Ja jen ze z poslednich par dotazu se vyklubala priblizne 200 prispevkova diskuze
Gratuluju ke koupi auta! Ja jsem mel sice kriteria jinde, ale taky mi to zabralo pekne dlouho, nez jsem vybral a tim si (zase jednou) potvrdil , ze bez BMW to proste nepujde, takze uplne chapu cim jsi prochazel
At slouzi a nekazi se!
schrek napsal:
KONECNE je martiriu s autem konec. Dneska jsem dovezl Sharana 2010 1,9TDi 85kw 143000km komplene dolozene, vcetne kontroly v systemu oprav volkswagen
Timto dekuji vsem za rady a doporuceni.
Taky mám VW Sharana, už 2011 novej model, najeto ted 178.000km a bez problému a kromě garanček a opravě po vykradení nebyla nutná jiná návštěva servisu....
Je to 2,0TDi 104KW manuál .
Start/stop není problém-funguje a nic neřeším, každých 10tis km jen dolévám AdBlue....
TAkže za mě dobrá koupě, nedám na koncern dopustit
Upravil progranit dne 03.06.2014 11:28
schrek napsal:
Nazdar tak auto vybrano Sharan 2.0 TDI 2011 103 kW - diky vsem co mi pomohli s rozhodovanim co koupit, jinak jen par otazek
Auto ma najeto 186tis, je kompletne vse dohledatelny, kolega mi vyjel i vsechny opravy na zaruku co se delali vse je v pocitaci ulozeno, zadny stoceny km
1. je to 4Motion s Hadexem mam se toho bat o kolik to zere vic jak normalni
2. ma to takovy to vypinani motoru kdyz zastavite na krizovatce a zase se nastartuje kdyz pridate plyn, mate s tim neko zkusenost
3. pokud mate jeste nekdo tip kde auto koupit poslete mi odkaz, moc jich neni a tohle co sme nasel je opravdu super akorat to ma ty mouchy viz bod 1 a 2
Sharan , ten shořel příbuznému cestou z dovolené v Chorvatsku. Na dálnici stačili povyskakovalt , vytáhnout děcka a nejdůležítější věci.
Uhasit se to malým hasičákem nedalo. Bylo to auto z AAA , najeto dle tacha 150tis.
Tak ja koupil fabiana od tchana a uz spolu tocime 4ty rok. Je to sice sdi, takze je to shnile, alealespon nedostavam pokuty. Asi mi jeste 10let vydrzi.
Jinak shreku at slouzi auto bez problemu a ke vsi spokojenosti.
Splněný sen moje 1100GS
Irskej napsal:
Nedelej Dasu a hod cenu a fotky,at muzem kritizovat
To myslíš moji Drákulu:-)?
Mimochodem jsem včera nechal v aut. servisu přes 7000,- za výměnu oleje, zadní kotouče + desky, celkovou kontrolu a pár prkotin. Mondeo kombi TDCI, 2008, 176 tisíc km, doteď se nic zásadního nekonalo (jen anténa GPS + porucha rádia), stále stejné turbo, vstřiky, spojka, dvouhmota atd. Dnes na STK říkali že je vše OK a tenhle typ Forda s vymláceným podvozkem (čepy apod.) snad ještě neviděli. Mám to auto rád, načipované jede dost dobře, moc nežere, pohodlné, prostorné. Za posledních 20 let jsem si ujasnil, že dobře zvolený autorizovaný servis je nejlevnější způsob péče o vozidlo... Ve Fordu mám na díly 20-40% slevu, na práci 20% a od garážových kutilů už nejsem cenově tak daleko nehledě ktomu, že když jim upadne nějaká příchytka čalounění apod., dají tam novou a neplácají tam v lepším případě silikon, navíc nechodí bezradně 2 dny kolem auta ale rychle (aspoň v mém případě) závadu objeví a fundovaně řeší.
Ale to bylo trochu OT, gratuluji k VW, dobrá volba, ono je to spíš o konkrétním kusu než o značce.
bobGS napsal:
1. je to 4Motion s Hadexem mam se toho bat o kolik to zere vic jak normalni
2. ma to takovy to vypinani motoru kdyz zastavite na krizovatce a zase se nastartuje kdyz pridate plyn, mate s tim neko zkusenost
ad1 o 0,5 - 0,7l litru. Odměnou jsou mnohem lepší jízdní vlastnosti , vyjedeš vše.
Start Stop - nebrat, zvlášť u starších aut zdroj neuvěřitelných problémů a opotřebení motoru
Chevrolet v USA a u nás - - u nás Daewo. Typický korejec, levně koupíš, draze udržuješ a opravuješ.
Dacia - uvnitř skromná, technika Renault a Nissan, za ty peníze neuvěřitelně odolné auto postavené z vyzkoušených komponent. Duster - v terénu na něj v cenové kategorii do cca 800 000 nic nemá, tahal jsem s ním Yetiho z louky kde zapadl. Nutno koupit 4x4 s ESP(ESP umožňuje el uzávěrku předku i zadku)
Mám najeto 80000 bez problému, nutno ale kupovat kvalitní naftu a olej měnit po 15000km. Velmi pohodlné na rozbitých silnicích oproti Yetimu, Kii a Hyunday ve stejné kategorii.
Není to nejhezčí, ale odolné pohodlné a účelné. Korejci - Chevrolet, Kia, Hyunday - u benzínů nutno instalovat přimazávání ventilů při instalaci plynu.
U dieselů - dobré zjistit před koupí cenu DPF Honda CRV 120 000, VW . 79000, Renault DCI 12000 a dalších komponent - vstřiky, čerpadlo.
pane boze, tady je zase nekdo chytrej, chevrolet koupil dacii pred mnoha a mnoha lety, kdy se jim jeste vedlo docela dobre, po krizi je koupil opel, tak nevím nevim, kde beres tu koreu. mmj odchazi z evropy, protoze kazil cenovou politikou trh opelu, pokud mam dobre info z jejich stranek, coz by prodejum rozhodne odpovidalo
Konečně jeden s velkou motorkou
Dacie patří do konsorcia Nissan-Renault, resp. přímo pod Renault
Chevrolet patří pod General Motors (původně Daewoo přejmenováno na Chevrolet), stejně jako Opel a jak píšeš, Opel zůstává pro Evropu, Chevrolet Amerika / Asie
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Dacie patří do konsorcia Nissan-Renault, resp. přímo pod Renault
Chevrolet patří pod General Motors (původně Daewoo přejmenováno na Chevrolet), stejně jako Opel a jak píšeš, Opel zůstává pro Evropu, Chevrolet Amerika / Asie
Přesně tak, dáčka nemá s Opelem nic společnýho. A do vínku dostala vražednou kombinaci Renault/Nissan.
Upravil kejda dne 03.06.2014 19:37
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
To BobGS:
Duster - v terénu na něj v cenové kategorii do cca 800 000 nic nemá, tahal jsem s ním Yetiho z louky kde zapadl. Nutno koupit 4x4 s ESP(ESP umožňuje el uzávěrku předku i zadku)
Si děláš prdel, ne? Mám L200, není teda 7-místná, ale zase má kufr, cena byla 550 tisíc bez daně, nová v automatu a max výbavě. Nechceš mi snad tvrdit, že v terénu je Duster lepší...
a ten strašlivej blábol o uzávěrce předku a zadku???
Povedl se ti dobrej okozevozeizmus.
1/Jak můžeš srovnávat dvě kategorie, které jsou každá k něčemu jinému? L200 není SUV, to bys snad mohl pochopit.
2/ než začneš blábolit o něčem o čem nic nevíš, zkus ti přečíst TTD u Dustera a jak mu fungují nápravy, takový odborníky mám nejradši..
3/Pokud o autech něco víš, zamysli se a zastyď se, napadáš mě zbytečně. mimochodem Dustera testovali v zimě na polygonu pro offy a obstál na výbornou, najdeš to v archivu na primě.
4! možná je ta kombinace vražedná, ale funguje líp než jiné - viz testy pohonů Kia, suzuki, nissan, koncern
Upravil bobGS dne 03.06.2014 20:46
bobGS napsal:
1. je to 4Motion s Hadexem mam se toho bat o kolik to zere vic jak normalni
2. ma to takovy to vypinani motoru kdyz zastavite na krizovatce a zase se nastartuje kdyz pridate plyn, mate s tim neko zkusenost
ad1 o 0,5 - 0,7l litru. Odměnou jsou mnohem lepší jízdní vlastnosti , vyjedeš vše.
Start Stop - nebrat, zvlášť u starších aut zdroj neuvěřitelných problémů a opotřebení motoru
Chevrolet v USA a u nás - - u nás Daewo. Typický korejec, levně koupíš, draze udržuješ a opravuješ.
Dacia - uvnitř skromná, technika Renault a Nissan, za ty peníze neuvěřitelně odolné auto postavené z vyzkoušených komponent. Duster - v terénu na něj v cenové kategorii do cca 800 000 nic nemá, tahal jsem s ním Yetiho z louky kde zapadl. Nutno koupit 4x4 s ESP(ESP umožňuje el uzávěrku předku i zadku)
Mám najeto 80000 bez problému, nutno ale kupovat kvalitní naftu a olej měnit po 15000km. Velmi pohodlné na rozbitých silnicích oproti Yetimu, Kii a Hyunday ve stejné kategorii.
Není to nejhezčí, ale odolné pohodlné a účelné. Korejci - Chevrolet, Kia, Hyunday - u benzínů nutno instalovat přimazávání ventilů při instalaci plynu.
U dieselů - dobré zjistit před koupí cenu DPF Honda CRV 120 000, VW . 79000, Renault DCI 12000 a dalších komponent - vstřiky, čerpadlo.
pane boze, tady je zase nekdo chytrej, chevrolet koupil dacii pred mnoha a mnoha lety, kdy se jim jeste vedlo docela dobre, po krizi je koupil opel, tak nevím nevim, kde beres tu koreu. mmj odchazi z evropy, protoze kazil cenovou politikou trh opelu, pokud mam dobre info z jejich stranek, coz by prodejum rozhodne odpovidalo
Mám pocit že jsi trochu mimo Dacia patřila vždy pod Renault, začalo to typem R10 a pokračovalo dalšími D1300 (R12)
Korejci - psal jsem jen zkráceně o vlastnostech některých značek, máš možná jiné zkušenosti, tohle jsou moje za 20 let oprav, pravda nemusí být úplné, a rád se poučím - napiš o čem konkrétně pochybuješ - z toho co jsem napsal.
kejda napsal:
To BobGS:
Duster - v terénu na něj v cenové kategorii do cca 800 000 nic nemá, tahal jsem s ním Yetiho z louky kde zapadl. Nutno koupit 4x4 s ESP(ESP umožňuje el uzávěrku předku i zadku)
Si děláš prdel, ne? Mám L200, není teda 7-místná, ale zase má kufr, cena byla 550 tisíc bez daně, nová v automatu a max výbavě. Nechceš mi snad tvrdit, že v terénu je Duster lepší...
a ten strašlivej blábol o uzávěrce předku a zadku???
Povedl se ti dobrej okozevozeizmus.
1/Jak můžeš srovnávat dvě kategorie, které jsou každá k něčemu jinému? L200 je auto k něčemu jinému, to bys snad mohl pochopit.
2/ než začneš blábolit o něčem o čem nic nevíš, zkus ti přečíst TTD u Dustera a jak mu fungují nápravy, takový odborníky mám nejradši..
3/Pokud o autech něco víš, zamysli se a zastyď se, napadáš mě zbytečně. mimochodem Dustera testovali v zimě na polygonu pro offy a obstál na výbornou, najdeš to v archivu na primě.
Ach jo, to je zas jeden, co vymetá recenze Autosalonu na Primě... Tak předně, toho tvýha Dustera vykouří Forester s prstem vprdeli a je do 800 tisíc. Druhak, L200 s nástavbou sice není osobák, ale lidi odveze vcelku pohodleně a k tomu hromadu krámů. Za třetí něco k tomu tvýmu pohonu.
Auta s viskozní spojkou (např. Haldex) nemají uzávěrky, neboť se tento pohon používá výhradně do SUV. Pokud máš na své dáčce LOCK, znamená to, že můžeš spojku uzavřít a točivej moment jde cca 50/50 na obě nápravy s tím, že neuzavíráš diferenciál, tedy se může jedno ze dvou kol protáčet. Audi například spojku nepoužívá, už roky má mezinápravový diff Torsen, který je sice permanent 4x4, ale i tento nemá uzávěrku. Toliko k mechanizaci.
Chytrolíne, jezdím off auta už řádku let, takže o pohonech něco malinko vím, nepouštěj se do hloupých diskuzích o ježdění v terénu...
Upravil kejda dne 03.06.2014 20:44
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
ja v zime najel 8 tisic s Mini Countrymanem, coz je xdrive s mensi preferenci zadku a JELO TO NAPROSTO FAMOZNE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Duster je jiste super auto za tu cenu, ale jak píše kejda - za 600 jsme koupili předchozí model forestra v benzínu s redukcí a plnohodnotným mezinápravovým diferákem ... V Dutru jsem jel, ale vybavenej už byl hodně přes 400.000 Kč a pak je volba pro japonce jasná ...
/Flare
No všechna čest máš ramena přes celý záda a záda přes celej krk. Ty jezdíš, já jsem zpravoval, nevím o jakém haldexu mluvíš, jsou dneska už tuším 4 generace a zapoměl jsi na jeho možné úpravy. Víš co je EDL potažmo EDS? a ono to opravdu funguje, pravda na denní off ježdění to není. Na to ale není žádné SUV. Diskuse není o offroadech, nevšim sis? :-))) Diskuse je hloupá jen do míry informovanosti diskutujících. Možná umíš kroutit dobře kolečkem v terénu, zcela jistě líp než já, ale o pohonech SUV vím patrně trochu víc, nebo jsi se neprojevil zcela. Ramena jsi už udělal, zkusme se teď bavit o technice hra na to kdo má většího tatínka mě nebaví.
Upravil bobGS dne 03.06.2014 21:02
no prvni haldexy jsou pokud vim dost mrdky a navic to furt preferuje predek, ne? no fuj.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no prvni haldexy jsou pokud vim dost mrdky a navic to furt preferuje predek, ne? no fuj.
Předek podporuje většina, ale ty novější už to umí rozložit líp (nevím přesně jak). Nejhorší ale bylo jak ty první generace pomalu reagovaly. Ve výjezdu ti to pomohlo, ale v zatáčce se to většinou připojilo až za zatáčkou
bobGS napsal:
No všechna čest máš ramena přes celý záda a záda přes celej krk. Ty jezdíš, já jsem zpravoval, nevím o jakém haldexu mluvíš, jsou dneska už tuším 4 generace a zapoměl jsi na jeho možné úpravy. Víš co je EDL potažmo EDS? a ono to opravdu funguje, pravda na denní off ježdění to není. Na to ale není žádné SUV. Diskuse není o offroadech, nevšim sis? :-))) Diskuse je hloupá jen do míry informovanosti diskutujících. Možná umíš kroutit dobře kolečkem v terénu, zcela jistě líp než já, ale o pohonech SUV vím patrně trochu víc, nebo jsi se neprojevil zcela. Ramena jsi už udělal, zkusme se teď bavit o technice hra na to kdo má většího tatínka mě nebaví.
Hele kašli na to, napsal jsi, že Duster má při ESP elektronickou závěrku předku/zadku. Až pochopíš, co znamenají pojmy "uzávěrka předního či zadního diffu, redukce, mezinápravový diff", můžeme pokračovat. Takto mi bohatě stačí k tomu, dále se s tebou o tom nebavit, neboť si budeš stále mlet svoje, a jelikož jsi i spokojený uživatel, tak Dustera velebit do nebes. Proč ne? Nepsal jsem, že je to křáp.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
Ach jo, to je zas jeden, co vymetá recenze Autosalonu na Primě... Tak předně, toho tvýha Dustera vykouří Forester s prstem vprdeli a je do 800 tisíc. Druhak, L200 s nástavbou sice není osobák, ale lidi odveze vcelku pohodleně a k tomu hromadu krámů. Za třetí něco k tomu tvýmu pohonu.
Auta s viskozní spojkou (např. Haldex) nemají uzávěrky, neboť se tento pohon používá výhradně do SUV. Pokud máš na své dáčce LOCK, znamená to, že můžeš spojku uzavřít a točivej moment jde cca 50/50 na obě nápravy s tím, že neuzavíráš diferenciál, tedy se může jedno ze dvou kol protáčet. Audi například spojku nepoužívá, už roky má mezinápravový diff Torsen, který je sice permanent 4x4, ale i tento nemá uzávěrku. Toliko k mechanizaci.
Chytrolíne, jezdím off auta už řádku let, takže o pohonech něco malinko vím, nepouštěj se do hloupých diskuzích o ježdění v terénu...
Kluci, fakt vám do tý vaší vysoce odborný diskuze nechci vstupovat, ale plácáte kraviny jednu za druhou. Třeba ty, když jezdíš ten off a o pohonech něco víš, jich tam máš hned několik
Např. Vizkozní spojka (nemá lamely, neměla řízení funkce) byla předchůdce Haldexu. Haldex je vícelamelová spojka v oleji s řízením. Haldex připojuje pohon zadní nápravy a může být i s uzávěrkou diferenciálu (např. VW T5). Haldex se nepoužívá výhradně jen pro SUV. Audi používá Haldex také (modely s motorem napříč). Torsen je u Audi jeden z typů mezinápravových diff (má samosvornost) u modelů s motorem podél. Atd....
Myslím, že ta diskuze se už posunula někam jinam.
Irskej napsal:
Nedelej Dasu a hod cenu a fotky,at muzem kritizovat
To myslíš moji Drákulu:-)?
Mimochodem jsem včera nechal v aut. servisu přes 7000,- za výměnu oleje, zadní kotouče + desky, celkovou kontrolu a pár prkotin. Mondeo kombi TDCI, 2008, 176 tisíc km, doteď se nic zásadního nekonalo (jen anténa GPS + porucha rádia), stále stejné turbo, vstřiky, spojka, dvouhmota atd. Dnes na STK říkali že je vše OK a tenhle typ Forda s vymláceným podvozkem (čepy apod.) snad ještě neviděli. Mám to auto rád, načipované jede dost dobře, moc nežere, pohodlné, prostorné. Za posledních 20 let jsem si ujasnil, že dobře zvolený autorizovaný servis je nejlevnější způsob péče o vozidlo... Ve Fordu mám na díly 20-40% slevu, na práci 20% a od garážových kutilů už nejsem cenově tak daleko nehledě ktomu, že když jim upadne nějaká příchytka čalounění apod., dají tam novou a neplácají tam v lepším případě silikon, navíc nechodí bezradně 2 dny kolem auta ale rychle (aspoň v mém případě) závadu objeví a fundovaně řeší.
Ale to bylo trochu OT, gratuluji k VW, dobrá volba, ono je to spíš o konkrétním kusu než o značce.
Myslel jsem Schreka,nemam poneti jak se jmenuje tvoje zenuska