezdim na Anakee2 a nemuzu si je zatim vynachvalit.Do terenu se s tak tezkou moto nezenu.Sem.tam nejaka ta polni/lesni cesta nejaka louka,brod jinak.zadny hard offroad.Karoo3 se mi zamlouva podle toho jak ji tady chvalite do lehkeho terenu.U Anakee2 je muj najezd cca kolem 10-12tis km mam.trochu strach.abych u Karoo3 nebyl na polovine.
no,to asi budeš.To už tak bývá s pneu do terénu Jestli fakt jezdíš minimum po šotolině a ani neplánuješ nějakou cestu jako Rumunsko,Albánie atd. ,tak nedoporučuju.Jsou to suprový univerzální pneu na dlouhý cety,ale to ty asi potřebovat nebudeš a budeš zbytečně vyhazovat peníze a ustupovat z komfortu oproti anakee2.
Já na nich zatím najel 13tis a ještě tam 3mm jsou,ale taky na anakee2 najedu kolem 20ti,takže to tak pro srovnání.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA