Včera po výstavě jsem volal pánovi co měl na starosti testování a ptal jsem se na dojezd gum a vše kolem toho(v dubnu do Tunisu je chci vzít s sebou). Bylo mi sděleno, že by měli při slušném zacházení vydržet něco kolem deseti tisíc. Taky jsem se ptal jestli je měl někdo na písku, prý ne. Tak jsme se dohodli na tom, že mě Mitas zasponzoruje a jednu sadu dá na testování a poté sepíšeme zprávu, jak se to chová. Můj názor je ten, že hodně u Mitasu záleží na tlaku v gumách. Při první sadě E 09 jsem lezl předek dolů děsně rychle(foukáno na 2 atm). Teď předek drží a jezdím na 1,5 a i v zimě drží dobře i v náklonech. A myslím si, že pokud se jezdí pila a brzdí na poslední chvíli ostře předkem, že proto je guma (přední) strašně doskákaná. Zajímali by mne vaše názory na styl jízdy a vliv na trv. pneu. Dík.
Joe napsal(a):
Včera po výstavě jsem volal pánovi co měl na starosti testování a ptal jsem se na dojezd gum a vše kolem toho(v dubnu do Tunisu je chci vzít s sebou). Bylo mi sděleno, že by měli při slušném zacházení vydržet něco kolem deseti tisíc. Taky jsem se ptal jestli je měl někdo na písku, prý ne. Tak jsme se dohodli na tom, že mě Mitas zasponzoruje a jednu sadu dá na testování a poté sepíšeme zprávu, jak se to chová. Můj názor je ten, že hodně u Mitasu záleží na tlaku v gumách. Při první sadě E 09 jsem lezl předek dolů děsně rychle(foukáno na 2 atm). Teď předek drží a jezdím na 1,5 a i v zimě drží dobře i v náklonech. A myslím si, že pokud se jezdí pila a brzdí na poslední chvíli ostře předkem, že proto je guma (přední) strašně doskákaná. Zajímali by mne vaše názory na styl jízdy a vliv na trv. pneu. Dík.
Moje zkušenost(sice s E07) je ta,že doskákání předního pláště způsobuje právě podhuštění. Např. při mé váze pár kil přes cent+samozdřejmě hmotnost stroje,se na přední úzké kolo při intenzívnějším brzdění ,,navalí" ohromná hmotnost.při nižším nahuštění (např.u Dominátora předepsaných 1.5at) si představuji jak se ten plášť působením těchto sil musí ,,valchovat" .Já díky nepřesnému tlakoměru jsem plnil ještě o něco méně a taky ta guma podle toho vypadala.Koupil sem cejchovaný ,,budík" tlakuji na 2at a vše je OK.
Joe - uz si videl stuplovu gumu ktora by casom nebola doskakana?
ale to s tym podhustovanim si mi dal chrobaka do hlavy - lenze ked vyrobca gumy aj motorky odporuca vyssi tlak neviem ci je rozumne podhustovat.. tot otazka na polemiku
Vcera jsem je taky objednal.Tak jsem zvedav.Musel jsem ted na predku vymenit uplne sjetou 07 za skoro sjetou karoo T,abych vubec mohl jet na technickou.Doufam,ze ta 10 bude na predku trvanlivejsi nez karoo T.Tu mam po 3 tis. doskakanou tak,ze maj spunty na jedne strane 4mm a na druhe 1 mm.Doufam,ze to na technicky nebudou resit.Ta 07 mi vydrzela na predku asi 17 tis(misty na ni neni uz nic),a proti oskakani je dost odolna.Zadni uz tam mam 20000km a porad tam nejakej vzorek je.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Zajímavá cenofka Nějakou tu slevu, odečtu DPH Až dojezdím úplně nová Karoo tak to určitě prubnu
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Dneska návštěva Mitasu ve Zlíně, super jednání, jednu sadu jsem dostal sponzorsky na test do Tunisu, druhou jsem koupil v podnikové prodejně ve Zlíně u Lídlu - cena 4.170,- kč. Dle vyjádření p. Špaňhela by měli vydržet něco kolem 10.000 km (jsem zvědav). E 07 jsou od letoška s měkčí směsí, ale je třeba hlídat jejich výrobní číslo, aby byla jistota směsi musí být min. 0810, první dvojčíslí značí týden výroby a druhé rok. Tak jsem info nakoupil od výrobce, ne že bych byl tak chytrý. Pokud by o ně měl někdo zájem stačí zavolat nebo poslat email do podnikové prodejny a domluvit se. Pošlou je poštou nebo kurýrem. Toť fše.
Ja jsem sadu objednal na netu za 3554kc vcetne dopravy.Tak tech 4170kc mi pripada na podnikovou prodejnu dost.Samozrejme mas druhou sadu zdarma,tak proc to resit.Nerikali taky,jestli nechystaj 07 v nasem rozmeru a bezdusovky?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal(a):
Ja jsem sadu objednal na netu za 3554kc vcetne dopravy.Tak tech 4170kc mi pripada na podnikovou prodejnu dost.Samozrejme mas druhou sadu zdarma,tak proc to resit.Nerikali taky,jestli nechystaj 07 v nasem rozmeru a bezdusovky?
E07 bezdušovka není a vnašem rozměru už vůbec ne. Bavil jsem se o tom se starším z těch dvou šamanů co byli v Brně na stánku MITASu a ten mi velice rychle vysvětlil, že dalších min. 3 roky s ničím takovým nepočítají, prý ty formy stojí moc peněz. Asi je nás furt málo, nebo co? Připadá mi to jak za komanče.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Joe napsal(a):
Dneska návštěva Mitasu ve Zlíně, super jednání, jednu sadu jsem dostal sponzorsky na test do Tunisu, druhou jsem koupil v podnikové prodejně ve Zlíně u Lídlu - cena 4.170,- kč. Dle vyjádření p. Špaňhela by měli vydržet něco kolem 10.000 km (jsem zvědav). E 07 jsou od letoška s měkčí směsí, ale je třeba hlídat jejich výrobní číslo, aby byla jistota směsi musí být min. 0810, první dvojčíslí značí týden výroby a druhé rok. Tak jsem info nakoupil od výrobce, ne že bych byl tak chytrý. Pokud by o ně měl někdo zájem stačí zavolat nebo poslat email do podnikové prodejny a domluvit se. Pošlou je poštou nebo kurýrem. Toť fše.
taky se mi zda těch 4170kč moc...koukal sem po netu a našel je za 3 419,- Kč vč. DPH. za 14 dní jedu do zlína, tak sem si je tam chtěl taky koupit, ale takhle....
nesplet sis čísla?
hlavně, že je pivo ftlamě
tak se napráším sámuž je mám domaproč to píšu,chci vám zdělit můj poznatek
na výstavě sem u těchto gum strávil dost času prohlížením,díval sem se jak jsou špunty řazené a hlavně sem do nich vrtal nehtíčkama,bo se mi zdáli nějaké měkké
mám doma ještě funglovky TKC 80,tak sem hned testoval tvrdost špuntu u těchto dvou gum,fakt je E 10 měkčí než TKC,asi nechám TKC ještě uzrát a obuju mitas,bo su dost zvědavý jak se bude guma chovat na silnici
ještě jeden postřeh,zdá se mi,že špunt na E 10 je nižší(přední guma)než na tkc
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Joe napsal(a):
Dneska návštěva Mitasu ve Zlíně, super jednání, jednu sadu jsem dostal sponzorsky na test do Tunisu, druhou jsem koupil v podnikové prodejně ve Zlíně u Lídlu - cena 4.170,- kč. Dle vyjádření p. Špaňhela by měli vydržet něco kolem 10.000 km (jsem zvědav). E 07 jsou od letoška s měkčí směsí, ale je třeba hlídat jejich výrobní číslo, aby byla jistota směsi musí být min. 0810, první dvojčíslí značí týden výroby a druhé rok. Tak jsem info nakoupil od výrobce, ne že bych byl tak chytrý. Pokud by o ně měl někdo zájem stačí zavolat nebo poslat email do podnikové prodejny a domluvit se. Pošlou je poštou nebo kurýrem. Toť fše.
taky se mi zda těch 4170kč moc...koukal sem po netu a našel je za 3 419,- Kč vč. DPH. za 14 dní jedu do zlína, tak sem si je tam chtěl taky koupit, ale takhle....
nesplet sis čísla?
bystricke napsal(a):
tak se napráším sámuž je mám domaproč to píšu,chci vám zdělit můj poznatek
na výstavě sem u těchto gum strávil dost času prohlížením,díval sem se jak jsou špunty řazené a hlavně sem do nich vrtal nehtíčkama,bo se mi zdáli nějaké měkké
mám doma ještě funglovky TKC 80,tak sem hned testoval tvrdost špuntu u těchto dvou gum,fakt je E 10 měkčí než TKC,asi nechám TKC ještě uzrát a obuju mitas,bo su dost zvědavý jak se bude guma chovat na silnici
ještě jeden postřeh,zdá se mi,že špunt na E 10 je nižší(přední guma)než na tkc
v sobotu jsem se potkal s maníkem,ten na nich jezdí od minulého roku,měl na nich 4000 km,říkal že se natom jezdí blbě,guma je tvrdá,mitas pak vařil měkkčí směs,kterou bych měl mít já a nakonec všichni ostatní,tak su zvědaf.
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal(a):
v sobotu jsem se potkal s maníkem,ten na nich jezdí od minulého roku,měl na nich 4000 km,říkal že se natom jezdí blbě,guma je tvrdá,mitas pak vařil měkkčí směs,kterou bych měl mít já a nakonec všichni ostatní,tak su zvědaf.
Tak to sme se u toho trampapotkali pravdepodobne spolu. Ano jak pravíš,ta uplně první zkušební směs z loňského léta byla opravdu hodne tvrdá,nicmene proto sme to testovali,pak se delala zase serie hodne mekka, ale moc se sjizdela,ted by to melo byt optimální mel by to byt material se kterym bouchají michelinky. Nicméně sem zvedav na výdrž těch našich puků a toho noveho materialu. Kazdopadně bych ty nase nazory nebral moc objektivne, protože ta guma co maš ted ty bude mit jisto jiste jine vlastnosti Sam sem zvědav až to porovnáme s finální verzí E-10.