Ahojte chlapi,
moc se omlouvám, ale zřejmě po nějaké změně tady na foru přestaly chodit emailové notifikace. A tím jak vůbec nemám čas, tak sem skoro nelezu tak sem si nevšiml PM. Moc se omlouvám a všem napíšu, jdu zjistit kolik jich vůbec ještě mám.
Laďa
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Dneska sem ty vstřiky přehodil a opravdu je to znát lepší startování o dost lepší akcelerace a rychlosti maj větší rozsah můžu doporučit stojí to za to montáž cca 10 minut
spillda napsal:
Dneska sem ty vstřiky přehodil a opravdu je to znát lepší startování o dost lepší akcelerace a rychlosti maj větší rozsah můžu doporučit stojí to za to montáž cca 10 minut
super, díky.
Momentálně mám všechno skladem.___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Dnes namontovano na R850GS. Montaz v pohode, 20 minut jedna strana a 10 minut druha . Projel jsem to jen 5km, ale zatim muzu potvrdit zkusenosti ostatnich. Zivejsi v celem spektru otacek, rychlejsi reakce na plyn. Pri volnobehu vyrazne tikaji. O vikendu mam v planu najet skoro 600km, pak dam podrobnejsi report vcetne spotreby.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
norv napsal:
Ahoj, asi zbytečně do toho rejpám, ale řešil jsem někdo, různé odpory vstřiku ? co na to říká řídící jednotka ? Nebo jste dávali nějaké odpory ?
Díky za info
Co vím, tak se vyměnl vstřik, kus za kus a jelo se dál......Jo, klapou jako vodní mlejn, ale funguje to. Do odporů se nerejpalo.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Slibil jsem report po testu. Najeto asi 1000km. Spotreba plus minus stejna. Zadna negativa krom tikani na volnobeh jsem nezjistil. Odezva na plyn krasna, vykon nevim.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999