Podobny typ nastavcu se mi vzdycky vylozene hnusil, ale tenhle vypada prekvapive dobre. A treba by to mohlo kolohnatum pomoct Mam 192 a s originalem muzu jet klidne dalnicnima rychlostma v otevreny, crossovy helme a pohoda. Co pohoda, primo optimalni aerodynamika, tak se vzdycky divim, co to vsichni resi, ale asi fakt staci par cm navic, mozna jen jiny pomer dylky nohou a tela je problem
Maiali nel Fango!
Borisi tomu se těžko věří.Já mám 184 cm a s origo plexi jsem býval zadělanej od mušek a ostatního svinstva až do půlky hrudníku.Možná se to vířilo jen za plexisklem a nad ním to mohlo být ok.Rozhodně Puig mi připadá o hodně lepší než origo.Jednu nevýhodu jsem ovšem už zaznamenal.Tím jek je Puig delší,tak má větší vůli.Musím zjistit jak to má řešené Advík,že jim to dlouhé plexi drží.Teda jestli drží víc než ten Puig.Přemýšlím,že bych ty gumové jezdce (zdroj vibrací) vyměnil nějakým způsobem za bronzové.
.
je potřeba to seřídit tak aby vzduch vyhazovalo nad hlavu, já mám prodloužení od TT ale jen na dlouhý přesuny. Mám přes dva metry ale mouchy žádný ani na helmě nebo motorce, když mě vidí ani neletí naproti a ty co vzlítnou mě nedoletí
všude dobře, s kávou nejlíp
mouchy? ja myslel, ze se resi hlavne turbulence..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pořídil jsem další doplněk od 100bubu a jeho Bubutechu.Chtěl jsem aby se mi to hodilo k mřížce na světlo co mám od TT.Ještě to nechám nakomaxitovat na černo a pak sem ještě hodím jedno foto.
PavelDR přiložený následující obrázek:
Postupně si zjišťuju informace o výztuze krku a o nabídce TT. Není možné odlišit, kdo na tom má komerční zájem a komu se jedná o faktickou stránku věci. Místní zastoupení TT (které tento doplněk samo produkuje a prodává) samozřejmě považuje jezdit na GS LC bez jejich výztuhy takřka za nemožné. Ví někdo, proč tento doplněk dodnes není v oficiálním katalogu a proč se nabízí jen u nás? TT v katalogu nabízí všemožné doplňky, krytky a udělátka až do absurdna a tahle klíčová věc chybí...
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Postupně si zjišťuju informace o výztuze krku a o nabídce TT. Není možné odlišit, kdo na tom má komerční zájem a komu se jedná o faktickou stránku věci. Místní zastoupení TT (které tento doplněk samo produkuje a prodává) samozřejmě považuje jezdit na GS LC bez jejich výztuhy takřka za nemožné. Ví někdo, proč tento doplněk dodnes není v oficiálním katalogu a proč se nabízí jen u nás? TT v katalogu nabízí všemožné doplňky, krytky a udělátka až do absurdna a tahle klíčová věc chybí...
Naopak! Vůbec to nikomu nenutíme ani jsme to nedali na náš e-shop. Je to jen vylepšení pro lidi, kteří s LC chtějí jezdit offroad. Když se zeptáš těch lidí, kteří na problém v praxi narazili, tak zjistíš, že to vždycky bylo v offroadu (pokud vím, tak Progranit poprvé na polní cestě, podruhé v Tunisu při přejíždění návěje písku).
Touratech AG s tím nemá nic společného ale zájem o to mají. Zájem měly třeba i půjčovny/enduroškoly, které používají LC - ale tam to je trošku jinak, protože některé musí používat tu motorku v továrním stavu a nesmí si ani vyměnit kryty rukojetí aby neztratili tovární podporu a jiným to je nakonec jedno, protože když se něco rozbije, platí to vždycky zákazník nebo pojišťovna a je jim fuk, co oprava stojí.
Takže ano - pokud chceš jezdit s LC v terénu (myšleno tak, že jedeš normální rychlostí třeba po kamenité pistě 80km/h a ne že jako řada lidí sedíš na motorce s oběma nohama do stran a jedeš 15km/h a čekáš kdy to uklouzne), tak to doporučujeme a doporučovat budeme. Ale je to každého věc. Nikdo nikomu nic nenutí. Třeba nespadneš nikdy. Třeba budeš mít štěstí a řídítko se opře o něco měkkého. Třeba se to stočí tak, že rána vůbec nepůjde do řídítka. A nebo budeš mít smůlu jako Progranit, který si pokazil dovolenou. Můžeš ušetřit pár stovek a motorku si v nejhorším převezeš i kdyby šly řídítka 45° šikmo někam k moři a zbytek dovolené se můžeš koupat a relaxovat. Je to fakt každého věc. Jsou lidi, kteří si myslí, že jakékoliv kryty jsou nanic a pak třeba shání v Maroku nový snímač TPS nebo jak opravit ukopnutý vstřikovač apod. Ale ušetřili. Je otázka, jestli na tom pravém místě. Ale pokud člověk jezdí jen po silnici do Alp, tak to asi opravdu potřebovat nebude.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pamilton napsal:
Postupně si zjišťuju informace o výztuze krku a o nabídce TT. Není možné odlišit, kdo na tom má komerční zájem a komu se jedná o faktickou stránku věci. Místní zastoupení TT (které tento doplněk samo produkuje a prodává) samozřejmě považuje jezdit na GS LC bez jejich výztuhy takřka za nemožné. Ví někdo, proč tento doplněk dodnes není v oficiálním katalogu a proč se nabízí jen u nás? TT v katalogu nabízí všemožné doplňky, krytky a udělátka až do absurdna a tahle klíčová věc chybí...
Naopak! Vůbec to nikomu nenutíme ani jsme to nedali na náš e-shop. Je to jen vylepšení pro lidi, kteří s LC chtějí jezdit offroad. Když se zeptáš těch lidí, kteří na problém v praxi narazili, tak zjistíš, že to vždycky bylo v offroadu (pokud vím, tak Progranit poprvé na polní cestě, podruhé v Tunisu při přejíždění návěje písku).
Touratech AG s tím nemá nic společného ale zájem o to mají. Zájem měly třeba i půjčovny/enduroškoly, které používají LC - ale tam to je trošku jinak, protože některé musí používat tu motorku v továrním stavu a nesmí si ani vyměnit kryty rukojetí aby neztratili tovární podporu a jiným to je nakonec jedno, protože když se něco rozbije, platí to vždycky zákazník nebo pojišťovna a je jim fuk, co oprava stojí.
Takže ano - pokud chceš jezdit s LC v terénu (myšleno tak, že jedeš normální rychlostí třeba po kamenité pistě 80km/h a ne že jako řada lidí sedíš na motorce s oběma nohama do stran a jedeš 15km/h a čekáš kdy to uklouzne), tak to doporučujeme a doporučovat budeme. Ale je to každého věc. Nikdo nikomu nic nenutí. Třeba nespadneš nikdy. Třeba budeš mít štěstí a řídítko se opře o něco měkkého. Třeba se to stočí tak, že rána vůbec nepůjde do řídítka. A nebo budeš mít smůlu jako Progranit, který si pokazil dovolenou. Můžeš ušetřit pár stovek a motorku si v nejhorším převezeš i kdyby šly řídítka 45° šikmo někam k moři a zbytek dovolené se můžeš koupat a relaxovat. Je to fakt každého věc. Jsou lidi, kteří si myslí, že jakékoliv kryty jsou nanic a pak třeba shání v Maroku nový snímač TPS nebo jak opravit ukopnutý vstřikovač apod. Ale ušetřili. Je otázka, jestli na tom pravém místě. Ale pokud člověk jezdí jen po silnici do Alp, tak to asi opravdu potřebovat nebude.
Nerad bych šetřil na nepravém místě. Pokud se tento doplněk v nějaké podobě objeví v oficiálním katalogu TT nebo BMW přepracuje origální rám, bude to pro mne vyřešený a je to jasnej signál.
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton: pochybuju. Touratech AG je příliš spojené s BMW. Je to jinak než v minulosti, kdy dělali přímo třeba výztuhu praskajícího místa na 1100GS. BMW je jejich největší zákazník, takže bych se asi i vsadil, že oni nic takového nabízet nebudou. BMW - možná ano. Bude asi záležet na tom, kolik takových případů bude a jak moc budou zákazníci křičet. V Evropě je to špatné - tam kde se prodává většina motorek, tam jezdí jen po silnici. Ale v USA by to mohlo být jinak.
Každopádně - pokud potřebuješ jet na nějakou zásadnější offroad cestu s LC, tak asi nemáš moc možností. Do budoucna se uvidí ale čekal jsem nějaké vylepšení už u GSA a tuhle partii vůbec nezměnili, tak to asi z jejich pohledu je OK.
Mě je to osobně celkem fuk ale kdybych měl LC a jezdil na něm tak, jak jezdím s 1150, tak bych si to tam dal bez váhání.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Vratim sa este k tomu krku - ako komplikovana je montaz? Treba rozobrat polovicu motorky alebo je montaz zalezitostou par (20-30) minut? Co to stoji?
Mozno niekedy ked si spravim cestu do Prahy, tak by som si to na motorku aj dal...
marda napsal:
Zeptám se tady,jaký tankbag na GSA-LC.Chci něco menšího na kameru,foťák,doklady apod.U staršího vodníka byl takový malý z TT,stál kolem 2600.-
Ambato Pure je maličko větší, podle mě hezčí ale stojí o tisícovku víc než starý šedočerný daytrip.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Pamilton: pochybuju. Touratech AG je příliš spojené s BMW. Je to jinak než v minulosti, kdy dělali přímo třeba výztuhu praskajícího místa na 1100GS. BMW je jejich největší zákazník, takže bych se asi i vsadil, že oni nic takového nabízet nebudou. BMW - možná ano. Bude asi záležet na tom, kolik takových případů bude a jak moc budou zákazníci křičet. V Evropě je to špatné - tam kde se prodává většina motorek, tam jezdí jen po silnici. Ale v USA by to mohlo být jinak.
Každopádně - pokud potřebuješ jet na nějakou zásadnější offroad cestu s LC, tak asi nemáš moc možností. Do budoucna se uvidí ale čekal jsem nějaké vylepšení už u GSA a tuhle partii vůbec nezměnili, tak to asi z jejich pohledu je OK.
Mě je to osobně celkem fuk ale kdybych měl LC a jezdil na něm tak, jak jezdím s 1150, tak bych si to tam dal bez váhání.
Tak tady nacházím možnou odpověď na moji otázku: TT by oficiálním uvedením podobné berličky na trh zpochybnil kvality produktu svého stěžejního obchodního partnera. To má smysl, ale jsem zase tam kde jsem byl
Mimochodem, byl představen model 2015 a ve výčtu inovací žádná změna konstrukce rámu nebyla.
BMMW R1200GS LC 2014
marda napsal:
Zeptám se tady,jaký tankbag na GSA-LC.Chci něco menšího na kameru,foťák,doklady apod.U staršího vodníka byl takový malý z TT,stál kolem 2600.-
Já používám originální tankbag, tu menší variantu. Cena myslím asi 3600Kč (cca nevím přesně). Cena ale kvalitou plně odpovídá. Jednoduché připnutí na motorku, velmi pevně drží tvar, vnější strana dna je z velmi přilnavé a perfetně vytvarované gumy, tedy krásně sedí na nádrži a nijak neklouže, vozím tam obal na navigaci, nějaký hadr, servisní sadu na opravu kola, brejle, letní nebo zimní rukavice -druhý pár, šroubovák, kameru, kabel USB atd...
Na tyhle drobnosti maximálně dostačující, voděodolný vnitřní pytel. Na víku průhledný pevný materiál pro mapu, nebo nějaký notičky. Směrem k řidiči je praktická boční kapsička na telefon, doklady, kartu apod. Na motorce o ní vůbec nevím, mám ji na každou jízdu, nejen na cestování. Design perfektní (za mně). Po snadném odepnutí z motorky ji na cestách nosím za praktický madlo jako tašku, dá se připnout i popruh přes rameno. No a protože jsem na svoji motorku fakt hrdej , líbí se mi to velký logo GS na bocích, když ho odkládám v hospodě na stůl. ( a tady bych viděl nějaký prostor pro nepříjemnou poznámku, ale co ... jak teď píšou v časopisech: My bike, my pride )
BMMW R1200GS LC 2014