asi na tom bude mit podil i dnesni pokles teploty...
To je úplně jedno.Dokud není řekněme 5°C a míň,tak to neomlouvá,takovouhle nehodu.To ať se na mě nikdo nezlobí
jj.. jenom rikam, ze mam dojem, ze spolecny jmenovatel je prave ta teplota.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Teda to neni vůbec hezkej pohled na tu motorku a ruce/nohy...
Já měl jednu sadu E09 Dakar na 650 a víckrát už to taky neudělám. Naštěstí jsem se na tom nikdy nevyválel, ale driftů na vodě, hladkým asfaltu atd. byla spousta.
Prostě guma, která na vodě neudrží ani výkon malýho GSa a i na trojku při minimálních otáčkách hrabe je na houno... samozřejmě jsem je nevyhodil, nakonec i přes počáteční nejistotu jsem se s nima naučil jezdit a klopit je sem tam až na hranu/stupačku. Ale jenom NA SUCHU !
Jakmile je bylo mokro, připadal jsem si jak k.eten. Například když cestou na Fagaraš jsme se bombově svezli, nahoře projeli tunelem a na druhý starně vjeli do deště a ty auta, který člověk předjel, mě tlačili dolů z kopce...
Zadní gumu bych ještě zkousnul a třeba vzal znova, ale přední už nikdy !
jardajerman@seznam.cz
Stalo se to na betonce, zhruba stredni hrubosti, ze ktery sem tam koukaji oblazky, ale nejsou to zadny hladky panely, proste takova klasicka betonka. Jezdim tam az na vyjimky denne nekolik let, nezridka svizene a ve stupackach a jeste i klickuju mezi dirama. V lete i v zime, za sucha i mokra, na tourance, anakee, karooT, mce karoo a asi i necem dalsim. Co je hlavni za kazdyho pocasi. Neklouze to, resp. to nikdy s predchozim obutim neklouzalo.
Cesta vede mirne z kopce a usti na ni cyklostezka.
Jel jsem na schuzku cca o 15 min driv a nechtelo se mi wartovat pred barakem ,takze jsem se neskutecne flakal. Kdyz jsem uvidel prijizdet pana na kole, skoro jsem zastavil, zustal jsem jen malicko v pohybu abych nemusel davat nohu na zem a cyklistu pustil. Pak jsem trosicku vrknul plynem, preradil na dvojku a absolutne jemne, na 1/4 plynu, mozna i min, se rozjizdel. Uprostred cesty byl zbytek po louzi. Uz tam nestala voda, bylo to jen mokry. Cca 2x1,5m. Nechtelo se mi to ale objizdet, a normalne jsem pokracoval skrz. Kdyz jsem najel zadnim kolem na to mokro (btw vepredu mam ostrou karoo), motorka kratce zarvala jak se protocilo kolo a ja lezel. Samozrejme jsem sel pak louzi prozkoumat. Nebylo nic citit, nebyly tam zadny mapy ani fleky a kdyz jsem v ni potom nekolik minut drhnul nohama, nenasel jsem absolutne zadny jen o trochu vic kluzky misto. A boty na tom drzely perfektne.
Secteno, podtrzeno. Jinyho vinika nez Mitasku nevidim. At si to kazdy prebere sam, tvrdit ze je to sragora nebudu, protoze se o tom neminim s nikym dohadovat, ale myslim si svoje. Pokud chci gumu do offu, se kterou se da jezdit v klidu porad i po silnici volim Karoo, kdyz budu potrebovat vetsi najezd dam KarooT a kdyz budu chtit jeste vic vymeknout ve prospech asfaltu, tak TKC, ale to moc nehrozi. Nic jinyho mne NA BEZNY JEZDENI uz nikdo obout nedonuti.
Hawk
edit: oprava preklepu
Upravil morabo dne 06.09.2012 20:29
Maiali nel Fango!
já teda nevím, diskuzi jsem celou nečet, ale tak pro zajímavost - kolik si ty gumy foukal?
Já když jsem zkoušel E09 na dojetí tak při správným tlaku mi to cestovalo po silnici i na suchu, naopak při podhuštění to drželo jak skála (na mokru jsem jel ale myslím jen jednou ale necítil sem problém ani na přechodech)
Naopak mě velmi potěšilo, že narozdíl od Tourance a Anakee ty E09 absolutně nereagovaly na ty asfalový proužky
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Poctive jsem tady informoval, ze jsem gumu obul, jaky ma plusy i minusy. Stejne tak jsem se podelil o tenhle prusvih a o fakt, ze moje duvera je tezce podlomena.
A protoze jezdim denne (off i silnici), za vsech podminek, mam se rad a mam rodinu, tak testovani koncim a pneu zouvavam. Tot v zasade vse.
Jinak tlak jsem mel mirne nizsi, ale podotykam ze za sucha, nebo v offiku jsem zadny problemy nemel, ale ze voda je fakt zaludna a to i kdyz se myslim pravem nepovazuju za zadnyho drevaka.
Jinak guma bude k prodeji, pripadne jsem ochoten ji i poskytnout za odkup fabrice, pro pripadne overeni, jestli neslo o nejaky problematicky kus, ktery by jim zbytecne kazil jmeno.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Poctive jsem tady informoval, ze jsem gumu obul, jaky ma plusy i minusy. Stejne tak jsem se podelil o tenhle prusvih a o fakt, ze moje duvera je tezce podlomena.
A protoze jezdim denne (off i silnici), za vsech podminek, mam se rad a mam rodinu, tak testovani koncim a pneu zouvavam. Tot v zasade vse.
Jinak tlak jsem mel mirne nizsi, ale podotykam ze za sucha, nebo v offiku jsem zadny problemy nemel, ale ze voda je fakt zaludna a to i kdyz se myslim pravem nepovazuju za zadnyho drevaka.
Jinak guma bude k prodeji, pripadne jsem ochoten ji i poskytnout za odkup fabrice, pro pripadne overeni, jestli neslo o nejaky problematicky kus, ktery by jim zbytecne kazil jmeno.
morabo napsal:
Tak jeste jednou detailnejsi popis udalosti.
Stalo se to na betonce, zhruba stredni hrubosti, ze ktery sem tam koukaji oblazky, ale nejsou to zadny hladky panely, proste takova klasicka betonka. Jezdim tam az na vyjimky denne nekolik let, nezridka svizene a ve stupackach a jeste i klickuju mezi dirama. V lete i v zime, za sucha i mokra, na tourance, anakee, karooT, mce karoo a asi i necem dalsim. Co je hlavni za kazdyho pocasi. Neklouze to, resp. to nikdy s predchozim obutim neklouzalo.
Cesta vede mirne z kopce a usti na ni cyklostezka.
Jel jsem na schuzku cca o 15 min driv a nechtelo se mi wartovat pred barakem ,takze jsem se neskutecne flakal. Kdyz jsem uvidel prijizdet pana na kole, skoro jsem zastavil, zustal jsem jen malicko v pohybu abych nemusel davat nohu na zem a cyklistu pustil. Pak jsem trosicku vrknul plynem, preradil na dvojku a absolutne jemne, na 1/4 plynu, mozna i min, se rozjizdel. Uprostred cesty byl zbytek po louzi. Uz tam nestala voda, bylo to jen mokry. Cca 2x1,5m. Nechtelo se mi to ale objizdet, a normalne jsem pokracoval skrz. Kdyz jsem najel zadnim kolem na to mokro (btw vepredu mam ostrou karoo), motorka kratce zarvala jak se protocilo kolo a ja lezel. Samozrejme jsem sel pak louzi prozkoumat. Nebylo nic citit, nebyly tam zadny mapy ani fleky a kdyz jsem v ni potom nekolik minut drhnul nohama, nenasel jsem absolutne zadny jen o trochu vic kluzky misto. A boty na tom drzely perfektne.
Secteno, podtrzeno. Jinyho vinika nez Mitasku nevidim. At si to kazdy prebere sam, tvrdit ze je to sragora nebudu, protoze se o tom neminim s nikym dohadovat, ale myslim si svoje. Pokud chci gumu do offu, se kterou se da jezdit v klidu porad i po silnici volim Karoo, kdyz budu potrebovat vetsi najezd dam KarooT a kdyz budu chtit jeste vic vymeknout ve prospech asfaltu, tak TKC, ale to moc nehrozi. Nic jinyho mne NA BEZNY JEZDENI uz nikdo obout nedonuti.
Hawk
edit: oprava preklepu
morabo napsal:
Poctive jsem tady informoval, ze jsem gumu obul, jaky ma plusy i minusy. Stejne tak jsem se podelil o tenhle prusvih a o fakt, ze moje duvera je tezce podlomena.
A protoze jezdim denne (off i silnici), za vsech podminek, mam se rad a mam rodinu, tak testovani koncim a pneu zouvavam. Tot v zasade vse.
Jinak tlak jsem mel mirne nizsi, ale podotykam ze za sucha, nebo v offiku jsem zadny problemy nemel, ale ze voda je fakt zaludna a to i kdyz se myslim pravem nepovazuju za zadnyho drevaka.
Jinak guma bude k prodeji, pripadne jsem ochoten ji i poskytnout za odkup fabrice, pro pripadne overeni, jestli neslo o nejaky problematicky kus, ktery by jim zbytecne kazil jmeno.
Opravdu denně? (off i silnici)
Denne. Uplne minimalne, kdybych jezdil jen z domova do prace a zpet to mam 4km off. K tomu jezdim po schuzkach, treba na okraj Prahy, nebo i za a mam nalezenejch docela dost mimoasfaltovejch "zkratek", takze je s oblibou vyuzivam. Mame primo v maticce stovezate treba i nekolik brodu . K tomu takove to sobotni offani atd. No suma sumarum jsem treba letos mimo silnice odjezdil zatim okolo 3tis km (opravdu ciste mimo).
Upravil morabo dne 07.09.2012 08:41
Maiali nel Fango!
PS: jeste k tem skodam. Objevil jsem jeste, ze jsem i ohnul riditka. Mel jsem je ale po epizode na akci v rokli v Jilovym krivy, prihly na pravy strane. Tak jsem k tomu ted krasne dorovnal i levou
Maiali nel Fango!
tohle vlákno jsem sledoval pozorně, mám nový anakee a ještě jsem špunty neměl, E 10 mě nějak nepřesvědčily po zdejších zkušenostech.
na E 09 jsem měl našlápnuto, ale to budu muset ještě počkat na další kladné příspěvky. třeba šlo o blbou shodu náhod, ono pokud najede kolo na mokrý oblázek, vždycky se sklouzne, a pokud bylo kolo v akceleraci a přišly další drobné nerovnosti, mohlo se k tomu přidat i to přední kolo, to pak člověk lehne rychle ani neví jak.
morabo napsal:
PS: jeste k tem skodam. Objevil jsem jeste, ze jsem i ohnul riditka. Mel jsem je ale po epizode na akci v rokli v Jilovym krivy, prihly na pravy strane. Tak jsem k tomu ted krasne dorovnal i levou
nevím jestli se to tak dá říct, ale ber to alespoň jako jediný pozitivum mezi těmi všemi negativy
O tý E-09 jsem fakt přemýšlel, ale tímhle mě teda dost odrazuje to obout
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Prouky: predni drzelo normalne. Ano je pravda, ze ten povrch ma mensi prilnavost nez normalni asfalt. Ale opakuju, ze tam jezdim nekolik let 2x -4x denne. A samo i za mokra. Nikdy to tam neklouzalo a kdyz, tak z mnohem vetsiho fofru a zvladnutelne. Nic, koncim, nebo mi z tohohle vlakna slehne
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Poctive jsem tady informoval, ze jsem gumu obul, jaky ma plusy i minusy. Stejne tak jsem se podelil o tenhle prusvih a o fakt, ze moje duvera je tezce podlomena.
A protoze jezdim denne (off i silnici), za vsech podminek, mam se rad a mam rodinu, tak testovani koncim a pneu zouvavam. Tot v zasade vse.
Jinak tlak jsem mel mirne nizsi, ale podotykam ze za sucha, nebo v offiku jsem zadny problemy nemel, ale ze voda je fakt zaludna a to i kdyz se myslim pravem nepovazuju za zadnyho drevaka.
Jinak guma bude k prodeji, pripadne jsem ochoten ji i poskytnout za odkup fabrice, pro pripadne overeni, jestli neslo o nejaky problematicky kus, ktery by jim zbytecne kazil jmeno.
Opravdu denně? (off i silnici)
Denne. Uplne minimalne, kdybych jezdil jen z domova do prace a zpet to mam 4km off. K tomu jezdim po schuzkach, treba na okraj Prahy, nebo i za a mam nalezenejch docela dost mimoasfaltovejch "zkratek", takze je s oblibou vyuzivam. Mame primo v maticce stovezate treba i nekolik brodu . K tomu takove to sobotni offani atd. No suma sumarum jsem treba letos mimo silnice odjezdil zatim okolo 3tis km (opravdu ciste mimo).
To jsi fakt letos jel všech 251 dní na motorce off i on?
brnak napsal:
Jestli by to nechtělo místo nových čepic či pistolí u Městské policie v Moravském Krumlově nějaké školení o pravopisu. Při vypisování přestupků to u vás musí být kabaret.A Ty tomu snad Rudo(Joe)velíš,ne?
Ještě,že sem nepíší Tvoji podřízení......
Toto mi fakt nedá.
Joe nepotřebuje obhajovat. Ale ty jsi fakt korunovanej v.l!
Raději budu mít městského policajta, který udělá pravopisnou chybu, než městského policajta perfektně znalého pravopisu s pokřiveným charakterem!
A to městskou policii nemusím (sorry Joe).
Dokonce ani neznáš, jaké jsou v současnosti správné vzory stará školo!
Sám mnohdy pravopisnou chybu udělám a to mám před jménem nějaká ta písmenka.
Nenavážej se do někoho tady a vyřiď si to s JOEm osobně. Ale na to asi odvahu mít nebudeš. Tak to nedělej.
Toto je vlákno o pneumatikách.
morabo napsal:
2m dlouhá louže, resp. mokrej flek (žádná nafta, žádný olej, normální voda), 20-30km/h, čtvrt plynu......
Navíc protože jsem jel v civilu a na schůzku s předstihem, tak jsem jel opatrně, pomalu, naprosto v klidu....
Škody v následujících fotkách.
.....zouvám a končím s podobnými experimenty......
P.S. To teda ten kryt válců moc nevydržel. A ještě poškodil víko?