Tak už jsem to našel , je to pan Procházka - Čerčany www.prochymoto.cz je to opravdu špice v opravárenství tlumičů.
Nechávají u něho dělat takové moto- celebrity jako např Ivo Kaštan. Jinak myslím , že interval repase nebo výměny tlumiče je závislý na provozních podmínkách ,asfalt , terén ,atd.
Upravil Olin dne 26.12.2011 13:03
Paja_GS napsal:
Poslední dobou taky přemýšlím o výměně tlumičů a váhám mezi repasem a novýma. Na pana Berana jsem slyšel samé kladné reference, ale zajímalo by mě jestli někdo již jezdí delší dobu na repasech. Nerad bych kdyby mě to někde na delší cestě vyteklo. Holt nový jsou nový, ale ta cena
Bohumil má repasované tlumiče už snad 50tis km, už dokonce byl i na druhé repasi, dělal mu to taky p. Buráň.
Díky za rychlou a docela přesvědčivou odpověď. Půjdu teda do repase. Prachy jsou holt prachy. Raději je někde projedu
Ještě si vzpomínám... nedávno Bohumil psal, že jel na další repasi asi po 40-50tis km a Buráň mu říkal, ať příště přijede po 30tis, že už tam měl místo oleje srajdu.
Přesně tak...druhá repase stála už jen 2500 ale dával mi tam péro hyperpro takže zase 5000...Jinak vypilníkovaný na ten ventilek to mám přesnějak Vevis.První repas si už nepamatuju kolik stála ale bylo to do šesti stím že jsem měl ukroucený šteluňk odskoku.Musel to převrtat a dat tam větší šrůbek.Točilo se mi to furt dokola a nic to nedělalo...
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
První repas si už nepamatuju kolik stála ale bylo to do šesti stím že jsem měl ukroucený šteluňk odskoku.Musel to převrtat a dat tam větší šrůbek.Točilo se mi to furt dokola a nic to nedělalo...
Na takove veci ja vubec nesaham,takze sroubek jsem mel v poradku!
Jinak Zetor ted taky posilal tlumice k Beranovi a ma ten šroubek taky prekroucenej.Je to docela casta zavada a ti repasisti si s tim vedej rady.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
bohumil napsal:
První repas si už nepamatuju kolik stála ale bylo to do šesti stím že jsem měl ukroucený šteluňk odskoku.Musel to převrtat a dat tam větší šrůbek.Točilo se mi to furt dokola a nic to nedělalo...
Na takove veci ja vubec nesaham,takze sroubek jsem mel v poradku!
Jinak Zetor ted taky posilal tlumice k Beranovi a ma ten šroubek taky prekroucenej.Je to docela casta zavada a ti repasisti si s tim vedej rady.
Tak to je dobře, že už se to naučily na těch vašich šroubcích, aspoň to s tím mým ukrouceným šroubkem budou umět
BMW GS = stroj na radost
bohumil napsal:
První repas si už nepamatuju kolik stála ale bylo to do šesti stím že jsem měl ukroucený šteluňk odskoku.Musel to převrtat a dat tam větší šrůbek.Točilo se mi to furt dokola a nic to nedělalo...
Na takove veci ja vubec nesaham,takze sroubek jsem mel v poradku!
Jinak Zetor ted taky posilal tlumice k Beranovi a ma ten šroubek taky prekroucenej.Je to docela casta zavada a ti repasisti si s tim vedej rady.
Tak to je dobře, že už se to naučily na těch vašich šroubcích, aspoň to s tím mým ukrouceným šroubkem budou umět
Ten vypilníkovanej kus už tam nebyl po loňské repasi u Buráně potřeba. Dělá ventilek přes horní oko uchycení, takže už ničemu nevadí. Bohumilovi dělal tlumič na BMW mezi prvníma a to měl ještě ventilek bokem, stejně jak Beran. Zkusím nafotit a dát na web. Třeba by potom mohl inovovat i Beran
Mám dotaz: musí se při výměně zadního tlumiče sundavat zadní kolo? Neni to nic zásadního, jen to budu dělat tenhle víkend, tak abych byl připravenej sundat o 4 šrouby víc..:-) Jo a týká se to 1100 GS.
Upravil Adolf dne 28.12.2011 08:13
Pokud je tvým koníčkem gynekologie tak si ho tam klidně nechej, ale raději ho shoď dolů a připočítej si ještě dve šrouby na třmenu zadní brzdy. Ne vážně to bude o 1000% jednodušší.
A jinak počítám s tebou 6.1., dám ještě vědět.
Upravil milosch dne 28.12.2011 08:38
bohumil napsal:
První repas si už nepamatuju kolik stála ale bylo to do šesti stím že jsem měl ukroucený šteluňk odskoku.Musel to převrtat a dat tam větší šrůbek.Točilo se mi to furt dokola a nic to nedělalo...
Na takove veci ja vubec nesaham,takze sroubek jsem mel v poradku!
Jinak Zetor ted taky posilal tlumice k Beranovi a ma ten šroubek taky prekroucenej.Je to docela casta zavada a ti repasisti si s tim vedej rady.
Tak to je dobře, že už se to naučily na těch vašich šroubcích, aspoň to s tím mým ukrouceným šroubkem budou umět
Ten vypilníkovanej kus už tam nebyl po loňské repasi u Buráně potřeba. Dělá ventilek přes horní oko uchycení, takže už ničemu nevadí. Bohumilovi dělal tlumič na BMW mezi prvníma a to měl ještě ventilek bokem, stejně jak Beran. Zkusím nafotit a dát na web. Třeba by potom mohl inovovat i Beran
Jo to mi řikal že to dělá už přes to oko...Jinak já byl pokusnej králík,dělal mi ho první.
Upravil Bohumil dne 28.12.2011 09:16
Kupredu spatki ni krok...
Adolf napsal:
Mám dotaz: musí se při výměně zadního tlumiče sundavat zadní kolo? Neni to nic zásadního, jen to budu dělat tenhle víkend, tak abych byl připravenej sundat o 4 šrouby víc..:-) Jo a týká se to 1100 GS.
Taky jsem to zkousel bez sundani a neslo to.Ten tlumic vyjel kousek dolu ale pak uz se to kolo pletlo.Ten tlumic oddelas,ale nevyndas ho ven.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No tak on pan Buráň bude dost kouzelník,můj na příště lehce repasovatelný tlumič stál s pružinou přes 10tkč a žádný ventilek ani viditelná úprava na něm není.Takže bůh suď.
MilanS napsal:
No tak on pan Buráň bude dost kouzelník,můj na příště lehce repasovatelný tlumič stál s pružinou přes 10tkč a žádný ventilek ani viditelná úprava na něm není.Takže bůh suď.
Pouze nechápu, proč si při nechávat repasovat origo tlumič a předělávat ho za 10tis, když za 12 je úplně nový plně rozebiratelný Hyperpro, které má navíc lepší možnosti nastavení ???
MilanS napsal:
No tak on pan Buráň bude dost kouzelník,můj na příště lehce repasovatelný tlumič stál s pružinou přes 10tkč a žádný ventilek ani viditelná úprava na něm není.Takže bůh suď.
Pres 10t.je fakt hodne.Od toho Berana je to i s pruzinou kolem 5t.kc.Ale jak psal Milosch,je mozny,ze uz mas ten ventilek skrz to oko,jenom sis toho nevsiml.
PS:Miloschi dej sem nekdy tu fotku,at vidime jak ta Buranova inovace vypada.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Hm, s tim kolem jsem si to myslel... Jen jsem tak trochu doufal, že napíšete, že né, že v pohodě bez sundání:-)
4 Milosch: Jasně, mám to napsaný v kalendáři v kanceláři:-)
MilanS napsal:
No tak on pan Buráň bude dost kouzelník,můj na příště lehce repasovatelný tlumič stál s pružinou přes 10tkč a žádný ventilek ani viditelná úprava na něm není.Takže bůh suď.
Pres 10t.je fakt hodne.Od toho Berana je to i s pruzinou kolem 5t.kc.Ale jak psal Milosch,je mozny,ze uz mas ten ventilek skrz to oko,jenom sis toho nevsiml.
PS:Miloschi dej sem nekdy tu fotku,at vidime jak ta Buranova inovace vypada.
Nevím jestli na té fotce něco uvidíte, ale zasilikovaný místo na horním oku tlumiče vidět jde. Tudy je nově vedenej ventilek pro plnění plynem.
Zajímalo by mě, jak celá repase tlumiče vypadá, že je takovej rozdíl mezi cenou u Berana a u Buráně. U Berana bych si byl celkem jistej, že to je se vším a je spokojenej on i majitel tlumiče. Buráň se asi podívá z okna a prostě to tam napálí. To je rozdíl 2500 proti 7000 , když si odečtu cenu pružiny. Zadek jsem dělal cca před dvěma lety u Buráně a předek mi teď dělá Beran. Jsem zvědavej na porovnání kvality práce, ale zatím komunikace s Beranem úplně v pohodě a rychlost dodání bez problémů. Dřív jsem Buráňovu práci doporučoval. ale teď mi na tom cosik smrdí.
milosch přiložený následující obrázek:
Ja si to takhle predstavoval,ale popravde mi to prijde trochu krkolomny.Nevim teda presne,cim to tlakujou,ale kolem toho ventilku asi musi bejt trochu mista,aby to tam slo nasadit.A kdyz si clovek vnitrek toho oka prohledne,tak tam moc prostoru neni.A ten ventilek musi bejt zapustenej dovnitr,aby nevadil tomu sroubu.Je to jen muj laicky nazor.
Kazdopadne je takto vyreseno to pilovani mista pro ventilek(ale to je fakt minimalni zasah),ale jinak mi to prijde na vyrobu urcite slozitejsi.Navic takhle uz neni moznost dostat se k ventilku bez demontaze tlumice.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Samozřejmě že je to Dnes z finančního hlediska blbost jenže před dvěma lety(zdejší starší diskuze)nikdo neměl ani páru kde to nechat repasovat.Potom se ozval Bohumil a já to zkusil,málem mě odváželi když moje cena byla 2násobná a to sem si pružinu koupil Hyperpro u Žlábka ,Buráň o ní neměl ani tušení.Fakt je ten že motorka se totálně změnila k lepšímu.Jo a tlumič jsem prohlížel bedlivě ze všech stran a nikde žádná stopa po jakékoliv činnosti.p.s.Ne každý si může dovolit zaplatit 30 a víc tisíc za nové tlumiče,někdo se vydá ze všech peněz aby si splnil sen a pak .........
Upravil MilanS dne 28.12.2011 21:10