Pertla skryva svuj groteskne malej pindour na FB a ani recenze uz sem nepastuje:
"Tak co napsat po víkendu .. Snad jen to že se mi to líbilo ... líbilo se mi to opravdu hodně. Ale od začátku ..
V pátek navečer když jsem odjížděl od Renocaru (díky!) na režim Dynamic ... Výkonu opravdu mraky, reakce na plyn neskutečná. Jak se to dostalo nad 6 tis. otáček ... blikal na mě protikluz, motorka se zvedala na zadní ... prostě masakr. To jsem jel jen ke kamarádovi a kousek. Tam jsem z toho slezl a byl nadšený ... Jede to, brzdí to, svítí to.
V sobotu jsem trošku vystřízlivěl a začal mě štvát ten zpropadený el. plyn .. Sebemenší pootočení a motorka reagovala (pochopte že už své 1150 s 13let starým plynovým lankem ... kdy každé otočení heftem vyžadovalo sílu jak při páce s Arnoldem .. se to asi srovnat nedalo ) na můj vkus prostě moc hr.. Jízda ve stupačkách na Dynamic pro mě skoro nemožná .. potom ten hloupý přepínač blinkru, nedostatečný větrný štítek a mé dlouhé nohy, neustále se okopávající o padáky ... Nicméně, ne že by se mi to stále nelíbilo, jede to jak z praku a koně jsou opravdu znát. Vyzkoušel jsem různé jízdní režimy a pocitově mi přišlo že Road, Dyna jedou tak nějak stejně .. Do zatáček se to nenutí, krásně se ovládá ... stejně tak na místě. KDyž jsem vycouvával z garáže, málem jsem jí zahodil. Oproti 1150 i 1200 je to lehoučký..
V neděli přišla offroadová vložka ... a nebudu to protahovat, po vypnutí všeho co by mě mohlo nějak přkážet, přepnutí na Enduro ... Hle, el. plyn najednou nebyl tak ostrý, lehkost motorky se výtečně projevila v pomalé jízdě a jízdě v maličkých kruzích ... za tohle teda klobouk dolů ... Co se mi ovšem nelíbilo bylo pořád přehršle výkonu ... Nechápu proč, ale prostě výkon 1150 mi stačí bohatě (v terénu .. ). Vyjet se s tím dá všechno, ale tak nějak lehčeji ... nechci říkat že se s 1150 peru ... ale tohle mi prostě přišlo lepší .. Dokonce předpokládám tovární nastavení výšky řidítek, nížky (to je slovo co? ) stupaček pro mě jakožto 197cm vysokého člověka, přišlo vcelku fajn, nemusel jsem se nějak ukrutně hrbit a dalo se to ovládat velice pěkně ... jediný co mi vadilo byl strach že to někde rozmlátím . Takže já osobně jízdu v terénu hodnotím jako dost kladně ..
No a pak jsem měl možnosto svézt batůžek ... celou cestu z Brna jsem o ní nevěděl ... buď za to mohla motorka, nebo byla spíš ukrutně šikovná a nějak se s mou jízdou neprala Prostě jí dík za fajn sobotu Navolil jsem opět dynamic, nastavil na tlumičích dvě helmičky a normal ... Podvozek je geniálně nastavený ... ani na Hard, ani na normal, ani na soft ... nic bych neměnil. Líbilo se mi to tak jak to bylo ... Při jízde po dálnici D1 (jel jsem tam otestovat ESU, protože žádná silnice mi nedá to co naše dálnice ) jsem zkoušel různé nastavení a všechny fungují parádně... Soft jen tak lehce pohupuje a perfektně tlumí, Normal je jak u mé 1150 na všech silnicích ... a Hard byl cítit ..
Co závěrem? Závěrem bych snad jen napsal ... kdyby mi někdo nabídl výměnu za mou 1150 ... bylo by to asi těžké rozhodování .. pro LCčko jsou jasné body:
+ je prostě novější, vyspělejší a prošpikovaná vším možným i nemožným (což je pro mě i mínus)
+ skvělé jízdní vlastnosti
+ neskutečně mě bavil tempomat
+ nasavení podvozku (což je u 12tek, ale já srovnávám s podstatně starším strojem)
+ protikluz ... jinak bych se asi fakt zabil ..
- právě ta neskutečná nálož všech možných i nemožných udělátek (ale jak jsem psal výše ... je to + - ... protože mě to baví a i jsem se toho bál ..)
- proč jako nejsou vypínače blinkrů "normálne"?
Jinak fakt je to jen o pocitu jezdce ... Motorka mě bavila ukrutně, jsem rád že jsem si já mohl zkusit. Když se mě zeptáte jestli jí chci ... ano, ale .. Jednak bych rád Adventůru, druhak chci počkat co ukáže čas a porce kilometrů. Takže jsem spíš v rozpacích a nejspíš bych to za 1150 nevyměnil ..."
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mě ten přepínač blinkrů ponovu taky štve, pomalu si zvykám ale i po čtyřech měsících se občas mrknu kam šahám. To staré řešení bylo prostě lepší, anebo jsem si na něj moc zvyknul.
hicks napsal:
a je to tuu 40k letos nedam, ale taky v tom neni zadna dovolena, neb jsem nikde nebyl :/
Co je ten symbol nad hodinama? Vypada to jak zasuvka na 220V.. tak me napada, ze je to signalizace ze mas neco pripojenyho?
to je ten cip, co dela uz z tak straslive motocyklu jeste enteligentnejsi.
= pamatuje si to posledni ESA rezim i po vypnuti klicku (to pouzivam ja) + pristupny enduro pro mod.
hele a to jsi tam zapnul ten "stekr" pod sedadlem?? A zpristupnil Enduro PRO?
jj.. ale ja Enduro PRO nepouzivam.
mam to tam kvuli tomu, ze si pamatuje posledni ESA rezim i po vytazeni klicku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Selver napsal:
Mě ten přepínač blinkrů ponovu taky štve, pomalu si zvykám ale i po čtyřech měsících se občas mrknu kam šahám. To staré řešení bylo prostě lepší, anebo jsem si na něj moc zvyknul.
jo je to vopruz.
zvlast s krouzkem navigace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Selver napsal:
Mě ten přepínač blinkrů ponovu taky štve, pomalu si zvykám ale i po čtyřech měsících se občas mrknu kam šahám. To staré řešení bylo prostě lepší, anebo jsem si na něj moc zvyknul.
jo je to vopruz.
zvlast s krouzkem navigace.
na ten kroužek taky často nadávám, když jedu a semtam s navi si při přepínání blinkru přepínám i obrazovky v navigátoru
všude dobře, s kávou nejlíp
Hicks :
Včera jsem se na vlákně Model 2014 zmínil o horším řazení převodovky u nižších stupňů, podle doporučení pročetl tohle vlákno. Podle toho, co se zde píše, řadí každej kus jinak? Některej nemá problém, jiný je horší? Sledoval jsem veškeré testy v roce 2013 psané v časopisech a několik videotestů, nikdo se ale o tomto jevu nezmínil, naopak tu a tam někdo převodovku pochválil. Prodejce mi řekl, že se o tom ví, model 2014 je v tom údajně o něco lepší a že ta motorka bude každých tisíc km jiná...(mám najeto pouze 600km)
Kubo a ostatní majitelé,dokážete sem napsat něco o spotřebě LC?Pokud má někdo porovnání třeba s dvouvačkou.Zajímám se spíš o spotřebu při pohodové jízdě.Je mi jasné,že při nějakých extrémech to bude jinde.
.
PavelDR napsal:
Kubo a ostatní majitelé,dokážete sem napsat něco o spotřebě LC?Pokud má někdo porovnání třeba s dvouvačkou.Zajímám se spíš o spotřebu při pohodové jízdě.Je mi jasné,že při nějakých extrémech to bude jinde.
cca 5.. vylozene pohodova pod 5.
zere to trochu min nez dvouvacka se cca pise.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pamilton napsal:
Hicks :
Včera jsem se na vlákně Model 2014 zmínil o horším řazení převodovky u nižších stupňů, podle doporučení pročetl tohle vlákno. Podle toho, co se zde píše, řadí každej kus jinak? Některej nemá problém, jiný je horší? Sledoval jsem veškeré testy v roce 2013 psané v časopisech a několik videotestů, nikdo se ale o tomto jevu nezmínil, naopak tu a tam někdo převodovku pochválil. Prodejce mi řekl, že se o tom ví, model 2014 je v tom údajně o něco lepší a že ta motorka bude každých tisíc km jiná...(mám najeto pouze 600km)
u moji serie radi cca kazda moto jinak.
nicmene po tech 30 tisisich si to asi celkem sedlo a je to OK.
kazdopadne na forech a i v nekterych testech (mozna byly v angline, uz nevim) se to psalo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PavelDR napsal:
Kubo a ostatní majitelé,dokážete sem napsat něco o spotřebě LC?Pokud má někdo porovnání třeba s dvouvačkou.Zajímám se spíš o spotřebu při pohodové jízdě.Je mi jasné,že při nějakých extrémech to bude jinde.
cca 5.. vylozene pohodova pod 5.
zere to trochu min nez dvouvacka se cca pise.
Díky,to jsem tak nějak předpokládal.Jen jsem se chtěl ujistit,jestli náhodou vodní úpravou neklesla spotřeba ke 4l/100km.V sobotu jsem jel z Brna,upozorňuji,že autem.Vynuloval jsem si tam počítač a ve Znojmě jsem byl mile překvapen 4,2l/100km.
.
Mám stejnou serii jako Hicks(1. v ČR Hicksi ) a řazení 2,3 je na tvrdo.
Mám 10tis. A je to každých 3000km zřetelně jiné. do 3tis to bylo v pohodě, pak rány jako z dělapo 6tis se to zase zlepšuje a sedá si to....
Ale zařadím vždy....nestane se že by rychlost vypadla nebo nezaskočila.
PavelDR napsal:
Kubo a ostatní majitelé,dokážete sem napsat něco o spotřebě LC?Pokud má někdo porovnání třeba s dvouvačkou.Zajímám se spíš o spotřebu při pohodové jízdě.Je mi jasné,že při nějakých extrémech to bude jinde.
cca 5.. vylozene pohodova pod 5.
zere to trochu min nez dvouvacka se cca pise.
Díky,to jsem tak nějak předpokládal.Jen jsem se chtěl ujistit,jestli náhodou vodní úpravou neklesla spotřeba ke 4l/100km.V sobotu jsem jel z Brna,upozorňuji,že autem.Vynuloval jsem si tam počítač a ve Znojmě jsem byl mile překvapen 4,2l/100km.
4L zere cca osmikilo.
a auto mas pocitam na naftu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
progranit napsal:
Mám stejnou serii jako Hicks(1. v ČR Hicksi ) a řazení 2,3 je na tvrdo.
Mám 10tis. A je to každých 3000km zřetelně jiné. do 3tis to bylo v pohodě, pak rány jako z dělapo 6tis se to zase zlepšuje a sedá si to....
Ale zařadím vždy....nestane se že by rychlost vypadla nebo nezaskočila.
nemas prvni moto v CR to ani omylem... prvni prislo Konigovi a snad nejakemu zakaznikovi inveltu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PavelDR napsal:
Kubo a ostatní majitelé,dokážete sem napsat něco o spotřebě LC?Pokud má někdo porovnání třeba s dvouvačkou.Zajímám se spíš o spotřebu při pohodové jízdě.Je mi jasné,že při nějakých extrémech to bude jinde.
cca 5.. vylozene pohodova pod 5.
zere to trochu min nez dvouvacka se cca pise.
Díky,to jsem tak nějak předpokládal.Jen jsem se chtěl ujistit,jestli náhodou vodní úpravou neklesla spotřeba ke 4l/100km.V sobotu jsem jel z Brna,upozorňuji,že autem.Vynuloval jsem si tam počítač a ve Znojmě jsem byl mile překvapen 4,2l/100km.
PavelDR napsal:
Kubo a ostatní majitelé,dokážete sem napsat něco o spotřebě LC?Pokud má někdo porovnání třeba s dvouvačkou.Zajímám se spíš o spotřebu při pohodové jízdě.Je mi jasné,že při nějakých extrémech to bude jinde.
cca 5.. vylozene pohodova pod 5.
zere to trochu min nez dvouvacka se cca pise.
Díky,to jsem tak nějak předpokládal.Jen jsem se chtěl ujistit,jestli náhodou vodní úpravou neklesla spotřeba ke 4l/100km.V sobotu jsem jel z Brna,upozorňuji,že autem.Vynuloval jsem si tam počítač a ve Znojmě jsem byl mile překvapen 4,2l/100km.
4L zere cca osmikilo.
a auto mas pocitam na naftu.
Jj - Peugeot 308 SW 1,6 HDI
no a pavle LCcko je diesel, nebo proc po nem chces stejny cisla jako po dieselu? chudak LCcko.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vsechno je to o stylu jizdy. Napr. kdyz jsme letos byli na projizdce v ramci Touratech vikendu u Krumlova, tak jsme jeli "takovou vrazdu", ze mi HP2 zrala zmerenych 3,6l! A vzhledem k tomu, ze mam v primym porovnani dojem, ze papa o nejakou tu decku vic nez LC, tak bych si troufl dovodit, ze by se dalo zvladnou nejakych 3,5... Ale to neni jizda, to je prenaseni
Naproti tomu se da urcite jet i tak, ze tam natece 8... V principu bych ale pro porovnani rekl, ze od stary 12ky zere LC v prumeru tak o 2-3 dcl min.
Maiali nel Fango!