xylem napsal:
Mě se právě starej nelíbí ani trochu ... novej je úplně jinej příběh.
starej byl nadcasovej design, kterej ani ted nevypada vubec spatne...
Jo, ovladače jsou z Boleslavi, i v zahraničních videích z nich byly nadšený. Je to totiž win/win, řídiči potřebují haptiku a výrobci chtějí displeje. Tohle je pro obě strany "to chceš" řešení.
na to mam identicky nazor.. akorat je to IMHO prilis dobre na to, aby to vymyslel VW/Skoda....
Mě se u starého strašně nelíbí ta úzká silueta, zezadu vypadá,jako by ho z boků slisovali... ten novej je v těch proporcích pecka. A úplně kolmej čumák, fakt to vypadá parádně.
Jo, ty ovladače má Kodjaq a novej Superb, je to fakt od nás. Samozřejmě to vyrábí subdodavatel, jestli nic nezměnili tak to bude TRW ve Zruči, určitě to i vyvinuli, ale logicky zadání co chtějí a jak to má vypadat je z Boleslavi.
Jestli 1300GS oslovuje lidi, kteří diskutují na motowebu o embéčkáchq, tak mi u blicího okna drž steve místo.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
tvl tady je napul mrtvo.. jedno zive vlakno po delsi dobe.. a hned je problem s OT
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Prvních pár statických dojmů:
Naživo to vypadá MNOHEM líp než na fotkách
Ale stejně, kdyby si světlo vyměnilo místo s radarem, bylo by to možná lepší
Posaz je výrazně kompaktnější, řídítka jsou blíž jezdci (my malí vítáme) a zdají se mi i o chloupek užší
Efekt menší motorky je kromě posunutí jezdce dopředu a výš do značné míry daný tím, že v prostoru před jezdcem výrazně ubylo materiálu. Zvlášť výrazné je to na Trophy
Nové Vario kufry vypadají parádně a štelování kolečkem je elegantní
Ve schránce nahoře na nádrži je i USB, ale přístup k němu chce šikovné prsty
Pořád si myslím, že nová generace GS měla dostat novou generaci palubního systému s CarPlay
Nevím, jestli měly vystavené motorky adaptivní výšku a jestli byly snížené, ale pocitově jsem dosáhl na zem stejně snadno jako ze svého sníženého Advika
Až teď mi sakra došlo, že jsem úplně zapomněl prozkoumat ty kryty rukou!
A už se těším, až se svezu.
Upravil cerv dne 13.10.2023 06:32
cerv napsal:
Posaz je výrazně kompaktnější, řídítka jsou blíž jezdci (my malí vítáme) a zdají se mi i o chloupek užší
...a jak je daleko plexi od hlavy jezdce?
Co jsem tak pomeroval, tak se hnul jezdec dopredu a plexi taky.
Ja doufam, ze ho nepriblizili... tu vzdalenost ma (oproti LC) kratsi osmikilo a je to podle mne aerodynamicky/turbulentni teror.
Jinak jses peknej kluk...
Upravil hicks dne 12.10.2023 22:05
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
tvl tady je napul mrtvo.. jedno zive vlakno po delsi dobe.. a hned je problem s OT
...se nediv, když se tu začne velebit ta plechová mrdka....
Mrdka .... kdyby jedno procento CZ firem umělo ve svém oboru dělat stejnou kvalitu a mělo progres a tah na branku jako Škodovka, tak je z nás druhý Švýcarsko.
To auto neumí vyrobit 95% světa a 99,5% ho navrhnout a pořád se bude ze Škodovky dělat odpad, fakt nechápu.
Upravil xylem dne 12.10.2023 22:46
xylem napsal:
Mrdka .... kdyby jedno procento CZ firem umělo ve svém oboru dělat stejnou kvalitu a mělo progres a tah na branku jako Škodovka, tak je z nás druhý Švýcarsko..
....škodofka není česká firma...
xylem napsal:
To auto neumí vyrobit 95% světa a 99,5% ho navrhnout
....takovéto skutečně ne, dělají lepší...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
cerv napsal:
Všechno je blíž, takže i plexi. A jak víš, že nejsem tak paní vzadu?
tohle nezni moc optimisticky a chtelo by to premerit... podle fotky je plexi proti LC hnute dopredu.
...ale treba se jim poradilo odladit turbulence.. ale v tomhle jsem teda ponekud skeptickej...
Upravil hicks dne 12.10.2023 23:06
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
Mrdka .... kdyby jedno procento CZ firem umělo ve svém oboru dělat stejnou kvalitu a mělo progres a tah na branku jako Škodovka, tak je z nás druhý Švýcarsko..
....škodofka není česká firma...
xylem napsal:
To auto neumí vyrobit 95% světa a 99,5% ho navrhnout
....takovéto skutečně ne, dělají lepší...
V logice "škodovka" není česká firma musí stejně platit, že my nejsme Češi.
Jasan, všichni dají lepší... Tak ne každej se v autech vyzná, přeci jen jsme tu na motowebu že...
xylem napsal:
Mě se u starého strašně nelíbí ta úzká silueta, zezadu vypadá,jako by ho z boků slisovali... ten novej je v těch proporcích pecka. A úplně kolmej čumák, fakt to vypadá parádně.
Jo, ty ovladače má Kodjaq a novej Superb, je to fakt od nás. Samozřejmě to vyrábí subdodavatel, jestli nic nezměnili tak to bude TRW ve Zruči, určitě to i vyvinuli, ale logicky zadání co chtějí a jak to má vypadat je z Boleslavi.
mne starej Yeti prijde jako dustojny auto. Samozrejme bych nicmene nejdriv hledal u premiovych znacek...
Ale treba odolnejsi auto na ramu uz MB nevyrabi... Xko skoncilo. A stejne to byla prevlecena Navara.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
Ergonomie je jiná, říkali že těžiště jezdce o 10cm dopředu.
cele sedlo, jezdec, motor jsou posunuty dopredu.
koukni na mezeru mezi prednim kolem a prsama.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taky jsem byl dnes na představení.. Opravdu to naživo vypadá lépe, než na fotkách. Skutečně to na pohled i posez je menší a užší stroj, za mě krok k lepšímu. Nové vario kufry se mi nelíbí, to ze mají světlo a usb uvnitř dobrý.
Konečně přepracovali zadní stupačky a už se nebude stávat to, ze spolujezdec při nasedani odjebe gumu.
Celé to na mě působí takovým víc hliníkovým dojmen, ne tak ocelovým jako dříve. Ze slitiny je zadní rám i oba stojánky. Nechápu, že nezachovali zadní světlo, ty sdružené blikače - koncové - brzdové se dle mého zas tak neosvědčily.
Přesunulo se tlačítko zapalování (tam kde kdysi byl klíček), nově je to na pravém ovladači.
Přepracovaný je i systém plexi. Je to výrazně pevnější než na lc, ale zase mi přišlo, že když to má ruční posuv, tak jsou v podstatě možné jen polohy dole a nahoře. Elektrický jsem neměl možnost zkusit.
Světlo je kontroverzní, ale ono se to okouká a prodávat se to bude. Uz teď vím o dost lidech, co mají objednáno..
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
wellli: dik. vzadu fakt chybi zadni svetlo.. je tam jen radar a ten mix.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2