Můj názor: 3 nebo 3,5 bar nebude mít zásadní vliv na kvalitu samotného rozprášení paliva, jen to za stejný interval narve trochu víc benálu. Při vyšším objemu 1200 to jen stejně bohatě naplní hrnek. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Já teda nevím, melete tu pátý přes deváty a nic. Mám r1100gs (94) chipy od Johna jak stage 8 tak, 9 a 10. Když jsem měl na motorce osazené stage 10 + LeoVince bez katu, KN filtr, vstřiky z dvanáctikila, seřízené synchro, tak to jede úplně stejně jako sériová r1100gs co má kamarád a mohli jsme otestovat různá zrychlení z různých rychlostí a otáček. Až teď poslední chip tedy Stage 9, mi příjde že motorka, tak nevibruje při vyšších otáčkách, ale že by měla o 10-15 koní víc se mi opravdu nezdá. Na brzdě jsem nebyl a pružné zrychlení jsme ještě nezkoušeli, takže se mohu mýlit. Kdo chce lepší chod a tah v nižších otáčkách ať aplikuje vstřiky z 1200GS, kdo chce výkon ať raději přenechá staré vstřiky. Zkoušel jsem přehazovat relátka ( CCP ) jak za žlutá, bílá, růžová, štelovat potenciometr na různé hodnoty a stejně nedosáhnete nějakého zázraku, co možná někdo čeká od chipu. Můj závěr, jedu Chip stage 9 + vstřiky z 1200GS a Leoš, protože mám rád hladší chod motoru v nižších otáčkách, jako asi každý to šudláme okolo těch 2500tis. až 4000ot/min. Kdo chce vršek ať ponechá sérii.
Několik sad vstřiků ev14 jsem majitelům na 1150 již dodal a dle zpětné vazby mi nepřijde, že by šlo o nulový efekt.
1200 pracuje s vyšším tlakem paliva 3.5 baru,
vstřiky ev14 pro svou plnohodnotnou funkci však nepotřebují tlak 3.5 baru.
Výrobce Bosch udává jejich použitelný operační tlak v rozsahu 3 až 5 barů.
Také je potřeba brát v potaz další aspekty, jako je doba vstřiku,
úprava směsi lambda sondou a pod.
I přes stejný pracovní tlak ev1, ev6 a ev14 je atomizace paliva ev14 lepší,
než u starších verzí. Nepochybně se projeví také efekt nového dílu,
protože už po 60000km jde kvalita starých vstřiků dolů. Je to stejné, jako třeba u tlumičů. Člověk to nepozná, protože si zvykne.
Dále, nemá smysl pořizovat starší verze vstřiků, ev14 jsou paradoxně nejlevnější.
Ev1, cena 2600 Kč
Ev6, cena 1453 Kč
Ev14, cena 900 Kč redukce na 1150 200 Kč
Výrobce vstřiků Bosch udává tyto jejich hodnoty:
Ev1 236,7g / min při 3 bar
Ev6 237g / min při 3 bar
Ev14 237 / min při 3!!! bar
S pozdravem Kuba.
Upravil jerabek-jakub dne 16.11.2020 22:51
No a ja mam vstriky origo, chipp od nejakyho nemce, jeste kdyz tady nikdo poradne o nejakym Johnovi ani nevedel, KNko, svod a koncovku Remus, serizeny ventily a synchro a motorka mi celkem obstojne drzi krok s dvouvackou
Teda kamos si nikdy nestezoval, ze ho brzdim...
Upravil Kubrt dne 16.11.2020 22:47
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Prosím, máte někdo na prodej chip stage 10 pro r1150gs s redukcí pro rok 1999 ? A jaké máte zkušenosti s tím John Gemi ? Jsem s ním v kontaktu a stage 10 i redukci má, ale chce prvně zaplatit pomocí PayPal tak se radši ptám jestli nemá někdo navíc ten chip tady z fóra a na zkušenosti s Johnem... než někomu cizímu pošlu peníze, díky
Johny je v pohodě, chip od něj mám, myslím že mám i ten stage 10
R1150GSA dvousvíčka, Y svod, Remus EVO, Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Jaký chip má smysl řešit v případě 1150gs jednosvíčka bez katalyzatoru ysvod akrapovič ve kterém podle nálady buď nechám nebo vyndám Db killer? Častěji vyndám což mi evokuje evo11 nicméně pokud to trochu ztiším Db kilerem tak se něco stane?
TAKE IT EASY
VojtechPolicky napsal:
Ten DB killer nemá zas tak velkej vliv. YouTube Video
Děkuji za reakci
Pokud teda někdo prodáte stage 11 rád koupím fb nemám tak se asi s Johnem nespojím? Případně neposkytnete někdo jiný kontakt na něj?
TAKE IT EASY
Napiš Milanovi Holému (Milan Enduroškola) Ten chipy od Johna bral a také je instaloval.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Prosím vás neposkytli by jste mně někdo info jak se přepínají mapy u stage 10 od Johna? Něco od něj mám ale nějak z toho nejsem moudrý a domluva s Johnem je dost krkolomná.
Děkuji
TAKE IT EASY
zdar napiš mu mail, nebo jestli chceš vyzkoušet mám doma 10tku, pučim. 8čku v motorce, tu asi vytahovat nechcu, nebo nevim.. něco k pití ala domácí pivovar by mě asi ukecalo
R1150R 2004
stage 10 (8)
scorpion red ex.