Ale on nikdo netvrdil, že je to špičkový svod. K tomu se bude muset vyjádřit člověk, který je vyrábí,ten ví, vám k tomu řekne víc. Já jsem jen logistik, rozhodně to ani já ani on neděláme kvůli penězům.
Byla možnost něco vyrobit,svod jsme nechali okouknout lidi z technologie u nás v práci, svod funguje a co je hlavní, nepřináší žádnou zátěž a nemůže nic zničit.
Je tu nabídka a poptávka. Nikdo neslibuje nárůst výkonu atd.
Nějak nechápu tyhle ohlasy. Nechceš ho, tak ho nekupuj. Taky tu vidím prodávat nekvalitní věci, ale proč bych se k tomu vyjadřoval, když je nechci koupit?
Uff... nechci se hádat. Je to každého věc. reálné fotky všichni viděli, pár lidí ho už má. Ještě nějaké k dispozici jsou, ty se doposílají tento týden. Pokud má nebo bude mít kdokoliv se svodem problém,tak tady přede všemi slibuji, že mu okamžitě vrátím peníze i s omluvou.
Když nejde o život, jde o houno.....
pepanek1150 napsal:
Mao..ničím si nehejbal ? jen jsi to vyměnil jo ?
Podle mě ničím hejbat netřeba. Jen případně seřídit volnoběh (pokud se zvedne). A pokud je člověk puntičkář, tak nechat seřídit rovnou komplet třeba i s podtlaky.
Treba prepojit palivovu mapu aby to nezrala a mala šmrnc.
Pokud myslíš tohle, tak já jsem bez "propojky".
Ano,mal by si to prepojit,podla toho co mas namontovane.
Chlapi, tady dejte pozor. Abyste neřekli, že tady jen haním něčí práci, tak tohle berte vážně: ten návod s propojkami se týká výhradně čipu a palivových map od společnosti BB-Power. Když nemáte čip bbpower, tak mapka propojek samozřejmě pro Vás neplatí a pěkně nechte zapojený kódovací štekr.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
pepanek1150 napsal:
Mao..ničím si nehejbal ? jen jsi to vyměnil jo ?
Podle mě ničím hejbat netřeba. Jen případně seřídit volnoběh (pokud se zvedne). A pokud je člověk puntičkář, tak nechat seřídit rovnou komplet třeba i s podtlaky.
Treba prepojit palivovu mapu aby to nezrala a mala šmrnc.
Pokud myslíš tohle, tak já jsem bez "propojky".
Ano,mal by si to prepojit,podla toho co mas namontovane.
Chlapi, tady dejte pozor. Abyste neřekli, že tady jen haním něčí práci, tak tohle berte vážně: ten návod s propojkami se týká výhradně čipu a palivových map od společnosti BB-Power. Když nemáte čip bbpower, tak mapka propojek samozřejmě pro Vás neplatí a pěkně nechte zapojený kódovací štekr.
A já jsem ji vyhodil
mám Y svod od Sharonu, originál výfuk a KN
Provedení spoje není z hlediska funkce správné. Když něco vyrábím a prodávám, měl bych se snažit, aby to bylo co nejlépe funkční. Chápu,že výrobce neumí ohýbat trubky a řeší tvar spasováním kolínek, je věc každého, co si na motorku navěsí, ačkoli to nechápu proč když mám stroj pro radost si na něj navěsim hranatej...bastl, protože byl nejlevnější... Ale k věci, správně musí být spoj jednotlivých svodů provedený plynule tak, aby ani na okamžik nepřešel průřez jedné trubky do vyššího průřezu, než má pak společný svod. Není svod, jako svod...
No když se na to dívám,tak právě myslím,že to má po celou délku VNITŘNÍ průměr naprosto stejnej,protože ty trubky mají malej falc a jde jedna do druhé a to vždy stejnýho průměru. Ani svár vevnitř nebude "překážet",protože dovnitř žádnej nezasahuje,protože je trubka obvařená zvenčí-uvnitř je jen malá spára mezi spojem jednotlivejch dílů(nevím,1mm?). Nevidím na tom nic špatnýho a nebál bych se to na motorku pověsit.
No je mi tě Resco líto.Snaha není nikdy oceněna.Nejlepší je kritika od lidí co nic nenabídnou a jen prudí a hodnotí věci které jim nikdo nenutí.
Nejhorší smrt je z vyděšení
To tady začíná být módní. Značkové to x lidí nechce, protože je to za raketu. Když se někdo snaží pomoc, tak se najednou najde x odborníků na detail a kritika je na světě. Osobně mám x neznackoveho, za pár kaček a funguje to skvěle, na druhou stranu mám Desierto 3, které je za ty prachy, kromě změny vzhledu k ho.nu, a ještě mi bylo z TT dodatečně oznámeno, že s tím nesmím moc off-road, neboť to rádo praská.
všude dobře.....doma GSA
pepanek1150 napsal:
To tady začíná být módní. Značkové to x lidí nechce, protože je to za raketu. Když se někdo snaží pomoc, tak se najednou najde x odborníků na detail a kritika je na světě. Osobně mám x neznackoveho, za pár kaček a funguje to skvěle, na druhou stranu mám Desierto 3, které je za ty prachy, kromě změny vzhledu k ho.nu, a ještě mi bylo z TT dodatečně oznámeno, že s tím nesmím moc off-road, neboť to rádo praská.
Máš recht předsedo....Nechtěl jsem to psát takto přímo...
Nejhorší smrt je z vyděšení
pepanek1150 napsal:
Mao..ničím si nehejbal ? jen jsi to vyměnil jo ?
Podle mě ničím hejbat netřeba. Jen případně seřídit volnoběh (pokud se zvedne). A pokud je člověk puntičkář, tak nechat seřídit rovnou komplet třeba i s podtlaky.
Treba prepojit palivovu mapu aby to nezrala a mala šmrnc.
Pokud myslíš tohle, tak já jsem bez "propojky".
Ano,mal by si to prepojit,podla toho co mas namontovane.
Chlapi, tady dejte pozor. Abyste neřekli, že tady jen haním něčí práci, tak tohle berte vážně: ten návod s propojkami se týká výhradně čipu a palivových map od společnosti BB-Power. Když nemáte čip bbpower, tak mapka propojek samozřejmě pro Vás neplatí a pěkně nechte zapojený kódovací štekr.
A já jsem ji vyhodil
mám Y svod od Sharonu, originál výfuk a KN
Zatím můžu potvrdit, že to je super.
Tkaže co, nasadit zpět?
Ze tvého podpisu nevidím, co máš za motorku. Z aplikační tabulky http://www.powerb...tecker.pdf jednoznačně plyne, že žlutý kódovací štekr patří do jednosvíček s KATem do r. 2002. Vyndáním kódovacího štekru přepneš u jednosvíček Motronic na palivovou mapu verze bez KATalyzátoru a bez lambdaregulace. Motor tedy poběží na pevně přednastavenou mapu bez "closed loop" režimu. V případě Y-svodu by tohle řešení skutečně mohlo dobře fungovat. Bylo by dobré vyzkoušet, jakým směrem se pohne spotřeba, a změřit volnoběžné CO2.
Melizoy přiložený následující soubor: kody.pdf
Upravil Melizoy dne 26.04.2016 23:23
Wer später bremst, fährt länger schnell.
pepanek1150 napsal:
Mao..ničím si nehejbal ? jen jsi to vyměnil jo ?
Podle mě ničím hejbat netřeba. Jen případně seřídit volnoběh (pokud se zvedne). A pokud je člověk puntičkář, tak nechat seřídit rovnou komplet třeba i s podtlaky.
Treba prepojit palivovu mapu aby to nezrala a mala šmrnc.
Pokud myslíš tohle, tak já jsem bez "propojky".
Ano,mal by si to prepojit,podla toho co mas namontovane.
Chlapi, tady dejte pozor. Abyste neřekli, že tady jen haním něčí práci, tak tohle berte vážně: ten návod s propojkami se týká výhradně čipu a palivových map od společnosti BB-Power. Když nemáte čip bbpower, tak mapka propojek samozřejmě pro Vás neplatí a pěkně nechte zapojený kódovací štekr.
A já jsem ji vyhodil
mám Y svod od Sharonu, originál výfuk a KN
Zatím můžu potvrdit, že to je super.
Tkaže co, nasadit zpět?
Ze tvého podpisu nevidím, co máš za motorku. Z aplikační tabulky http://www.powerb...tecker.pdf jednoznačně plyne, že žlutý kódovací štekr patří do jednosvíček s KATem do r. 2002. Vyndáním kódovacího štekru přepneš u jednosvíček Motronic na palivovou mapu verze bez KATalyzátoru a bez lambdaregulace. Motor tedy poběží na pevně přednastavenou mapu bez "closed loop" režimu. V případě Y-svodu by tohle řešení skutečně mohlo dobře fungovat. Bylo by dobré vyzkoušet, jakým směrem se pohne spotřeba, a změřit volnoběžné CO2.
mám 1150 dvousvíčka 2003.
Zatím jsem bez propojky. Když jedu na jedničku krokem, a přidám, tak se motorka staví na zadní. Přední kolo se zvedne tak o 10cm nad zem. Zkusím dát propojku a pak to porovnám...
Provedení spoje není z hlediska funkce správné. Když něco vyrábím a prodávám, měl bych se snažit, aby to bylo co nejlépe funkční. Chápu,že výrobce neumí ohýbat trubky a řeší tvar spasováním kolínek, je věc každého, co si na motorku navěsí, ačkoli to nechápu proč když mám stroj pro radost si na něj navěsim hranatej...bastl, protože byl nejlevnější... Ale k věci, správně musí být spoj jednotlivých svodů provedený plynule tak, aby ani na okamžik nepřešel průřez jedné trubky do vyššího průřezu, než má pak společný svod. Není svod, jako svod...
---------------------------------------------------------------------------------------------------Pokud jde o provedení spoje zhlediska funkce,tak SPRÁVNÉ JE.To samé platí i funkčnosti u tohoto Y- svodu.Konstruktivní kritika je vždy na místě,ale když píšu a kritizuju,měl bych VĚDĚT CO. Nejsem živnostník-strojni ohýbačku trubek opravdu nevlastím...Nechat naohýbat trubky je to nejmenší,ale to už jsme z cenou trochu jinde-samozřejmě není problém to zařídit.Vzhledem k tomu,že mám zásobu nařezaných profilů,řeším to tímto způsobem.Jinak provední tohoto spoje trubek je BĚŽNÉ A STANDARTNÍ při výrobě výfukových systémů. Odbočím-li k samotnému y-svodu: delší dobu se zde na foru řeší problém - výroba Y svodu (nepoměr nabídka-poptávka). Resco ve spolupráci se mnou se pokusil vyplnit tuto mezeru nabídkou našeho celonerezového svodu.Zda se někomu líbí nebo ne,je na něm samotném.Každopádně je plně funkční.Při jakemkoli tech.problému je po dohodě možno řešit opravou,výměnou,příp.vrácení peněz.Resco ani já to neděláme za účelem zisku,a tak i cena 1800,- kč je férová. Pro pochybovače o tech.způsobilosti přikládám foto spojení trubek(maketa) v řezu.
Sub-Ram přiložený následující obrázek:
Nejsem Odborník na výfuky ani strojař, abych byl schopný posoudit kvalitu výroby nebo zda zrovna toto zpracování nějak negativně ovlivní chod motoru, nebo kdo ví co ještě. Jako jeden z odběratelů od Resca ale musím říct, že za zcela bezkonkurenční cenu jsem od něj dostal Ysvod, který pasuje, a dle mého dojmu i funguje. Motorka nestřílí, reakce na plyn o poznání lepší, zvuk příjemnější (i bez laďáku). Jestli by to v případě jiného zpracování bylo lepší??? To je otázka. Co se týče vzhledu, mě so to líbí, je na tom vidět řemeslo a to mám rád. Mmj vzhled Y s vodu je to poslední, co bych u GS 1100 resp 1150 řešil, vždyť je to ingot, stroj, který ohromuje hlavně svou jednoduchostí a funkčností na úkor krásy. Tak co tu řešíte??
Upravil MarekGS dne 29.04.2016 09:48
Dával jsem tady odkaz na hezky (plynule) zakroucenej y svod od creptuse, ale podle mě je to všechno kosmetika, před creptusem jsem měl svod od motadu - nelíbila se mi pozice lambdansondy (nebyla ve středu), nebyly tak plynuly ohyby a nebyl tak hezky "pochromovanej" - jinej matros, ale funkce- rozdíl oproti katu podle mě úplně stejnej - zásadní :-) (nic jsem neměril) a motad byl 2x tak drahej... Takže za mě konstrukce y svodu, pakliže není úplně sprasena ,tak hraje ve srovnání s katem porad stejnej " zásadní" :-) rozdíl (můj názor), takže spis bych snažil řešit (nezapomenout) mapu, která třeba mě dost pomohla... :-)
Upravil marhan dne 30.04.2016 01:55
Myslím že jediným problémem po instalaci nesprávně tvarovanýho Y svodu by mohla být nemožnost správně seřídit podtlaky pro celé spektrum otáček. To ale asi zatím nikdo nezměřil, nebo jo?
Jó Brambory, ty se hoděj ke všemu
O víkendu jedu na servis, budeme dělat synchronizace,podtlaky, výměny kapalin. V pondělí sem hodím informaci, zda se to nějak projevilo, či nikoliv.
Když nejde o život, jde o houno.....
Resco napsal:
O víkendu jedu na servis, budeme dělat synchronizace,podtlaky, výměny kapalin. V pondělí sem hodím informaci, zda se to nějak projevilo, či nikoliv.
Jestli budou podtlaky v celým režimu stejný, bude to nejlepší odpověď na dohady o správným nebo nesprávným tvaru Y svodu. Jsem na to zvědavej
Jó Brambory, ty se hoděj ke všemu