Tak servis včera proběhl k plné spokojenosti, přesně v dohodnutém termínu a jak už jsem psal, šatna je fakt příjemná, klimatizovaná a přišla vhod. Co mně ale ještě trochu zarazilo když jsem odjížděl, tak oba oba stroje zaparkované vedle mojí motorky, RTčko a 8kiloGS, měli totálně bosý a placatý zadní gumy... Řekl bych, že to oboje byly předváděčky. Je mi jasný, jak asi lidi s půjčenou motorkou jezdí a že pneu nejsou nejlevnější, ale tohle mi přišlo fakt privela. Takhle na plátno dojíždí akorát Hicks a to si z něj v ten moment děláme trvale srandu dokud nepřezuje . Já teda zase vyhazju gumy opravdu brzo, ale musím říct, že předváděcí jízdu na podobně bosé motorce bych si asi docela rozmýšlel, zvlášť pokud je spoluúčast. Ani pro Vás, jako firmu myslím není vhodný mít rosekanou motorku
Maiali nel Fango!
Stály tam celý den venku, tam kde se nechávají předváděčky, to RTčko jsem řekl bych poznal, už jsem na něm dvakrát jel a to bílý, zcela sériový - i bez držáku na topcase - a přitom takhle olítaný osmikilo... Vsadil bych na to boty.
Nejde mi o nějakou kritiku, jen mi to přišlo na pováženou a chtěl jsem připomenout, aby si na to v Inveltu dali majzla.
Upravil morabo dne 17.08.2010 08:03
Maiali nel Fango!
to Morabo: třeba Invelt chce naznačit, že tyhle dvě motorky za přezutí nestojí...RTéčko se stejně pořizuje na jízdu rovně po dálnici, tam na profilu nezáleží a vosmikilo nezatáčí ani nových pneu, takhle mohou mít pro zájemce výmluvu, "to víte pane, až tam budete mít novou sadu pneu, tak vám to pojede i do zatáčky...."...a přitom, vono ne...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
R 1200 RT je opravdu půjčovací moto Inveltu a v pátek se vrátilo ze čtrnáctidenní zápůjčky, kdy najelo bezmála 7.000 km. Už je objednané na servis na přezutí a venku stálo proto, že ho měl na víkend v Brně na Velké ceně zaměstnanec, který se na takovéto ještě zánovní gumě nebojí jezdit
To F 800 GS bylo zákazníka, nebylo Inveltu
Upravil invelt dne 17.08.2010 08:57
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
invelt napsal(a):
a venku stálo proto, že ho měl na víkend v Brně na Velké ceně zaměstnanec, který se na takovéto ještě zánovní gumě nebojí jezdit
zalezi o ktere se bavime.
radikalne sjeta zadni mi prijde o dost mene nebezpecna, nez stejne sjeta predni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Morabo: třeba Invelt chce naznačit, že tyhle dvě motorky za přezutí nestojí...RTéčko se stejně pořizuje na jízdu rovně po dálnici, tam na profilu nezáleží a vosmikilo nezatáčí ani nových pneu, takhle mohou mít pro zájemce výmluvu, "to víte pane, až tam budete mít novou sadu pneu, tak vám to pojede i do zatáčky...."...a přitom, vono ne...
Jen pro upřesnění – RTčko je i ve srovnání s GSem fenomenálně ovladatelná motorka.
Vjetrnik napsal(a):
to Morabo: třeba Invelt chce naznačit, že tyhle dvě motorky za přezutí nestojí...RTéčko se stejně pořizuje na jízdu rovně po dálnici, tam na profilu nezáleží a vosmikilo nezatáčí ani nových pneu, takhle mohou mít pro zájemce výmluvu, "to víte pane, až tam budete mít novou sadu pneu, tak vám to pojede i do zatáčky...."...a přitom, vono ne...
Jen pro upřesnění – RTčko je i ve srovnání s GSem fenomenálně ovladatelná motorka.
Nesouhlasím, RT mě přišlo težkopádný jako Hondí 1300 Pan European.. Zkoušel jsem 2010 RT, GS a GSA na TT eventu..
Vjetrnik napsal(a):
to Morabo: třeba Invelt chce naznačit, že tyhle dvě motorky za přezutí nestojí...RTéčko se stejně pořizuje na jízdu rovně po dálnici, tam na profilu nezáleží a vosmikilo nezatáčí ani nových pneu, takhle mohou mít pro zájemce výmluvu, "to víte pane, až tam budete mít novou sadu pneu, tak vám to pojede i do zatáčky...."...a přitom, vono ne...
Jen pro upřesnění – RTčko je i ve srovnání s GSem fenomenálně ovladatelná motorka.
Nesouhlasím, RT mě přišlo težkopádný jako Hondí 1300 Pan European.. Zkoušel jsem 2010 RT, GS a GSA na TT eventu..
souhlas.
testoval jsem 2x RTcko oproti 2010 GS i GSa a jednoznacne mi prislo GS 12 ovladatelnejsi.
o osmikile ani nemluve.
RTcko musi clovek vic nutit do zatacek... zvlast do rychlych... imho i efekt sirsi zadni pneu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
palciatko napsal(a):
Ak môžem otázku...
Mohol by som si u Vás eventuálne objednať náhradné diely aj ja, hoci som zo Slovenska?
Ak áno,
1. Je možná platba eurami (samozrejme dopredu)?
2. Viete dopredu povedat dodaciu dobu na konkrétne diely?
3. Dal by sa tovar poslať dobierkou na SVK?
Vďaka za odpoveď.
Dobrý den,
díly je možné objednat ze Slovenska.
Platba je možná v eurech.
Dodací dobu není možné říct přesně. Když není problém v Německu jsou to 2 - 3dny.
Dobírka není možná. Posíláme to přes Českou poštu a tam bohužel není možnost to poslat dobírkou na Slovensko.
napis mi prosim PM, pokud neni pozde zkusim neco vymyslet, pripadne se dohodnout s lidma kri za to zodpovidaji.
Diky
Jirka
Vďaka za odpoveď
Diely som však už objednal u SVK dealera...
ok, toto je asi nejrozumnejsi cesta. Ne ze bychom nechteli nebo neumeli, ale pro obe strany je to nejjednodussi reseni:-) az budes chtit motorku tak napis:-)))
Souhlasím s Marisem měl jsem 1200 RT asi týden už jenom to pření kolo menší 17 oproti 19 ne náhodou ho kolega zde z fóra prodal a bral ode mě 1200 adv.je prostě pohodlnější a lépe ovladatelná
Tomas1200GS napsal(a):
Koncem května jsem si objednal pár drobností, tyto přišli v nevídané( nevídané vzhledem k situaci s Autecem) dodací lhůtě tří dnů! Pefektní, říkal jsem si. Při příležitosti vyzvednutí těchto dílů jsem si ještě přiobjenal nástavec na zobák. Tento přišel během týdne. Super, ale do Prahy se nedostanu, jsem na dovolené, příští týden jsem u Vás, zaznělo ode mne do telefonu. Znovu mi kdosi volal, že prý mají na skladě moc věcí, potřebují je prodat a naskladnit nové. Ok, chápu, potřebuji udělat garanční prohlídku, tudíž vysvětluji volajícímu, jakmile přijedu, nástavec namontují. Srozumněno.
Následoval mail, poslaný na pana Horského, s termínem a předpokládanou cenou garanční prohlídky. Psal se datum 22.6.2010. Do dnešního dne mi mail nebyl zodpovězen, tudíž ani nástavec nebyl vyzvednut.
Prohlídku jsem nakonec objednal tam, kde jsem GS kupoval - BMW Chemnitz. Přístup pro většinu, kteří jezdí do ČR nevídaný(jako vždy), motorka umytá, v rámci kulance přetěsněn kardan. Prostě bez kompromisů!!!
Tak si tady jako by hrajte na jediný autorizovaný servis, oni na to lidi skočí, protože jinak nedostanou razítko, oni i ty kompromisy prominou, ale až budete sedět na poradě, pokaždé se modlete, s tímhle dopadnete jako Autec. Je to logické, většina lidí zůstala na svých pozicích, změnila se hlavička a majitel.
Pro mě, ač chci novou motorku od BMW neexistujete.
Po pár excesech u nás ve firmě jsme byli nuceni udělat opatření - do 24 hodin musí ten, kdo je v mailu jako příjemce odpovědět, pod pohrůžkou represí. Bez kompromisů. Zákazník spojený, firma spokojená, zaměstnanec taktéž.
Ale já jsem ještě nezkušený, abych mohl radit, né???
Ahoj, no jestli jses zkusenej nebo nezkusenej ja neposoudim:-)) porad jak kontrolujes reakce svejch zamestancu aby odpovidali do 24 na maily? Kolik tam mas lidi kteri komunikuji na venek se zakazniky?:-) Co se tyce nezodpovezeneho mailu - procpak ses neozval na "pripominky@invelt.com" tohle je mail prave pro tyhle pripady a par mailu uz sme takto dostali a dokazali problem vyresit. Takhle je to opravdu slozite... po mesici a pul od prvniho mailu (stejne tak ten mail nemusel dorazit, mohl ho prehlednout, byt na dovolene... pak jeste existuji telefony...) napis mi svuj mail na PM ja si proverim kde nastala chybka... uprimne to na me pusobi jako skodoliba radost, necham je vydusit a pak jim to v palim:-) i taci se najdou:-)
Pokud si nebyl spokojenej, mrzi me to. Treba se prijdes zadarmo svezt na okruh co?.-) tedy jako naplast na krivdu kterou jsme ti zpusobili:-)
Jirka
Jiří dovol, abych Tě citoval:
Odesláno 28.01.2010 22:40
Zdravicko vsem priznivcum BMW motek:-)
Zakladam toto tema pro ty z Vás, kterí mají snahu pomoci ci potrebu pripominkovat poskytovane sluzby nasi spolecnosti - invelt.
Od 1.1.10 se stavame jedinym autorizovanym dealerem motocyklu BMW pro Cechy - Morava ma jineho autorizovaneho dealera:-) Vzhledem k tomu, ze import motocyklu BMW prebirá lokální zastoupení BMW AG, reorganizace a prevzeti "zbidaceneho" AuTecu je také pomerne slozity a zdlouhavy proces muze dochazet k mirnym prodlevam ci chybam. Kazdopadne se budeme snazit vycházet maximálně vstríc a to jak pri prodeji nového motocyklu, behem servisních prací a samozrejme i v pripade poprodejni pece.
V soucasne dobe, fungujeme stale pouze na "docasnych" internetovych strankach http://www.invelt.com, nová webová presentace se pripravuje.
Proto, paklize budete potrebovat poradit, pochvalit (coz bych nejradeji) nebo samozrejme postezovat, naperte to k tomuto prispevku, pripadne napiste na nize uvedene maily nebo proste zavolejte.
Jak jiste chapete, nerad bych sliboval, ze na kazdy prispevek nebo kazdy komentar bude 100% odpoved a bleskurychla reakce. Co slibit mohu, je to, ze cas od casu se sem podivam a problemy, pripominky a komentare budeme resit s nasim prodejnim ci servisnim tymem.
Ptal jsi se, jak kontroluji fci komunikací se zákazníkem? Jednoduše, říká se tomu zpětná vazba. Té se Ti ode mne dostalo. Evidentně se Ti to nelíbí...
Kolik mám lidí, kteří komunikují, se zákazníkem - 5 "projekt vedoucích", za ty zodpovídám.
Mě jako zákazníka opravdu nezajímají Vaše interní problémy. Jestli má někdo dovolenou, špatně se utřel, nebo mu jeho vedoucí dal práci pro tři lidi. Jsou to Vaše interní záležitosti. "pročpak jsi se naozval na připomínkyblablabla" - udivuje mě, jak jsi dotčený. Taky jsem mohl přijet, zaťukat Ti na rameno a prosit o garanční prohlídku, né??? Ovšem vím o své prchlivosti, proto se u Vás již neukážu, žádnou náplast nepotřebuji, nejsem ukřivděn. Původně jsem ani neměl v úmyslu cokoliv napsat, ale pak si říkám, pokud se neozvu, nikdy se to nezlepší.
Dovol ještě jednu jednu Tvou citaci, tak jak to působí na mne:
Odesláno 15.08.2010 21:50
leda imbecilni vymluva
ahoj, nebudu tady z toho delat najekj hustej flame kazdopadne, je stale zpetna vazba a "zpetna vazba". Mas naprosto narok si postezovat a uznam ze jses v pravu. Meli bychom reagovat na kazdej mail v rozumne dobe. Na druhou stranu, kazdej clovek, pokud na jeo akci nenasleduje patricna reakce se zacne pidit kde se stala chyba a napr. zvedne telefon, nebo napise po druhe a ja jako zakaznik (take byvam v te roli) to nepovazuju za uhaneni, nybrz za postouchnuti dotycneho, protoze porad jednam jen a jen s lidmi a obcas mam i pochopeni. V tomto pripade by adekvatni zpetna vazba byla kdybys napsal nebo zavolal a pokud by se nedostalo napravy pak muzu mluvit o skutecnem problemu:-) Takto mi to prijde a uz se opakuju, jako dobra zaminka rict "stojite za hovno" soudis pomerne rychle, ale v tvem veku je to bezne a nekomu to zustane do konce zivota. Proto si myslim ze na zaklade jednoho nezodpovezeneho mailu rict "pro me neexistujete" je ukvapeny zaver, ale mas na nej pravo, stejne tak jako mas pravdu v tom ze to byla chyba. Jak moc zavazna a vedouci k takovemu hodnoceni at kazdy posoudi sam:-) Kazdopadne diky za "zpetnou vazbu" je pro nas dulezita a vazim si toho, ze jsme ti stali za to abys nam o problemku napsal. Diky za to.
Nejsem ukrivdenej, zvykl jsem si ze jsou spokojeni a nespokojeni zakaznici, stejne jako ze ne vzdy se vsechno povede 100%... jeste jednou se tedy omlouvam ze jsme neodepsali na tvuj mail a budeme to i na dale sledovat. Pokud se nekomu z vas stane podobny pripad, prosim kontaktujte nas telefonicky, nebo na pripominky@invelt.com a to pokud mozno v dobe, kdy je mozne s tim jeste neco udelat.
Preji mnoho stastnych kilometru, a az budes sedlat novou zidli tak mnohem vice spokojenosti at uz s prodejem nebo servisem.
morabo napsal(a):
Takhle na plátno dojíždí akorát Hicks a to si z něj v ten moment děláme trvale srandu dokud nepřezuje . Já teda zase vyhazju gumy opravdu brzo,
A co tahle, ta už je na vyhození ?
Pade přiložený následující obrázek:
Vjetrnik napsal(a):
Ta ještě ne...schovej ji pro Hickse, až zase příště pojede na Slovensko...
pockej.. foto mam... v mobilu.. z Popradu kdyz mi ji v 8 vecer v nedeli menili.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
přidávám se s pochvalou na servis - rychlé a účinné. jen ještě to půjčovné motorek by se dalo vylepšit. ale i tam je znát posun - při minulém servisu jsem platil za náhradní 8kilo 2000Kč, teď už jen 1200Kč a až to bude za 600 na ty tři čtyři hoďky co trvá servis, tak se blahem asi zblázním
ps. před třemi lety, když jsem s autecem řešil svou motorku bych nevěřil,
že budu na stejný ústav psát pochvalné ódy a vida - je to tu. tak jen tak dál
Panove opravdu nevim co delam spatne, nebo co vy delate proto aby Vas servis v Inveltu dokazal uspokojit. Osobne pracuji se zakazniky kazdy den a nikdy bych si nikdy nedovolil to, co predvadi BMW v Praze. Uz nekolikrat jsem byl opravdu vyhroceny, ale vzdy si rekl, ze jsou taky jen lide, ale dnes uz jsem utrousil na recepci i nejaka ta sprosta slova na adresu pana Horskeho, ktery ma servis motorek na starosti. I kdyz tu nejde jen o jeho pristup. Dvakrat jsem v Praze chtel BMW koupit a vzdy jsem nakonec skoncil nakupem v nemecku...
Dovolat se, dostat odpoved na e-mail anebo na kontaktni formular na webu, je umeni...Jen jednou se mi snad postestilo, ze po zmeskanem hovoru vzal sluchatko a zavolal zpatky. Ted jsem resil havarku, kterou zaplati pojistovna a snazil se mu dovolat. Milou stredu se to povedlo. Chtel jsem jen dohodnout termin, ale byl vytizeny a rekl, at to napisu do mailu, ze mi da vedet termin. To jsem hned udelal a cekal az do pondeli na odezvu, ktera nakonec stejne zadna nebyla takze jsem ho zase musel uhanet. Mel jsem stesti, ze vzal telefon a dohodl se na tom, ze nejlepsi bude kdyz prijedu a omrkne to, at se objednaji potrebne dily. Protoze to mam celkem daleko doporucil mi at prijedu v tydnu mezi 13-15hodinou. To jsem dnes udelal... zkousel jsem dopoledne volat abych termin potvrdil, ale klasicky nikdo nebral telefon, takze jsem si rekl, ze to je normalni a kdyz mi rekl, ze tam bude, ze tam opravdu bude... Vykaslal jsem se na obed a ulil se z prace, aby mi ve 13:30 bylo oznameno, ze pan Horsky uz dnes nebude.
Co na to rici... uz posledne jsem dostal termin opravy "za mesic" a radsi jsem to dovezl do Brna a stopoval zpatky. Ted cekam tyden a jeste nejsem ani dohodnuty na terminu opravy. Kdybych jel rovnou do Brna, tak mi sice jedna cesta zabere taky 2hodiny, ale verim, ze by se tam nekdo ochotny nasel...
Vubec nechapu ten svuj divny pocit, ze mam nekomu nejak lezt do prdele, aby se mi alespon trochu venoval. V Turecku nebo Nemeckem BMW me servis malem vyrazil dech a opravdu jsem se citil jako vazeny zakaznik... ale Invelt? Hooodne hooodne spatny!
Mrzi me, ze v Praze neni BMW, ktere by o sve zakazniky pecovalo. Ja budu kazdopadne moto na servis radsi vozit kamkoliv jinam...
pipo napsal(a):
Panove opravdu nevim co delam spatne, nebo co vy delate proto aby Vas servis v Inveltu dokazal uspokojit. Osobne pracuji se zakazniky kazdy den a nikdy bych si nikdy nedovolil to, co predvadi BMW v Praze. Uz nekolikrat jsem byl opravdu vyhroceny, ale vzdy si rekl, ze jsou taky jen lide, ale dnes uz jsem utrousil na recepci i nejaka ta sprosta slova na adresu pana Horskeho, ktery ma servis motorek na starosti. I kdyz tu nejde jen o jeho pristup. Dvakrat jsem v Praze chtel BMW koupit a vzdy jsem nakonec skoncil nakupem v nemecku...
Dovolat se, dostat odpoved na e-mail anebo na kontaktni formular na webu, je umeni...Jen jednou se mi snad postestilo, ze po zmeskanem hovoru vzal sluchatko a zavolal zpatky. Ted jsem resil havarku, kterou zaplati pojistovna a snazil se mu dovolat. Milou stredu se to povedlo. Chtel jsem jen dohodnout termin, ale byl vytizeny a rekl, at to napisu do mailu, ze mi da vedet termin. To jsem hned udelal a cekal az do pondeli na odezvu, ktera nakonec stejne zadna nebyla takze jsem ho zase musel uhanet. Mel jsem stesti, ze vzal telefon a dohodl se na tom, ze nejlepsi bude kdyz prijedu a omrkne to, at se objednaji potrebne dily. Protoze to mam celkem daleko doporucil mi at prijedu v tydnu mezi 13-15hodinou. To jsem dnes udelal... zkousel jsem dopoledne volat abych termin potvrdil, ale klasicky nikdo nebral telefon, takze jsem si rekl, ze to je normalni a kdyz mi rekl, ze tam bude, ze tam opravdu bude... Vykaslal jsem se na obed a ulil se z prace, aby mi ve 13:30 bylo oznameno, ze pan Horsky uz dnes nebude.
Co na to rici... uz posledne jsem dostal termin opravy "za mesic" a radsi jsem to dovezl do Brna a stopoval zpatky. Ted cekam tyden a jeste nejsem ani dohodnuty na terminu opravy. Kdybych jel rovnou do Brna, tak mi sice jedna cesta zabere taky 2hodiny, ale verim, ze by se tam nekdo ochotny nasel...
Vubec nechapu ten svuj divny pocit, ze mam nekomu nejak lezt do prdele, aby se mi alespon trochu venoval. V Turecku nebo Nemeckem BMW me servis malem vyrazil dech a opravdu jsem se citil jako vazeny zakaznik... ale Invelt? Hooodne hooodne spatny!
Mrzi me, ze v Praze neni BMW, ktere by o sve zakazniky pecovalo. Ja budu kazdopadne moto na servis radsi vozit kamkoliv jinam...
Plně Tě chápu, já tam naštěstí nebyl, protože jsem se několikrát zkoušel dovolat, vzali si mé číslo a nic, tak jak potom může vypadat servis