Milosi,
jasne, ze bych ti je mohlAvypalit a poslat postou. Video ma Awia, neviem, akej bude kvality, lebo natacala som prvykrat...ale ma aj video od Zuzany, tak by sa to dalo dat dokopy. Ja som si len chcela vyskusat zostrihat vlastne, takze urobim iba take hobby video.
CDcka su tiez Awiove
Napis mi na mail Tvoju presnu adresu a poslem ti foto na CD.
Bud zdrav
všechny Vás tu zdravím!! Musím upozornit, že na GS jsem absolutní nováček a jel jsem na něm nějakou delší trasu (nebudu -li počítat pár cest v Praze do práce a domů) poprvé letos v září a to rovnou do Rumunska, které organizoval Pepíno. ( http://www.radost...o_2008.htm )
Pak mi nějaká dobrá duše (tuším, že to byl opět bazilišek Pepíno) namluvila, že bych měl jet XLR, že to je bezva tréning a abych si jako zvykl. No a vzhledem k tomu, co jsem slyšel od jiných jsem se na to lehce připravil a vyrazil.. Po pár kilometrech všechny zbytečnosti na motorce urazil a pak sám sebe nakonec fyzicky dorazil.. Nicméně díky Vám všem, kteří jste mi pomohli mne tahat z bláta (žluté a po pár stovkách metrů už jen zablácené F 650 GS v čistě lesní úpravě včetně větví, slámy, trávy a kukuřice), díky Vám všem, kteří mne tolerovali jako absolutního nováčka a přesto, že jeli na čas, vydrželi těch pár desítek vteřin, než jsem sám upadl někam do roští a tím pádem i uhnul a umožnil Vám - jezdcům - průjezd, díky Vám všem, kteří mi drželi palce a především díky Milošovi za OPRAVDU pěknej závod, trať a všechno okolo. Protože, přesto, že mě všechno bolí, motorka je K.O. už se těším na další a GS celkově - tím myslím i terén atd, mě nějak začalo bavit.. Takže všem Vám díky.
P.S.: Martinka s Advikem v mém doprovodném a servisním voze udělali dost pěkných fotek tak to nějak zpracuju a zkusím také vložit..
Upravil jezek dne 06.11.2008 00:46