No Já Ted měnil osicky a volnoběh mam na 1/2 otáčky na obou stranách při 1100 ot. Volnoběhu. Předtím jsem byl o jedno otočení jinde. Hodně jsem si hrál s doraz. šroubem klapky.
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Zdravím. Po vystřídání několika značek moto jsem se dostal k BMW R1150R r.v.2002. Je to takový mazlík a já se s ním seznamuji. Chtěl jsem mu dopřát trochu péče, tak jsem zajel k mechanikovi na doporučení. Vyměnil osičky klapek a seřídil. Nejsem si jist, zda je vše správně. Při ustálené rychlosti moto nepříjemně nepravidelně cuká. Starty jsou teď taky horší. Studený na sytič má co dělat aby nezdechl a teplý startuju se sytičem, který záhy mohu vypnout. Zjistil jsem, že mosazný šroub na pravé klapce je téměř zašroubovaný. Jsem tak trochu zklamán a nevím, co s tím. Nevěřím, kdyby takhle cukala každá 1150, že by s tím lidi nalítali přes 100000km. Moto mě moc baví, ale to cukání je utrpení. Poradí někdo? Děkuji
No a jak jsi delal ty osicky? Mas to komplet serizene vcetne TPM senzoru? Kolik mes 'sterbinu' nastavenou dorazovym sroubem? Poprve delat klapky od nuly je celkem narocne na cas a testovani a tak vsechno. Ja se s tim paral dva dny nez jsem nasel spravne serizeni na dorazovych sroubech. Pokud mas tohle nastavene dobre tak mosazne pri povoleni o tech x otacek daji plus minus vybalansovane podtlaky. Koukni na www.ibmwr.com na navody. Rob Lentini to tam krasne popsal http://www.ibmwr....ndex.shtml
Píšeš 2002 tam se ke konci lámalo jedno - dvojsvíčka. Pokud je to twispark tak ti mohla odejít jedna fajfka. Jinak jak píše Radovant, seřídit plynové klapky a TPS senzor.
Seřízení mi dělali v tom servisu, kde mi dělali i ty klapky. Vypadá to, že se to asi nepovedlo. Jsem z toho celkem smutnej. Jinak mám ještě jednosvíčku.
Budu to muset omrknout.
A co to cukání? Je to normální, nebo je taky problém v nastavení?
Jinak děkuji.