jt napsal:
Dnes 140 km-7.7 litrů.Mám KN a Leo Vince.Já jsem spokojenej.
Průměr 4,38 litrů?Klobouk dolů.S takovou spotřebou bych cestou do Řecka natankoval doma a pak v Bělehradě.
7.7? Stojí vám ten průvan v motoru za to? (myslím laďák + KN filtr)
myslím, že Pizzy myslel spotřebu za 140km těch 7,7l. Jinak já mám taky Leo Vince a KN a spotřeba do cca 6l. V úterý ještě vyměním hrdla sání z RS, tak jsem zvědav co to udělá se spotřebou dále.Tím jakej benzín jsen spíš myslel klasika 95 od Shel 95 power. U něj je spotřeba menší, ale je zase dražší. Proto asi ty spotřeby kolem 4-5l/100km
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Před sundáním katu a výměnou svodů, vejfuku a aplikaci KN filtru (někdy v 2003) jsem měl stálej průměr do 5lt. Max. naměřené minimum v roce 2001 při dovolené po jihu Evropy s manželkou a plně naložen při rychlosti do 130km/h bylo 4,3 lt/100km (ujeto 3500km).
Po úpravách jezdím průměrně 5,5 lt a maximálně mi to teď vzalo 6,8 lt při jízdě po dálnici při těch 160-180km/h.
A jestli za to zvýšení spotřeby ta výměna svodů, výfuku a KN filtru stála? Ano, stála. Motor jde rychleji do otáček, je živější a možná se i trochu vylepšila křivka momentu a výkonu (pocitově, nebyl jsem na brzdě, nemám ověřeno). A v neposlední řadě to má konečně zvuk jako boxer.
BMW R1100GS
jt napsal:
Dnes 140 km-7.7 litrů.Mám KN a Leo Vince.Já jsem spokojenej.
Průměr 4,38 litrů?Klobouk dolů.S takovou spotřebou bych cestou do Řecka natankoval doma a pak v Bělehradě.
mě teda vyšla tvoje spotřeba 5,5 L když vypočítáš 7,7 děleno 140 krát 100 tak ti nevyjde 4,38 A to sem na matiku lempl
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
jt napsal:
Dnes 140 km-7.7 litrů.Mám KN a Leo Vince.Já jsem spokojenej.
Průměr 4,38 litrů?Klobouk dolů.S takovou spotřebou bych cestou do Řecka natankoval doma a pak v Bělehradě.
mě teda vyšla tvoje spotřeba 5,5 L když vypočítáš 7,7 děleno 140 krát 100 tak ti nevyjde 4,38 A to sem na matiku lempl
Podíl 770 : 140 = 5.5 l/100 km je spotřeba, kterou udával naposledy u své mašiny kolega "jt"
Tím průměrem 4.38 l/100 km (z mých posledních tří dotankování) reagoval kolega "jt" na mne, na můj předchozí příspěvek z 24.04.2011 16:57...
Mardock napsal:
[quote]jt napsal:
Dnes 140 km-7.7 litrů.Mám KN a Leo Vince.Já jsem spokojenej.
Průměr 4,38 litrů?Klobouk dolů.S takovou spotřebou bych cestou do Řecka natankoval doma a pak v Bělehradě.
mě teda vyšla tvoje spotřeba 5,5 L když vypočítáš 7,7 děleno 140 krát 100 tak ti nevyjde 4,38 A to sem na matiku lempl
Podíl 770 : 140 = 5.5 l/100 km je spotřeba, kterou udával naposledy u své mašiny kolega "jt"
Tím průměrem 4.38 l/100 km (z mých posledních tří dotankování) reagoval kolega "jt" na mne, na můj předchozí příspěvek z 24.04.2011 16:57...
jencekgs napsal:
Tak já jezdím taky kochačku a jezdím tak od 4,6 do 5,5 v plné polní a ve dvou.
To snad není možný Mám asi nějakou tvrdou ruku a nebo Bobše nějak "rozhrkaného" ale opravdu se blížím spíše k těm 7 litrům v průměru. Nemáte tam v rámech kluci něco z legendární ochcávky ftdi? V pátek to poměřím znovu. Zrychlený přesun ze Žižkaperku snad až na hranici Uher a Srbska. Pak už jen kochání až k Jadranu a okolí a potom zase "palba" zpátky. Kufry mě Bystřa snad už vyrábí, abych je měl alespoň na příští sezónu, takže jenom moje sádlo, tankvak, topcase a na bočních bastlech 10l kanystr a půlbasa piva, bo tam na jihu mají místo piva šampón. Dám vědět.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Jezdím na benzín 95-100 oktanů a osobně nevidím rozdíl ve spotřebě pro různé palivo, někdo říká, že na výživnější benzín to žere míň, já vidím rozdíl jen ve výkonu, resp. sbírání z nízkých otáček apod.
Pravděpodobně všichni píšete o spotřebě na vzdálenost měřenou originál tachometrem, který ovšem o 5-10% švindluje, takže skutečná spotřeba je o tato procenta vyšší.
Nicméně jsem většinou kochací jezdec preferující plynulou jízdu, nikoliv brzda-plyn. Za 13 let a motorky 1100GS/1150GSA/1100GS/1150GSA mi vychází průměr celkem shodných 5-5,5 l/100km. Dlouhé trasy rekreačním tempem (cca v rámci předpisů) 4,5-5 litrů, při rychlopřesunu po dálnici si vezme i 8-10 litrů na 100 km.
Pokud někdo jezdí klidně a žere mu to 7 a víc litrů, je něco v nepořádku...
najnizsiu spotrebu som nejakym sposobom dokazal posunut z 5l / 100km na 4.7l / 100km
a najvyssiu na dialnici permanentne 150km/h zo 7.2l /100km na 8 l/100km
jo a este jedna vec
tento rok som zacal predavat VIF aditivum do benzinu, nie koli znizeniu spotreby ale koli vycisteniu palivoveho systemu a pri uvedomovani si mozneho Placebo efektu sa nemozem ubranit dojmu ze ten motor skratka ide kultivovanejsie a spotreba mi sla dole
Ivan napsal:
Pravděpodobně všichni píšete o spotřebě na vzdálenost měřenou originál tachometrem, který ovšem o 5-10% švindluje, takže skutečná spotřeba je o tato procenta vyšší.
Tachometr sice běžně podměřuje (udává o dost vyšší rychlost než je skutečná), ale odometr je obecně mnohem přesnější - s odpovídajícím obutím plus minus 1%.
A to platí i pro R 1100 GS - tedy alespoň u mého stroje, kde jsem si to zkontroloval. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Raptor - palivový systém také občas čistím (nebo si to aspoň myslím) aditivem, jiné chování motoru nepociťuji ale mám dobrý pocit. Naopak mám dobrou zkušenost a aditivem do oleje, hodně jsem s tím laboroval v autech i motorkách, je zajímavé, že někde se to projevilo i pocitem, jinde ne. Nejlépe se mi osvědčil Oil Treatment od Innotechu, v první 1100GS to bylo markantní jak na startování, kultivovanějším chodu a spotřeba šla až o 0,5 litru dolů. Je zajímavé, že v posledních letech a u 1150 ADV už takový efekt nepociťuji, ale také od té doby používám i jiné oleje..
Zkoušel jsem i "zázračný" Metaltec ale efekt jsem necítil žádný.
nechci zakládat nový vlákno tak to fouknu sem: celej rok jsem se se svou 1150 GS pohyboval kolem těch 5,5l na sto, poslední měsíc pozoruju že se nemůžu dostat pod 6l/100km. Jezdim furt stejně takže tim to nebude. Někdo nějakej tip čim by to mohlo bejt?
In pivo veritas!
spíš ne i když stát se to mohlo, mrknu na to. Zvláštní je že se nijak jinak chování motoru nezměnilo motorka jede porád stejně akorát víc žere.
In pivo veritas!
Tak tak pro jistotu koukni na klapku jestli jsi doní náhodou nekopl, ale jak píše Ivan je zima. A taky jsi si na moto zvykl tak víc taháš. Ja jezdím za 6l pořád a nic špatně není.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
mrknu na to, taky jsem si řikal že je to tou zimou tak snad to tak opravdu bude, jinak jezdim fakt porád stejně, uvidim budu to sledovat
In pivo veritas!