Woodman napsal:
Na kole se dá taky jezdit, aniž by si člověk po cestě dal pivo..? nebo dvě nebo tři...
A na motorce to snad nejde?
Tak určitě... jen riziko, že přijdeš o řidičák, je trochu větší.
Myslel jsem to tak, že já si jezdím na kole pro radost za života a k tomu u mě dobré české pivo patří...
Woodman napsal:
Na kole se dá taky jezdit, aniž by si člověk po cestě dal pivo..? nebo dvě nebo tři...
A na motorce to snad nejde?
Tak určitě... jen riziko, že přijdeš o řidičák, je trochu větší.
Myslel jsem to tak, že já si jezdím na kole pro radost za života a k tomu u mě dobré české pivo patří...
Jasne.Ale na kole ti hrozi ta sama pokuta jako na motorce.A navic tech lidi na kole po par pivech se uz zabilo taky dost.Me spis bavi tu vyjizdku na kole nekde v hospode zakoncit.Kdyz pominu ztratu ridicaku,tak si myslim ze je jedno jestli si das par piv behem vyjizdky na kole nebo na motorce.V albanii,rumunsku atd. jsme si na motorkach 1-2 piva k obedu davali bezne.Ale vysekal jsem se po par pivech zatim jenom na kole.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Airspeed napsal:
Jak se pri jezdeni stravujete?Dost by me zajimal nazor ostatnich. Ja kdyz jedu byt jen 40 km a dal bych si jen jedno pivo,tak okamzite koncim. Ztuhnou mi nohy na beton. To same s jidlem-rano light snidane a potom zobu jen nejake tycinky protoze jakekoliv jidlo me opet vyradi z provozu. Jak jste na tom vy?
Z jedlom je to podobne snad u každeho čo to mysli z vykonnostou trochu važnejšie! Jeden čas som ranajkoval všetko z mega obsahom maku, ono opiaty aj ked v menšom množstve mi robili celkom dobre obzvlašt pri maratonoch. Teraz som skôr pohodar takže ked mi dochadzaju baterky tak si radšej šlehnem dobrú 12-ku ako kofolu, to už by som bol aky srač. Obecne ked sme jazdili v skupine 8-15 jazdcov tak vždy boli dve skupiny jedna na kofolu ktorý bedakali že im stuhnu nohy a pod. a druha ta moja ktorá ked popila pivo tak pochvilke deklasovala tu kofo-skupinu. Jasne že nevypijem naraz 2-4 piva a hajde, ale iba jedno a hajde do pedalov, v zavere si dam aj dve ked mi to berie ale to nieje vždy pravidlom. Obecne je podľa mna čista buzeracia ked nas cyklistov po jednom pive chcu jebať ako vodičov, ine je to u dedinčanov ked sa ožere ako prasa a ide večer domov na neosvetlenom bicykli to je hotovy problem, ale všetkych treba jebať rovnako a tych čo sú najmenej tak jednoznačne najviac! Chodec idúci po krajnici je taký istý učastnik cestnej premavky ako ja na bike, tak prečo potom nedrbu aj ich pripadne každeho kto vyjde z hospody a vstupy na cestu alebo prejde cez cestu. Všetko by malo byť aj o tolerancii a vedieť koľko si toho možme dovoliť bez toho aby sme niekomu a ani sebe nerobili zbytočne problemy, všade to funguje ked je to rešpektovane z každej strany.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Woodman napsal:
Na kole se dá taky jezdit, aniž by si člověk po cestě dal pivo..? nebo dvě nebo tři...
A na motorce to snad nejde?
Tak určitě... jen riziko, že přijdeš o řidičák, je trochu větší.
Myslel jsem to tak, že já si jezdím na kole pro radost za života a k tomu u mě dobré české pivo patří...
Jasne.Ale na kole ti hrozi ta sama pokuta jako na motorce.A navic tech lidi na kole po par pivech se uz zabilo taky dost.Me spis bavi tu vyjizdku na kole nekde v hospode zakoncit.Kdyz pominu ztratu ridicaku,tak si myslim ze je jedno jestli si das par piv behem vyjizdky na kole nebo na motorce.V albanii,rumunsku atd. jsme si na motorkach 1-2 piva k obedu davali bezne.Ale vysekal jsem se po par pivech zatim jenom na kole.
Pokuta za dvě piva na kole samo hrozí, ale určitě trochu míň než na motorce... a na kole ty dvě vypotim a neztuhnu, kdežto na motorce ne a spíš hrozí, že "vytuhnu"
TomasTT napsal:
Já mám Edge1000 a musím říct, že jako dlouholetý uživatel Garminů, jsem si myslel, že už mě nic nepřekvapí. Tak překvapilo. Nic tak šíleně nepohodlného na ovládání jsem ještě neviděl. Asi to je určené pro lidi, co žádnou navigaci neměli nebo nechápu...
Změnit mapu jde jen v nastavení profilů jízdy - asi patnáct kliků
Neexistuje možnost jízdy po dané cyklotrase
Ćísla cyklotras se neukazují i když navigace ví, že se po ní jede
Výpočet někam je vždycky ale fakt vždycky jiný než bych chtěl a čekal. Kontrola nebo změna nastavení je záležitost na pět minut ťukání
Posun mapy není přímo možný, musí se zapnout speciální funkce
Zvětšení mapy jde až po několika úderech do displeje
Nejdou přímo zadávat waypointy ani ukládat body atd
Všechno co znáte z garminů na motorku nebo do auta tady nefunguje a je jinak
Je to peklo
Ale umí to měřit čas na okruhu (?)
Záznam ujetých km běží jen když je zmáčklé jedno ze dvou velkých tlačítek, zavadit o něj je záležitost které si ani nevšimnete a pak se divíte, že tam půlku trasy nemáte
Funkce tlačítek se nedá změnit
O navigaci stačí brnknout a vylomí se z držáku (dost přečuhuje)
Určitě bych už nevolil 1000
Tak to by mě z toho asi jeblo , ještě že jsem ho nekoupil.
Osobně mám z minulosti dobrou zkušenost s EDGE305
sice nemapový přístroj, ale byla s ním zábava, navigování k uloženým bodům pouze přímou spojnicí(směr), nebo zobrazeným kompasem, jeden poznal cesty kde by se normálně nevidal. Cyklo funkce v pohodě.
Jinak další dobrá zkušenost a tu vyriantu bych doporučil je EDGE800
s tímto garminem jsem byl spokojen, žádný pakárny jak popisuje TomasTT
Spokojen do té doby než mi ho někdo šlohnul, tak asi dělá radost někomu jinému
Od té doby jezdím s outdorovou navigací, takže klidně pokud není třeba tréningových profilů a následné vyhodnocování, měření kol a jízdy s virtuálním partnerem, může se jezdit i s G.Oregonem, snímání tepovky, frekvence šlápání ukáže také + dokoupit snímače, pakliže nejsou.V zimě ho beru na běžky, protože jistota je kulomet.
Máte tady někdo zkušenost s Edge810 a měl i Edge800? Zajímalo by mě srovnání. Aby na tom Edge810 nebyla podobně jako Edge1000 ???
Pokud by jste někdo měl zájem, jedna známá se dostala k dílům ze zrušeného krámu. A tak to prodává. Tady jsou odkazy na fota a seznam věcí. https://docs.goog...li=1#gid=0
vevis napsal:
Nic si z toho nedelej!Ja jel na kole naposled ve stredu.Byl to zavod a to kratkej,ale hodne technickej.V poslednim kole jsem trefil ramenem strom az me to sundalo z kola.Dojet do cile uz pro bolest neslo,ale na rentgen jsem nesel a chodil do prace.Porad jsem doufal ze to krupnuti co jsem pri tom narazu slysel nebylo z meho tela.Protoze bolest nejak neprestevala tak az dnes mi diagnostikovali zlomenou klicni kost.
Tak dnes po 27 dnech jsem si byl alespon zabehat.S kolem ješte tyden počkám,ale letošek už dojezdim radši jen posilnici.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Má někdo praktickou zkušenost s kolem o 27,5 a zároveň i o 29"? Jezdím většinou trasy hodící se spíš na trekingový kolo čili silnice, šotolinky, ale i turistický cesty pro pěší, třeba mě bavila cesta z Řeporyj na Karlštejn po turistickejch cestách, hezká je i cesta z Budějc po červený proti proudu Vltavy na Dívčí kámen, co byste mi doporučili, tíhnu k 29". Ale vybraná značka má líbivější a vybavenější model s 27,5". Jo, a bavíme se o HT. Fulla nechci.
Jak se na nich jezdí?
červenej Elf
Netušil jsem, že je v dnešní době docela problém sehnat určitý pěkný pláště 26"
Schwalbe Racing Ralph Double Defence... všichni jen slibují a ... nejsou
Tak teď zkusím Maxxis High Roller, když se tam vejdou 2.4 *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Netušil jsem, že je v dnešní době docela problém sehnat určitý pěkný pláště 26"
Schwalbe Racing Ralph Double Defence... všichni jen slibují a ... nejsou
Tak teď zkusím Maxxis High Roller, když se tam vejdou 2.4
Sháněl to "dodge" Lukáš.. Já jsem to zkoušel u dvou firem, jedna měla jen jeden kus, druhá na shopu že to je dostupné ale pak že to berou od dovozce a ten to měl označené jako dostupné ale nebylo...
Tak jsem koupil ty High Rollery za asi 700Kč/kus. Koukám na tu cenu Schwalbe, to je slušnej nářez
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
barokar napsal:
Má někdo praktickou zkušenost s kolem o 27,5 a zároveň i o 29"? Jezdím většinou trasy hodící se spíš na trekingový kolo čili silnice, šotolinky, ale i turistický cesty pro pěší, třeba mě bavila cesta z Řeporyj na Karlštejn po turistickejch cestách, hezká je i cesta z Budějc po červený proti proudu Vltavy na Dívčí kámen, co byste mi doporučili, tíhnu k 29". Ale vybraná značka má líbivější a vybavenější model s 27,5". Jo, a bavíme se o HT. Fulla nechci.
Jak se na nich jezdí?
...na sportovní turistiku o které píšeš rozhodně 29", 27,5" je dnes spíše na trailové kolo do technických pasáží typu koryto potoka....
Osobně když HT, tak 29" ideálně v karbonu, když full tak 27,5" se zdvihy nad 120mm, ať je s tím zábava....a ideál je mít obě kola - k čemuž směřuji
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
TomasTT napsal:
Netušil jsem, že je v dnešní době docela problém sehnat určitý pěkný pláště 26"
To nestraš ani nahodou, nechce sa mi veriť že cielene vysankuju z vyroby 26" len preto aby sme si kupily zase nové bike. Musim si to preveriť lebo moje postaršie specializedky už asi nevydržia dalšiu sezonu.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Mám vyhlídnutý Kellys Stage 90 29", a pak se mi hrozně líbí Kellys Hacker XX, to jsou právě ty 27,5. Říkám si, ty 27,5, to je skoro jak ten treking 28", no, ale 29 by se mohly odvalovat ještě líp. Obojí je karbon, ty 27,5 mají lepší vidlici a stojí cca stejně jako ta 29.
červenej Elf
TomasTT napsal:
Sháněl to "dodge" Lukáš.. Já jsem to zkoušel u dvou firem, jedna měla jen jeden kus, druhá na shopu že to je dostupné ale pak že to berou od dovozce a ten to měl označené jako dostupné ale nebylo...
Tak jsem koupil ty High Rollery za asi 700Kč/kus. Koukám na tu cenu Schwalbe, to je slušnej nářez
Tome zes nerekl driv. V patek jedu do Prahy, mohl jsem ti prinest z nemec, Stadler i RAdlBauer maji sileny vyber vseho a ted i slevy. Bohuzel se mi tam asi uz nepovede zitra stavit.
barokar: zkusenost nemam s 29, ale koupil jsem 27.5, protoze mi sedlo celkove lip. Vlastnostma by to melo pry byt neco mezi, takze je to lehci na rozjezd nez 29, lepsi na technicke useky, ale horsi na tezsi prekazky. Proste takovy stred. Ja jsem to vzal, jak jsem psal, hlavne proto, ze mi to kolo sedlo jak zadek na nocnik - a to jsem jich zkusil asi milion nez jsem koupil Takze neni nad to si to zkusit na vlastni "p*rdel"
radovant: v pohodě, kdybys na ně natrefil za slušný peníze, tak se budou hodit i do zásoby. Mě volal Lukáš že zítra bude mít nějaké jiné Schwalbe. Bohužel ty Maxxis ačkoliv jsou 2.4, tak se mi tam nevejdou (původní pláště jsou taky 2.4 ale evidentně ne každý výrobce měří stejně)...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
barokar napsal:
Mám vyhlídnutý Kellys Stage 90 29", a pak se mi hrozně líbí Kellys Hacker XX, to jsou právě ty 27,5. Říkám si, ty 27,5, to je skoro jak ten treking 28", no, ale 29 by se mohly odvalovat ještě líp. Obojí je karbon, ty 27,5 mají lepší vidlici a stojí cca stejně jako ta 29.
Nejlepší je vyzkoušet a pak se rozhodnout. Měl jsem to přesně, jak píše radovant, zkusil jsem pár kol a pak jsem natrefil na kolo, který mi prostě sedlo a věděl jsem, že je to ono po pár metrech ujetých zkušebně před obchodem. Osbně bych 29 neměnil, ale každému sedne něco jiného.