Mám dva dotazy
1) je nějakej problém s plastovou nádrží? ..v ČMN byl inzerát z ČB na ročník 95 a má plastovou nádrž. Tak jen neví v čem by to mohlo vadit.
2)dala by se použít nádrž z 1150 GS Adv. do 1100 GS..?
Na plastové nádrži se trochu loupe lak, proto je přestali dělat a nedrží na ní mag. tankvak jinak je dobrá. Vyráběla je firma Elkamet co dělá závodní nádrže.
Na 11ku lze použít i nádrže z 1150ky.
97 byl už vychytaný ročník, takže záleží na stavu konkrétního kusu. Hledej stopy po havárii, jestli není stříkaná včetně předního teleleveru, vůle na zadním kole a na zadním ložisku kardanu, úniky olejů (stáhni mj. manžetu na kardanu a nemělo by nic vytéct), stav tlumičů (vyšroubuj zcela nastavování tvrdosti zadku a zase utahuj a počítej kolikrát to cvakne než začne klást pružina odpor - poloh je celkem 40, takže pokud klade odpor až po 30.cvaknutí, je to na repasi). Atd. jako u každé motorky.
Koukni na č.motoru - první čtyřčíslí je týden v roce a rok výroby. Tuhle mi volal kluk co koupil 1150Adv, údajně 2005 a nakonec to byla 2002 - v tom bazaru jsem náhodou byl a říkal jim to, prý tam napsali datum uvedení do provozu v ČR...
EMPER - ak ti nevadi ze som z BA ( slovensko ) predavam overenu 1100Gs r.v. 1995, s najazdenymi poctivymi 65tis. km, servis mne robil TOndo z Oslavan ( snad sa nehneva ze to tu pisem ) a on ti potvrdi ze o moto bolo dobre starane, garanozovane atd. Na moto je nove oblozenie BREMBO a vymenena brzdova kvapalina ( robil jasne ze Tondo ) vsetko nastelovane atd, bateria VARTA, pneu ANAKEE2 5tis km. Nehavarovana. povodne z CR - 2B bohemia ci ak osa to vola. A teraz k ponuke - ABS, vyhr, rucky, 2x origos plastove kufre BMW + vnutorne tasky na mieru od LOJZO, TOP case NONAME + kovova zahradka - ma MRA turist. nastavovacie plexi, kopec doplnkov od Wunderlichu - padaci ram + plastove kryty asi od TT, zatka na olej, zvysenie riaditok, rozsirena brzdicka, hmlovky Wunderlich, dalej KN filter + LEOVince vyfuk jazdeny 5.tis km ( fantasticka vec na 1100GS ), nove sviecky NGK, dalej Pancierove brzdove hadice !!!, Alarm + GSM modul ...... Dal by som ju za 89.900.- Czk ( nejakych 3.800.- Euro ) Ak mas zaujem pripadne niekto iny ozvyte sa na mail v profile. Pekny den P.S.: A ma plastovu nadrz, a tiez chyta na prvy sup aj po zime.
horac přiložený následující obrázek:
to Ivan: díky za radu..dělám si seznam na sobotu co všechno nezapomenout :-)) ..někde v diskuzi tu byl hooodně dlouhej seznam co všechno zkontrolovat ..kouknu se po něm..ale nevím nevím, zda budu schopen všechno prolézt..zase takovej "údržbář" nejsem :-)
Horac - nic ve zlém, ale v roce 96 se už dělaly nádrže plechové, takže Tvoje plastová je vyměněná nebo je rok výroby starší.
Nádrže by měly jít přehazovat mezi 1100 a 1150, nejsem si jistý u ročníků 1100 s plastovou, ale myslím že by to mělo jít taky.
horac napsal:
Mne je to jedno, v technicaku mam 1996 ale nemienim sa priet. Nezalezi na tom myslim.
.. bylo tu řečeno, že to sice v podstatě ničemu nevadí ..mimo toho, že na tom nedrží tankvak(kterej mám magnetickej :-) ), ale pokud skutečně plasty dělali jen do 95 tak by pak mohlo bejt podezření, že už jí tobě někdo prodal lehce omlazenou :-) možná by stálo za to podívat se na ráfky....mě záleží na stavu (Tonda mi potvrdil, že ti dělal servis..) Počkám na ty fotky a určitě se ozvu
Upravil Emper dne 14.04.2011 12:54
V TP bývá datum první registrace - takže to klidně může být motorka vyrobená v roce 1995 a prodaná a uvedená do provozu v roce 1996. Bezpečně to zjistíš podle posledních 7 znaků VIN třeba tady: http://www.realoe...amp;arch=0 - zadej do kolonky VIN posledních 7 znaků VIN a "vyhodí" ti to model, měsíc a rok výroby.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No'tas nemusíš tahat s sebou. Nechej si od horace poslat těch posledních 7 znaků z celkem 17 místného VIN (je to ve velkém techničáku a samořejmě i na motorce, tuším na řízení, na pravé straně) a zkontroluj si to už doma např. podle toho odkazu od Tondy - řekně Ti to měsíc a rok výroby motocyklu.
A druhá věc, popros horace, ať Ti zároveň pošle i označení motoru.
Je to dole na motoru, myslím opět na pravé straně motorky, a je to vidět tuším při pohledu zepředu.
Měly by to být 3 skupiny znaků oddělené mezerama.
První pětice znaků asi bude 102EA nebo 102EB, kde ta 10 znamená celkový objem válců 1000-1099 ccm, 2 je počet válců motoru a EA nebo EB se týká zplodin tvořených motorem a je to refernce na tzv. Federal Emission.
Za mezerou pak následují 4 číslice ve formátu TTRR, kde TT je týden (v roce) a RR je rok výroby motoru.
Po tomto čtyřčíslí následuje za další mezerou ještě jedno (už poslední) čtyřčíslí, a to je pořadí tohoto motoru v daném roce - myšleno jako v pořadí kolikátý motor (tohoto typu) byl přesně tento motor vyroben v daném roce.
Ivan napsal:
Horac - nic ve zlém, ale v roce 96 se už dělaly nádrže plechové, takže Tvoje plastová je vyměněná nebo je rok výroby starší.
Nádrže by měly jít přehazovat mezi 1100 a 1150, nejsem si jistý u ročníků 1100 s plastovou, ale myslím že by to mělo jít taky.
Mám podle vin 12/95tku, podle techničáku 7/96 a nádrž mám plechovou.
P.S.:
Motorku nenabízím, na tu bys neměl. :-)
Upravil Hrabe_X dne 14.04.2011 15:09
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Emper napsal:
to Dovi: jasně, byla to sranda :-) ..zkusíme to s horacem nějak probrat..a určitě díky za obšírné vysvětlení.
Jasně, v pořádku
Teď koukám, žes jezdil 750 Magnu - já loni taky celou sezonu sedlal cruizera (Hondu VT 750C s kardanem), ale nakonec jsem ho přenechal dál do světa, do dobrých rukou slušného člověka.
Já už bych 3 motorky neujezdil, hlavně času je málo. Oproti čemukoliv jinému je ovladatelnost čopra/cruizera horší, taky při malé rychlosti do zatáčky to má snahu zamykat řízení (třeba na kruháči nebo při rozjezdu z fleku, když hned musíš zatáčet), ale to nejspíš sám dobře víš.
A taky zdvihy jsou (nejenom oproti plavnému velkému GS báwu s vynikajícím podvozkem) u čoprcruiseru malé a jízda na našich tankodromech tvrdá (až někde skoro nebezpečná). Ale mělo to taky svůj velký půvab a ten zátah už odspodu měl hodně do sebe, i to žbrblání véčkového dvouválce a pohodový kochací způsob jízdy krajinou...
Ale člověk nemůže mít všechno a s tím zamýšleným GS boxerem věřím, že nešlápneš vedle a že nebudeš litovat, jako ani já zatím ještě nikdy ani na chvíli nezalitoval... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
To neni nic neobvyklého, taky mam v techničáku datum první registrace 4 měsíc 96 a model jestě 95 s plastovou nadrží, a to sem si byl pro moto sám v německu,takže i podle puvodniho techničáku. A žádný problém už přes 100tis ani s nádrží ani s převodovkou, takže bych řekl, že nejaké nevychytáné kousky už jsou dávno vytříděné nebo opravené.
Teď koukám, žes jezdil 750 Magnu - já loni taky celou sezonu sedlal cruizera (Hondu VT 750C s kardanem), ale nakonec jsem ho přenechal dál do světa, do dobrých rukou slušného člověka.
Jj Magna to byl docela mazec..je to 4vál skoro 90 koní..původně ten motor byl ve VFR :-)
Měl jsem jí 4 roky a tak nějak jsem si říkal, že by to chtělo změnu a jsem teda z téhle VELKÉ změny docela nervozní a trochu se i obávám...styl jízdy, posez a co já vím co ještě ude dost jiné..z váhy takovej strach nemám, Magna měla asi 230 kilo, ale je pravda, že tohle je vyšší kobylka, tak kdo ví.
Ale už jsem se rozhodnul..v sobotu jedu do Šluknova (viz odkaz na začátku vlákna) a nabídku Horace jsem po fotkách odmítnul.
Už asi tejden pořádně nespím, jak to všechno v tý palici šrotuje :-)) no snad se to o víkendu rozhodne.