Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 2 z 2:   1    2  
 
1.9 TDI
Dawid
#21 
Přidané 19.04.2011 21:40
Avatar člena


Příspěvků: 433
Registrace: 22.08.08
Jojo, je to tak, až MR 2001. Občas se to přestavuje, aby byla designově hezčí (často po bouračce Shock ) nebo aby se líp prodala...D.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
 
magoss
#22 
1.9 TDI
Přidané 19.04.2011 21:56
Avatar člena


Příspěvků: 1114
Registrace: 04.11.10
no nejhorší je to že auto bylo koupeno nové v česku v motosalonu teda kupoval původní majitel a má to aj tu novější palubku už tu malou kapličku aj ty prořízlejší sedla..k autu byla i serviska a dokonce poctivě vedená tak nevím..ale v dnešní době je možné všecko..každopádně špale jak hodinky
 
xavier
#23 
1.9 TDI
Přidané 19.04.2011 22:16
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
To byla Octavia Tour,ta se jeste loni vyrabela,mozna i letoshmm!
Aktualne 1250 GSA HP
 
Dawid
#24 
1.9 TDI
Přidané 19.04.2011 22:47
Avatar člena


Příspěvků: 433
Registrace: 22.08.08
Ano, 2010 se ještě vyráběla, ale to je loňský sníh...
http://auto.idnes...tomoto_fdv
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
 
barokar
#25 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 09:48

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
a jak jsou na tom O.II? třeba ten 103Kw motor, taky budu něco shánět, zatím koukám spíš po OI, nebo čtyřkolku, jak je na tom ta haldex spojka, v Yety je prý už 4. generace, jakou má životnost v jedničce? dík.
 
Dawid
#26 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 10:24
Avatar člena


Příspěvků: 433
Registrace: 22.08.08
O II je už něco jinýho. Úplně jinak postavená karoserie a její struktura. Uvnitř vzadu je více místa, přitom kufr stále největší. Combi má užitečné zatížení až 660 kg (pokud chcete vozit těžší věci v kufru), protože karoserie má velmi tuhou plattformu pro různé vozy téhle kategorie ve VW.

Zadní náprava je víceprvková, takže auto zatáčky miluje a líp se vypořádá i s nerovnostma. Rozdíly v interiéru se poznají pouhým nahlédnutím- jinak měkčené materiály a hodně se hlídá zpracování. O II vlastně využívá spoustu dílů stejných nebo (rozměrově či funkčně) modifikovaných s ostatními vozy od VW, Audi, Seata.

Motory FSI (benzínové) zatím zvládá jen velmi málo automobilek. TDI představovat nemusím, přestože technika PD je konstrukčně unikátní (největší vstřikovací tlaky u naftového motoru vůbec) je dnes nahrazena technologií CR známou z ostatních značek (hlavně kvůli Euro5)- fakt je , že je chod motoru tišší a kultivovanější.

Haldex4 je zhruba od uvedení faceliftu (tuším 2008), do té doby Haldex2 (H3 se nepoužíval). H4 má tu výhodu, že zadní kola jsou stále poháněna 4% a v případě potřeby se přenese až 50%. Změna vlastností 4X4 není potom tak náhlá. Výhodou je taky, že již nemusí dojít pouze k prokluzu přední nápravy, ale elektronicky je zadní náprava připojovaná dle potřeby (Rozjezd, prudké zrychlení, proklouznutí předku apod.)

2.0/103 TDI je dobrá volba, jen je trošku více slyšitelný v kabině. Holt Diesel. Ale takovou rychlou křivku náběhu Mk má málokterý motor a hodnota 320 Nm při 1750-2500 je super.Spotřebu asi každý už čeká dobrou.

JInak žádný strach z automatu. U octavie II je to výhradně dvouspojkový DSG, který je i v Bugatti Veyron Smile . V některých benzínech může mít i nižší spotřebu než manuál! A jede se s ním výborně. Standardně Tiptronic-možnost ručního řazení. Kdo kdy zkusil, zústává.

Opět doporučuji hledat auta dobře vybavená, výbava se určitě využije. (základní výbavy se u nás ani moc neprodávají). Trošku nevýhoda je, že díky tomu, že jde o dobré auto, jsou ceny ojetin relativně vysoko. Opět je to ale auto, se kterým nikdo neprohloupí a kdykoliv ho dobře prodá (taky např. dieselová combi se v bazarech moc neohřejí).

Doporučuji mrknout sem http://www.skodap... (snad to není reklama hmm!) tady jsou auta přímo od autorizovaných, takže když už vydat peníze, tak za něco ověřeného a slušného. Navíc vám poradí, případně seženou to vaše správné.

D.
Upravil Dawid dne 20.04.2011 10:26
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
 
servisak
#27 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 10:27
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Scofield napsal:
Nedávno k nám přijel borec a měl jedničkovou octávku rok výroby 2010......

Bych nikdy neřekl,že to je možné.......


na první pohled ji poznáš podle velkejch a stejnejch zrcátek!! Jinak se to snad pořád dělá!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Jarys
#28 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 10:38
Avatar člena


Příspěvků: 4275
Registrace: 10.12.10
zdar, nejsem žádnej mechanik ale nedávno sem kecal s kamarádem on dělá v praze mechanika v policajtským servisu a on říkal že u II oktávek hodně odcházejí turba a hlavně zadní nápravy helpless
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě dalekoSmile
 
http://jarys73.rajce.idnes.cz/
servisak
#29 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 10:42
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Se nediv když tomu někdo nakládá a pak přijede a hned to zdechne tak turbo jde "nasucho"! U stavebních stroju je třeba i 15 až 20 minut nechat běžet na volnoběh aby se turbo dotočilo a schladlo!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Jarys
#30 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 10:45
Avatar člena


Příspěvků: 4275
Registrace: 10.12.10
aha jeden kolega to dělá u dodávky ale jen tak než vyhulí cígo a všichni ho kvůli tomu mají za volahmm!
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě dalekoSmile
 
http://jarys73.rajce.idnes.cz/
servisak
#31 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 10:53
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Ne ne To se musí aby se turbo dotočilo!! Jasně že to nebudeš dělat když jedeš do krámu ale spíš při jízdě na dálnici a tak když se jede rychle!!! Ono se turbo nemaže a jak je rozpálený ten olej v něm se přepálý na karbon a ten to zničí v turbu není žádný ložisko ani gufero!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Dawid
#32 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 10:57
Avatar člena


Příspěvků: 433
Registrace: 22.08.08
To je jasný, pokud to natočí a přiletí někam jak francouzský četnictvo plyn/brzda, tak trpí každý turbo. Potřebuje se po zatížení trochu zchladit volnoběhem.

Taky mi odešlo turbo na soukromým 1,9/81 TDI ale po 320 tis. a oprava 5.000- ok. Normálně jezdí prostě člověk trochu jinak.

Ty nápravy budou asi daní za přeskakování tramvajových pásů, ostrůvků a pražskejch výmolů. Běžně o tom nevím. Ale bouračka-náraz do nápravy-to bude trošku dražší, s tím se musí počítat.
D.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
 
Jarys
#33 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 11:00
Avatar člena


Příspěvků: 4275
Registrace: 10.12.10
no on jezdí co ten sprinter dá a dělá to právě když jedeme po dálnici a pak zastavímme u pumpy na kafčo a tak
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě dalekoSmile
 
http://jarys73.rajce.idnes.cz/
barokar
#34 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 12:26

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
jsem se díval, poslední OI jsou cenově podobný prvním OII, tak asi tu II v naftě, čeká mě denně cesta do práce 40 km tam a 40 zpět
 
cerv
#35 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 12:54
Avatar člena


Příspěvků: 523
Registrace: 08.07.07
http://www.autowe...dy-a-myty/
 
www.carvago.com
Baltazar
#36 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 15:12
Avatar člena


Příspěvků: 748
Registrace: 04.01.08
Děkuji všem za postřehythumbs up
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
 
Michal21
#37 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 22:34

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Mame oktavku II 103kW jeden z prvnich kusu z roku 2004 a ma natoceno 450tis. mame ji od novy a zadny problem.
 
Bubak
#38 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 22:45
Avatar člena


Příspěvků: 1130
Registrace: 26.03.07
...ted jsem O2 Abmiente "f kombajnu f metle na hlinach" prodal kamaradovi - benzinak 1.6 FSI 84kW - za 4 roky a 110.000 km bez problemu s prumernou spotrebou 7.2 l na 100 km - trasy Olomouc - Muenchen a na nemecke dalnici jsem tech 160-180 lital taky. Servis co 30.000 km.

ja hlasuju pro O2 - jine auto, super podvozek proti O1. Naftu nebo benzin resit podle najetych km - do 25.000 km rocne se nafta nevyplati, nad 30 tisic uz jo.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
 
barokar
#39 
1.9 TDI
Přidané 20.04.2011 23:29

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
Michal21 napsal:
Mame oktavku II 103kW jeden z prvnich kusu z roku 2004 a ma natoceno 450tis. mame ji od novy a zadny problem.


to´t věru rajská hudba pro můj sluch!
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 93
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI