Něco? Pokud to takhle přebíjí odešel ti regulátor v altíku!Vyndat dojít k autoeletikáři nechat opravit namontovat jezdit!!*pissed*
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Díky všem za odpovědi,ten regulátor napětí se dá opravit?zjištoval jsem cenu nového,protože si taky myslím že je v čoudu,akorát jsem si to nechtěl připustit... a stojí 4000Kč
Nedá je to taková malá krabička ve která jsou zrovna i uhlíky! A ta cena je lidová opravdu!Ale myslím že to pujde nahradit!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ještě když jsem měl f650,tak tam to byla častá závada,ale byl zvlášt,koupil jsem za patnátcet novej a jednoduše vyměnil,tady jak píšeš je v altíku?tou náhradou myslíš co
No pokud máš v okolí šikovnýho auto elektrikáře tak koukne a vidí čím se to nechá nahradit za rozumnej peníz!Jo jo je tam a vypadá to nějak takhle!
servisak přiložený následující obrázek:
[29.4Kb]
Upravil servisak dne 07.05.2010 21:03
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak jsem před chvílí koupil tu Odyssey PC680, v Kroměříži, za neuvěřitelných 3.194,- i s DPH. http://www.fg-for...pc680.aspx Domluva v pohodě, říkali mi, že by mi ji i poslali zdarma, bez poštovného.
No uvidím, jak se bude chovat v motorce......
jdx napsal(a):
Hm, tak misto, abych vyrazil na celodenni vyjizdku, na kterou jsem se uz 2 tydny tesil, tak jsem dnes brzo rano otocil klickem a ... vubec nic. Zmeril jsem baterku a napeti 0,3V. Je to gelovka odyssey PC680, tri roky stara. Dobijel jsem ji pravidelne celou zimu a minuly tyden byla naprosto v poradku. I optimate 4 nedetekovala predtim zadny problem. Tak predpokladam, ze navzdy odesla a ceka me vyber a nakup nove baterie. Musim to zvladnout do stredy. Doporucite mi neco v Brne nebo v Praze kde sezenu kvalitni gelovku skladem?
Diky
jdx
//////////////////////////////
TAK PROBLÉM JE VYŘEŠEN !!!
A čím to bylo?
Dnes jsem náhodou parkoval v podzemní garáži a zamknul jsem i řidítka motorky. K mému zděšení jsem je zamknul tak, že svítilo obrysové světlo (nebo co to je). Asi jsem naivní, ale ve snu by mě nenapadlo, že to půjde zamknout s rozsvíceným světlem. Je to určitě tahle příčina, protože baterka od té doby šlape jak hodinky. Holt za neznalost se platí, teď mám baterky dvě.
jdx
vaseksl napsal(a): http://www.matrix...8ah-2.html
a je to ta baterie s označením FGH21803 - motocyklová. Píšou že ji mají skladem
Mam ji na Hrosikovi a zatim tuk tuk bez problemu
Já ji mám také .Dal jsem jí do GS na jaře a zatím vše v pohodě.Před ní jsem tam měl vartu a po necelých 3 létech jsem jí musel vyhodit -neaktivovalo se po startu ABS .Niní je zatím vše v pořádku.
Das ist BMW
Tak jsem tu Odyssey konecne namontoval. Startuje uzasne, sedi taky perfektne, jenom jsem ji malinko vypodlozil gumou, je trosku nizsi. samozrejme cas ukaze, ale podle prvnich dojmu a par desitek kilometru muzu jenom doporucit. kontakty stacily jenom trochu ohnout.
Mala pripominka - kdyby se vam po namontovani baterie, respektive po sachovani s nadrzi stalo, ze motorka chcipa a jede jakoby na jeden valec a porad sviti dobijeni, mate vysunute lanko od plynu vpravo nad sanim do valce. uz se to tu nekde resilo, ale koho by to napadlo, ze :-)
Tak... mam origo EXIDE a pomalu umira je na ni rok vyroby je 06/2006. Prijde mi, ze na to co za ni chcou za prachy vydrzela docela malo. Pres zimu byla vzdycky napichla na udrzovacku. Nikdy nebyla do mrte vybita, jenom trochu vic, tak snad to byla standartni uzivatelska pece.
Pak mam tady jednu rezervni ktera je 11/2005 taky origo od Hoveze, ta byla mrtva snad uz na zacatku... protoze porad chtela dobijet a napeti se pri dobijeni proste nesrovnala. Rok byla napichla na udrzovacku startovaci proud da max 50 amper...haha...po smrti.
Napr. oproti akumulatoru za 1200Kc v aute, ktery mam 8 rok nikdy jsem se o ni nestaral a auto stalo 3/4roku kdyz jsem cestoval a no problem.
Nicmene, doba zivotnosti u obou BMW sedivek odpovida standartu, jen bych za ty prachy cekal vic.
Ze zacatku jsem uvazoval o Odyssey... a at si tady rika a nabizi kdo chce co chce, porad ma cenu docela prepalenou, sehnal bych ji o dost levneji tady v ČR. Nicmene, neco o ni napsal TomasTT, pak baterky podobneho typu byly asi originalni a vydrzely malo, proto zvolim tu FIAMMku, protoze kdyby vydrzela 3 roky, porad je to levnejsi varianta nez ZNACKY NEJZNACKOVEJSI a po 3 letech budu mit zase jistotu, kdyz ji dam treba jen preventivne novou, jestli budu mit ovsem hrosici. No, a jestli nekde lehnu, tak to snad za tech necelych 5 min nez se nadechnu napiju a masinu zvednu nevytece.
Tot me uvahy, dekuji za toto vecne forum... a na zaver bych se chtel jeste pro jistotu zeptat, jake jsou zkusenosti s FIAMMkama na konci sezony? Díkec
EDIT:
Ohledne FIAMM a PANASONIC jak tady nekdo psal...mel jsem brouka v hlave a tak jsem zacal studovat viz http://www.eb.ele...G21803.pdf jsem zjistil, ze tyhle UPSkove aku jsou opravdu delany spise na konstatni zatez nez na narazovy startovaci proud. V dokumentaci uvadi max 50A konstatniho proudu. Na kolik muze byt takovy aku, staveny pri spicce jako je start... na 100? Nechce se mi pocitat, ale vnitrni odpor ma FIAMM 20miliohmu, Panasonic ma 12mOhmu, motobaterka treba ta odyssey ma 7mOhmo, coz je 3x mensi nez u FIAMM... odysey ma tusim 210A takze kdyz to podelim trema tak tak FIAMM by mela zvladnout 70A? coz je patrne docela malo.. takhle se motorka da nastartovat, pokud je vsechno idealni, FIAMM nebo PANASONIC baterka plne nabita a neni zadny problem a co kdyz bude starter spinavy, horsi svicky, horsi benzin, baterka slabsi? Patrne se ji pri takove zatezi neco stane a pak uz je to jen otazkou casu, kde a kdy... nedejboze nekde v rumunskych kopcich bez kamarada jen s pritelkyni... ??
Mylim li se... opravte me... opet DEKUJIII NEROZHODNY DILEMATIK POLEMIK JIRIK :-D
Upravil ChipGS dne 21.10.2010 11:03
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm