TomasTT: jako dostat pravy padak na misto je troch puzzle, ale dal jsem to. Musel jsem sundat stupačku, vyndat šrouby a pak chvilku hrát ježka v kleci, ale obráceně (myšleno "ježka do klece". Úplně volně to nešlo, musel jsem si pomoct lehkým tlakem na výfukové svody, ale právě v takové pozici, kdy to bylo nejméně násilné. Pokud bych to tam rval na hulváta, chyběl mi centimetr. Při sptávné polote padáku chybělo tak 5 mm, a to se ještě dalo...
Včera mi vrátili motorku z Autecu. Úkony: vyměnit řetězovou sadu (bez vyjmutí kyvky to nejde), vyndat katalyzátor, přečipovat na nižší oktany, zkontrolovat zásuvku. Na faktuře se ještě objevily položky utažení šroubů a výměna antény imobilizeru.
Výsledek? Dnes odpoledne v garáži kaluž oleje pod moto, zásuvka stále nefunkční. Chtěl jsem zjistit odkud olej přesně uniká, tak jse chtěl sundat šusplech a osušit spodek motorky. Byl tak utažený, že se mi podařilo servat jeden zapištěný šroub a to jsem to přísahám utahoval na 8NM momenťákem...
A co je tak spatneho na te 650GS? Ber to tak: 650 je levnejsi (celkove), sezenes na ni mnohem vice ruznych doplnku, je nejspis vychytanejsi - ve smyslu ze uz je na trhu dele. A taky je nizsi
Upravil randolf dne 19.06.2008 00:17
Podle mých zkušeností v terému, neznamená větší výkon větší srandu. F800 je podle parametrů silniční moto a její strop je na slušné lesní cestě.
Dakar 650, HusaberG
A co je tak spatneho na te 650GS? Ber to tak: 650 je levnejsi (celkove), sezenes na ni mnohem vice ruznych doplnku, je nejspis vychytanejsi - ve smyslu ze uz je na trhu dele. A taky je nizsi
650 je super, je to moje první motorka, se kterou nejezdím jen po silnici. Ale tak přemýšlím, jak to bude dál...člověk chce mít nějaký vývoj. Myslela jsem si, že 800 vyplní tu mezeru mezi jednoválcem a boxerem. Ale nějak mi to tou výškou sebralo vítr z plachet...takže nakonec přece jen dospěju k té 1100. Sice to bude boj s váhou, ale jak tady někteří zmiňují...je to o cviku!
Baforský fdoleček forever....
Taky uvažuju buď o 650 nebo o 800. Mám strach, že u 800 nedosáhnu na zem.. Ještě spíš jestli koupit novou nebo starší... Zatím jsem jezdila hlavně Hondu DRZ 400. Potřebuju trošku poradit od těch co je už mají. Přečíst si pár názorů. Předem díky
Perfektka napsal:
Taky uvažuju buď o 650 nebo o 800. Mám strach, že u 800 nedosáhnu na zem.. Ještě spíš jestli koupit novou nebo starší... Zatím jsem jezdila hlavně Hondu DRZ 400. Potřebuju trošku poradit od těch co je už mají. Přečíst si pár názorů. Předem díky
Já bych si novou motorku nekoupila, protože na ni předem nemám a pak taky proto, že bych se bála, abych ji hned nezničila a jezdila bych v terénu jak připosraná. A to by nikam nevedlo. Takhle, když zlomím páčku nebo plast, mě to ani nebolí
Baforský fdoleček forever....
Takze tu 650 jsi taky nekupovala novou? Jo cena je taky jednim z duvodu, proc uvazuju o starsi Možná až budu mít zkušenosti několik let, tak pak půjdu do nové... zatím jezdím jen rok
Pokud nemáš žádné zkušenosti, je 650 skvělý začátek. V terénu ti odpustí chyby, je to hodná motorka, ale jen do té míry, dokud chceš, aby byla. Mě u ní chybí výkon na silnici, přece jen jsem ze 77 koní přešla na 50....a ten výjezd ze zatáček prostě není úplně to ono.
Baforský fdoleček forever....
já neřekl, že bych do 650 nešel, jen jsem napsal svůj názor na porovnání GS 800 versus 1100...650 na začátek a ještě do terénu je tak akorát...já na své začátky v terénu pořídil 450, trošku větší divočina, co šla alespoň lehce zvedat, celé vánoce jsem měl pocit, že nedělám nic jiného, než zvedám motorku...:-)