Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Kvalitní paliva
hicks
#21 
Přidané 12.04.2011 13:03
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
Máte můj obdiv, pokud se udržíte a jedete tak, že řešíte spotřebu...

Já jak sednu za řídítka, tak jedinné co řeším je, jestli jsem projel zatáčku čistě, případně, jestli by jí šlo projet ještě rychleji než rychle GrinGrin ale spotřeba? No vždycky do toho natankuji plnou a jakmile klesne obsah nádrže pod určitou míru, opět natankuji...helpless...a tak pořád dokola...

Jo a když je pěkný úsek, tak se vrátím a dám si ho znovu.....a znovu......a znovu.....no a pak zase dotankuji....a třeba si ho projedu znovu blushing


jenomze ten tvuj zazrak JAKSI NEZOBRAZUJE OKAMZITOU SPOTREBU Grin

---

takze to ani resit moc nemuzes, neb to nevidis.. Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Paul
#22 
Kvalitní paliva
Přidané 12.04.2011 17:37
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
Myslel jsem jak prémiová paliva tak více oktanová. Na F800GS to ještě nemám vyzkoušený, ale u auta u dvoulitru boxer v impreze jsem poznal víc oktanů kdy jsem měl o trošku menší spotřebu a motor běžel hladčeji, ale napříkald V-Power neměl žádný účinek. Taky jsem četl nějakej článek v MotoHouse, kde vzali BMW 1000RR a při použítí 100 oktanu se výkon zvedl asi o 0,6 koně. A u V-Power nebyl myslím rozdíl žádný. Asi to bude mít na každý motor jiný vliv.
 
HonzaGS-SV
#23 
Kvalitní paliva
Přidané 13.04.2011 21:21

Příspěvků: 2917
Registrace: 13.09.09
bože jak by to mohlo za
A ) zvednout výkon...
B ) jak mohli změřit 0,6koně... když přesnost těch měření je v procentech... tzn že chyba měření může u těch bezmála 200koní být zhruba 2-6koní...
C ) je jasný, že motor se chová diametrálně rozdílně na více-oktanové palivo
D ) Shell V-Power není víceoktanové palivo tak tu nemotej jabka s hruškama...
Upravil HonzaGS-SV dne 13.04.2011 21:22
 
lako
#24 
Kvalitní paliva
Přidané 13.04.2011 21:49
Avatar člena


Příspěvků: 1868
Registrace: 23.02.10
HonzaGS-SV napsal:
bože jak by to mohlo za
A ) zvednout výkon...
B ) jak mohli změřit 0,6koně... když přesnost těch měření je v procentech... tzn že chyba měření může u těch bezmála 200koní být zhruba 2-6koní...
C ) je jasný, že motor se chová diametrálně rozdílně na více-oktanové palivo
D ) Shell V-Power není víceoktanové palivo tak tu nemotej jabka s hruškama...


někde sem četl že když dobře vypereš a namažeš řetěz udělá to 1-2HP..
nevím co je na tom pravdy ale vyplívá z toho že tankovat můžu co chci ale řetěz musím mazat..?! Grinhelpless
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich

Instagram - Andrew POV
 
Paul
#25 
Kvalitní paliva
Přidané 14.04.2011 01:06
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
HonzaGS-SV napsal:
bože jak by to mohlo za
A ) zvednout výkon...
B ) jak mohli změřit 0,6koně... když přesnost těch měření je v procentech... tzn že chyba měření může u těch bezmála 200koní být zhruba 2-6koní...
C ) je jasný, že motor se chová diametrálně rozdílně na více-oktanové palivo
D ) Shell V-Power není víceoktanové palivo tak tu nemotej jabka s hruškama...

Výkon to asi zvedat nebude, ale jak si napsal motor se při jiném palivu chová jinak. A nenapsal sem že to zvedlo výkon naopak jsem potvrdil, že v tom není žádný rozdíl. A těch 0,6 může být chyba měření jak si řekl. Přiznám se, že jsem nevěděl, že v tom můžou být až takové rozdíly, ale provedli tam asi pět různých měření a všechny vycházely skoro stejně takže fakt nevím.hmm!

Jinak jak většina lidí napsala při víc oktanech měli buď menší spotřebu nebo šel motor ochotněji do otáček. Stejnou zkušenost jsem měl s autem tak mě zajímalo jak je na to citlivej motor F800GS.Wink

A o V-Power jsem nenapsal, že je víceoktanové palivo. Je to palivo co má přidané aditiva, které by měly zajistit hladší chod motoru a podobně. Jinak je to myslím klasická 95. Nevím kde jsi to v mém příspěvku viděl.
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 51
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,713
Nejnovější člen: patrin

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.10 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI