Střílení je normální kolem 3000 ot/min si prostě trochu odfrkne. A s volnoběhem nemám problém. Resp.před úpravou to bylo horší.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Kluci, snad vám nevadí střílení do výfuku... O autech se říká, že mají být slyšet a budit respekt *pissed* (kromě Favorita s děravým vejfukem )... Mě to ani není na škodu, když si motorka trošku škytne... Dělala mi to Dandyna, Dakarka zatím ne... Ale asi začne, protože vážně zvažuju, že to vykucham...
Ale běda, jak mi vzroste spotřeba, to bych pak asi kousal...
xhackerm napsal(a):
....Ale běda, jak mi vzroste spotřeba, to bych pak asi kousal...
Ty sériové výfuky jsou počítané na optimální poměr spotřeba - výkon. Počítej s tím, že jakmile vykucháš koncovku výfuku, nebo katalyzátor, jde spotřeba nahoru. To samé máš, když namontuješ laděnou koncovku. U mé dvanáctky je mezi sériovou koncovkou a Remusem rozdíl litr na sto.
Ale ten, kdo se snaží o tuning, spotřebu neřeší...
Upravil radosek dne 10.02.2010 09:51
Tak tady jeste jedna vychytavka naprosto z nudy. Oboustranny naslap na hlavni stojan. Je to tak neuveritelne prakticky, ze az nemuzu uverit tomu, ze jsem to neudelal uz driv. Moto jednoduse dostanu na stojan z obou stran a navic ji muzu nechat stat na rozbahneny louce a mam jistotu, ze se neprevrati a ani neutopi.
Rhinoceros přiložený následující obrázek:
[230.04Kb]
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Rhinoceros napsal(a):
Tak tady jeste jedna vychytavka naprosto z nudy. Oboustranny naslap na hlavni stojan. Je to tak neuveritelne prakticky, ze az nemuzu uverit tomu, ze jsem to neudelal uz driv. Moto jednoduse dostanu na stojan z obou stran a navic ji muzu nechat stat na rozbahneny louce a mam jistotu, ze se neprevrati a ani neutopi.
Nooo, to je super.Mám v dílně tak málo místa ,že musím GuStava stavět jednou stranou a už to mám vyřešené díkec.
bubak
Radosek:
ja mam KN filtr vyndanej kat. a zvetšení sání a spotřeba mi šla prokazatelně dolu v prumeru o 0,5l
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Rhinoceros napsal(a):
Tak uz zase votravuju s vejfuckem... Koupil jsem si pro jistotu celou nahradni levou koncovku, protoze jak jsem cetl na ruznych forech, tak dostat ven tu pistalu je boj svalu, nervu a pumpujiciho zeleza. Rano jsem si tedy privstal a prichystal vsechny donucovaci prostredky, mezi kterymi figuroval pan Pajsr, pani Palice petikilova, slecny Vrtacka a Fricka, vyrostci Sekac a Majzlik, mlada pani Rasple pulkulata, stary mladenec Sverak a ve vedlejsich rolich se predstavili mladenci Topurko, a Mr. Hak a kleste pana Sikiho. Pri ruce jsem mel i nuzky na plech, kdyby povolily drive nervy nez pistala... Co vam budu povidat. Vyfuck byl z gs r.v.2000. Vzal jsem vrtacku s patricnym vrtakem a prilozil ji pistale ke spanku a to, co se odehralo dal predcilo veskera ma ocekavani... Shrnuto : priprava naradi - 20 minut, vlastni vyjmuti pistaly 20 sekund, uklid naradi 5 minut. Takze tam nedrzela skoro vubec a proste jak jsem zmacknul spoust vrtacky, tak se cela protocila, oba bodove svary se hned ulomily a spodek se otocenim vyvlikl z toho ulozeni a bylo hotovo... Tak jsem chvilku koukal jak vejr do ty dzuzny, jestli to je jako cely no a pro klid duse jsem vybouchl tu spodni prepazku a namontoval to zpatky a trada. Vykon vzrostl, prestoze si ted obcas zabubla a streli do vejfuku... Na zadni jde jako po masle plynem a ve zvuku neni az zas takovej rozdil, jenom kdyz ji nasypes... koniec filma
Super technologickej prznící postup.Vážně o tom uvažuju,ale jelikož to mám do Dojču 5km tak bojim bojim skopčáků.Já jsem provrtal durchem ten levej hlavní,abych otevřel tu pištalku a do pravého jsem navrtal 5x8díry a je to o hodně lepší než origoš.Víc bych preforeval ten levej jako falešnej na nařádíčko. Všichni mají ten levej total vydlbanej a toho se bojim.Nemá někdo variantu jenom levej?
bubak
Honza ofroudak napsal(a):
Radosek:
ja mam KN filtr vyndanej kat. a zvetšení sání a spotřeba mi šla prokazatelně dolu v prumeru o 0,5l
To slyším prvně. Ale jestli Honza píše že prokazatelně o půl litru, tak to má asi prokazatelně vyzkoušený...
Já teda beru jenom svoji zkušenost s koncovkou výfuku u motorky. Katalyzátor jsem u ní nekuchal a ani nebudu, mě osobně víc než sto koní tak nějak dostačuje...
Katalyzátory jsme vyndávali u aut, protože se rozpadly a ucpávaly výfuk. A tam teda opravdu jde potom spotřeba prokazatelně nahoru...
Upravil radosek dne 10.02.2010 12:52
Sharki napsal(a):
Super technologickej prznící postup.Vážně o tom uvažuju,ale jelikož to mám do Dojču 5km tak bojim bojim skopčáků.Já jsem provrtal durchem ten levej hlavní,abych otevřel tu pištalku a do pravého jsem navrtal 5x8díry a je to o hodně lepší než origoš.Víc bych preforeval ten levej jako falešnej na nařádíčko. Všichni mají ten levej total vydlbanej a toho se bojim.Nemá někdo variantu jenom levej?
A to by me treba zajimalo co by na to rekli pokemoni... pokud by to teda vubec poznali? Mate nekdo nejakou zkusennost?
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Myslim si, že to bude pro různé určite ročníky. Já mám rok 00 a první generaci řídící jednotky. Ta má vetší krouták i spotřebu a další odlišnost. Mě spotřebu ovlivnuje i zanešenej vzduchovej filtr a venkovní teplota.
Já drřív jezdil za 6l a to asi málo kdo z vás. Ted jezdim za 4,5 v průměru když to moc nerubu. Ale nikdy se nedostanu na uvádenou spotřebu 3,5l. Proto to na každou motorku může pusobit jinak.
Upravil Honza ofroudak dne 10.02.2010 13:14
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Sharki: Já mám variantu jen levej a pravej mám na vercaik a je to asi tak jako s laďákem.... jezdím pořád s 1tlumivkou aby to nervalo uši... ale i s tou tlumivkou je to nebe a dudy.... ladil jsem to tak aby to ty tlumivky moc neovlivňovali..... mám do toho udělaný 2 tlumivky a tu druhou používám na cestování nebo Rafušáky a pod.
Dakar 650, HusaberG
Co se týká policajtů, tak těch se po vyndání píšťaly nebojím. Nemyslím že by každý policajt věděl že tam původně byla a hlavně ten výfuk vypadá pořád stejně. Navíc motorka nedělá žádný kravál.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
xhackerm napsal(a):
2 MartasUSA: Tady to nikdo řešit nebude... A jestli má homologaci, tak to neřeš... Éčko asi mít nebude, ale jiné certifikáty jo...
a technickou by prosel? Nevim, dlouho jsem v cesku nebyl a nemam s tim vubec zkusenosti /zceska/
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
to MartasUSA : na posledních dvou motorkách jsem měl a mám nehomologovaný vejfuk(y) a zatím jsem na STK neměl problém.Je teda pravda,že kdyby měli nějaký řeči tak jsem tam mohl(mužu) šoupnout na tu chvíli origo lauf.Ale jak jsem psal,zatim jsem neměl problém
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal(a):
to MartasUSA : na posledních dvou motorkách jsem měl a mám nehomologovaný vejfuk(y) a zatím jsem na STK neměl problém.Je teda pravda,že kdyby měli nějaký řeči tak jsem tam mohl(mužu) šoupnout na tu chvíli origo lauf.Ale jak jsem psal,zatim jsem neměl problém
Ale notak nestyď se a pochlub se jakou máš vychytávku na Báwku!!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Kubrt napsal(a):
to MartasUSA : na posledních dvou motorkách jsem měl a mám nehomologovaný vejfuk(y) a zatím jsem na STK neměl problém.Je teda pravda,že kdyby měli nějaký řeči tak jsem tam mohl(mužu) šoupnout na tu chvíli origo lauf.Ale jak jsem psal,zatim jsem neměl problém
Ale notak nestyď se a pochlub se jakou máš vychytávku na Báwku!!!
No tak jo,no,od včerejška nemám v mašině ABS modul s posilovačem.Odporoučel se do věčných lovišť,tak jsme ho vycukli ven
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.