no nejhorší je to že auto bylo koupeno nové v česku v motosalonu teda kupoval původní majitel a má to aj tu novější palubku už tu malou kapličku aj ty prořízlejší sedla..k autu byla i serviska a dokonce poctivě vedená tak nevím..ale v dnešní době je možné všecko..každopádně špale jak hodinky
a jak jsou na tom O.II? třeba ten 103Kw motor, taky budu něco shánět, zatím koukám spíš po OI, nebo čtyřkolku, jak je na tom ta haldex spojka, v Yety je prý už 4. generace, jakou má životnost v jedničce? dík.
O II je už něco jinýho. Úplně jinak postavená karoserie a její struktura. Uvnitř vzadu je více místa, přitom kufr stále největší. Combi má užitečné zatížení až 660 kg (pokud chcete vozit těžší věci v kufru), protože karoserie má velmi tuhou plattformu pro různé vozy téhle kategorie ve VW.
Zadní náprava je víceprvková, takže auto zatáčky miluje a líp se vypořádá i s nerovnostma. Rozdíly v interiéru se poznají pouhým nahlédnutím- jinak měkčené materiály a hodně se hlídá zpracování. O II vlastně využívá spoustu dílů stejných nebo (rozměrově či funkčně) modifikovaných s ostatními vozy od VW, Audi, Seata.
Motory FSI (benzínové) zatím zvládá jen velmi málo automobilek. TDI představovat nemusím, přestože technika PD je konstrukčně unikátní (největší vstřikovací tlaky u naftového motoru vůbec) je dnes nahrazena technologií CR známou z ostatních značek (hlavně kvůli Euro5)- fakt je , že je chod motoru tišší a kultivovanější.
Haldex4 je zhruba od uvedení faceliftu (tuším 2008), do té doby Haldex2 (H3 se nepoužíval). H4 má tu výhodu, že zadní kola jsou stále poháněna 4% a v případě potřeby se přenese až 50%. Změna vlastností 4X4 není potom tak náhlá. Výhodou je taky, že již nemusí dojít pouze k prokluzu přední nápravy, ale elektronicky je zadní náprava připojovaná dle potřeby (Rozjezd, prudké zrychlení, proklouznutí předku apod.)
2.0/103 TDI je dobrá volba, jen je trošku více slyšitelný v kabině. Holt Diesel. Ale takovou rychlou křivku náběhu Mk má málokterý motor a hodnota 320 Nm při 1750-2500 je super.Spotřebu asi každý už čeká dobrou.
JInak žádný strach z automatu. U octavie II je to výhradně dvouspojkový DSG, který je i v Bugatti Veyron . V některých benzínech může mít i nižší spotřebu než manuál! A jede se s ním výborně. Standardně Tiptronic-možnost ručního řazení. Kdo kdy zkusil, zústává.
Opět doporučuji hledat auta dobře vybavená, výbava se určitě využije. (základní výbavy se u nás ani moc neprodávají). Trošku nevýhoda je, že díky tomu, že jde o dobré auto, jsou ceny ojetin relativně vysoko. Opět je to ale auto, se kterým nikdo neprohloupí a kdykoliv ho dobře prodá (taky např. dieselová combi se v bazarech moc neohřejí).
Doporučuji mrknout sem http://www.skodap... (snad to není reklama ) tady jsou auta přímo od autorizovaných, takže když už vydat peníze, tak za něco ověřeného a slušného. Navíc vám poradí, případně seženou to vaše správné.
zdar, nejsem žádnej mechanik ale nedávno sem kecal s kamarádem on dělá v praze mechanika v policajtským servisu a on říkal že u II oktávek hodně odcházejí turba a hlavně zadní nápravy
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
Se nediv když tomu někdo nakládá a pak přijede a hned to zdechne tak turbo jde "nasucho"! U stavebních stroju je třeba i 15 až 20 minut nechat běžet na volnoběh aby se turbo dotočilo a schladlo!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ne ne To se musí aby se turbo dotočilo!! Jasně že to nebudeš dělat když jedeš do krámu ale spíš při jízdě na dálnici a tak když se jede rychle!!! Ono se turbo nemaže a jak je rozpálený ten olej v něm se přepálý na karbon a ten to zničí v turbu není žádný ložisko ani gufero!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
To je jasný, pokud to natočí a přiletí někam jak francouzský četnictvo plyn/brzda, tak trpí každý turbo. Potřebuje se po zatížení trochu zchladit volnoběhem.
Taky mi odešlo turbo na soukromým 1,9/81 TDI ale po 320 tis. a oprava 5.000- ok. Normálně jezdí prostě člověk trochu jinak.
Ty nápravy budou asi daní za přeskakování tramvajových pásů, ostrůvků a pražskejch výmolů. Běžně o tom nevím. Ale bouračka-náraz do nápravy-to bude trošku dražší, s tím se musí počítat.
D.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
no on jezdí co ten sprinter dá a dělá to právě když jedeme po dálnici a pak zastavímme u pumpy na kafčo a tak
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
...ted jsem O2 Abmiente "f kombajnu f metle na hlinach" prodal kamaradovi - benzinak 1.6 FSI 84kW - za 4 roky a 110.000 km bez problemu s prumernou spotrebou 7.2 l na 100 km - trasy Olomouc - Muenchen a na nemecke dalnici jsem tech 160-180 lital taky. Servis co 30.000 km.
ja hlasuju pro O2 - jine auto, super podvozek proti O1. Naftu nebo benzin resit podle najetych km - do 25.000 km rocne se nafta nevyplati, nad 30 tisic uz jo.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure