mitak: nene, rapidtrap jsme poprvé viděli v říjnu 2010, takže jsme čekali, že to bude od jara v prodeji.. Bohužel nemůžeme zveřejňovat úplně všechno, co o tom pozadí vývoje takové věci víme ale docela zásadní vliv na rychlost má třeba i to, jak moc se taková věc líbí určitým lidem v jisté velké německé továrně a co všechno se muselo na konstrukci a funkčnosti změnit, aby to "bylo schválené". Tím že touratech továrna dělá přinejmenším 50% výroby pro OEM bohužel znamená, že není úplně nezávislá a nemůže si dělat co je napadne... Proto reálný výrobek byl v testovací verzi až v únoru a výroba začala až v dubnu.. Ale to není podstatné, holt je to smůla, že jsme to představili už na podzim a lidi to chtějí a čekají. Na novou navigaci, která se alespoň trošku přiblíží 278C taky čekáme druhý rok a i když jsme viděli prototyp, tak zatím na trhu není... Není to zase tak moc vyjímečného.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
S českou pobočkou Touratechu jsem spokojen.Akorát mě mrzí,že za pár dní vyrážím směr Francie,bez zadního kufru Zega Pro s Rapidtrapem,který mám objednán od začátku března...Soudruzi v reichu pravděpodobně nepovažují český trh za důležitý.Věřím,že kluci českém TT se snaží a není to jejich chyba,ale pro mě v principu je důležitý výsledek v podobě dodaného kufru před dovolenou a ten se nedostavuje.
Naštěstí mám boční hliníkové kufry Begr,které byly vyrobeny velice kvalitně a taky včas.
Upravil Nori dne 14.06.2011 13:10
Já se musím s tou chválou přidat, protože jak se o mě Tomáš staral, když jsem se přijel podívat na sedlo a oblečení, takový prodejce se musí pohledat. Být ním, dávno mě kopnu do zadní části těla
Tímto ti Tome ještě jednou děkuji a ty hadry od Stadlera pořídím, je to jen otázka času...
Tak si taky trošku přidám! Spokojenost se službama kluku v TT je maximální ale dodavatele sedel SARGENT bych nakopal doprdele *pissed* jako 2 měíce čekat na sedla to je vrchol!!! Jinak TT 1a
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak si taky trošku přidám! Spokojenost se službama kluku v TT je maximální ale dodavatele sedel SARGENT bych nakopal doprdele *pissed* jako 2 měíce čekat na sedla to je vrchol!!! Jinak TT 1a
To mas tim,ze si objednavas veci v akci za par korun!To je jasny,ze to nestihaj vyrabet!
Priste na sedlech nesetri a kup si nejaka poradna znackova a uvidis,ze budou do tydne!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
servisak napsal:
Tak si taky trošku přidám! Spokojenost se službama kluku v TT je maximální ale dodavatele sedel SARGENT bych nakopal doprdele *pissed* jako 2 měíce čekat na sedla to je vrchol!!! Jinak TT 1a
To mas tim,ze si objednavas veci v akci za par korun!To je jasny,ze to nestihaj vyrabet!
Priste na sedlech nesetri a kup si nejaka poradna znackova a uvidis,ze budou do tydne!
Myslíš že 25 000 Kč je málo? Sakra sakra ja to tušil že mám vzít dvoje!!!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dík za pochvaly, snažím se být od května prakticky denně v prodejně a věnovat se lidem, kteří chtějí trošku víc poradit (a třeba si u toho i popovídat) na což Milan a Ondra v denním stresu nemají moc času. Takže se snažím být tam k ruce lidem, kteří chtějí prostě aby se jim někdo věnoval a vyslechl je a kluci víc dělají takovou tu denní rutinu, objednávky, zásilky a hlavně montáže. Pomáhají nám tam ještě další lidi, takže je to myslím znát. Na sklad jsme objednali zboží za téměř milion Kč v nákupních cenách, máme i specialitky, které by se někomu mohly líbit a vadilo by, že by to nebylo okamžitě. Ale některé věci neovlivníme - to, že nejsou ještě dořešené nové (předělané) mechanismy RapidTrap není problém ČR, prostě je nedodávají nikomu na světě, nejde jen o český trh. Kufrů je obecně nedostatek, výroba nezvládá nárust poptávek, ty kufry vyhrály několik dalších testů v časopisech (např. v jižní americe, v Kanadě...) a objednávky z těch zemí jsou obrovské. My je dostáváme pravidelně, snažíme se mít na skladě i ty nejdražší sady ale není to tím, že bysme nechtěli mít na skladě víc věcí nebo na to neuvolnili peníze. O to vůbec nejde. Prostě nejsou. Prosíme o každou sadu navíc, doslova o každý kufr.
Sedla Sargent - na skladě jich míváme dost. Snažíme se mít nejméně jednu černou a jednu stříbrnou sadu vyhřívanou a nevyhřívanou a jednu sníženou a jednu normální. Bohužel teď nám dodávají věci z loňského roku. Je to věc výrobce z USA, anglický master distributor bohužel prodává jen to, co mu pošlou a na některé věci prostě jen čekáme. Na druhou stranu třeba někdy překvapí a přišly nám sedla na cesťák během týdne. Ale jejich standardní dodací doba je 90 dnů (myšleno z výroby).
V zimě jsme měli skladem všechny typy - i na 800GS - ale teď v sezóně je to těžký.
Je to obecný problém všech výrobců. Snad jedině dodávky Interphone jsou v pohodě (letos se stalo jen jednou že krátkodobě nebyly F4). Na zařízení SPOT HUG čekáme a čekáme, na Garmin Montana budeme čekat do konce července, což znamená že to bude prakticky po sezóně, oblečení Rukka - dodávky absolutně neplánovatelné, sklad prázdný a na všechno se čeká. Naštěstí jsme nakoupili opravdu hodně věcí a máme to v meziskladu - jinak bychom neměli co prodávat. Garmin Zumo taky často není třeba 14 dnů. Kdybysme neobjednávali po třeba 20 ks tak nemáme v takových situacích co prodávat.
Tomáš TT: Já mám ty sedla dokonce i zaplacený už jen čekám je to na jmeno Musil Milan a jde o černý s černou linkou bez loga standart vyhřívanej!! Spolujezdcovo mám je řidič a regulace nejsou!!
Upravil servisak dne 22.06.2011 22:47
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak: jasně, tam bohužel čekáme. Černý tady máme ale nevyhřívaný a vyhřívaný jen se stříbrnou linkou... Angličanům místo černých poslali z fabriky s červenou
TomasTT napsal:
servisak: jasně, tam bohužel čekáme. Černý tady máme ale nevyhřívaný a vyhřívaný jen se stříbrnou linkou... Angličanům místo černých poslali z fabriky s červenou
Ja taky čekám a čekám ale snad se brzo dočkám nerad bych se na ně koukal celou zimu!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Všechny nedodané regulátory (mimochodem anglický výrobek nikoliv americký) slíbili poslat do konce června. Kdyby to bylo kritické, tak ti mezitím půjčím ty z mé motorky. Prostě "backordered" a čekáme...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dnešní info k dotazům na sedla - regulátory posílali v pondělí, dneska to má UPS dovézt k nám
Jdou i nějaká sedla vč. reklamací...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
servisak napsal:
Tomoš TT: Já mám ty sedla dokonce i zaplacený už jen čekám je to na jmeno Musil Milan a jde o černý s černou linkou bez loga standart vyhřívanej!! Spolujezdcovo mám je řidič a regulace nejsou!!
hele já ti říkal ať to neplatíš a že jelikož nejsou na skladě tak můžou bejt taky bůh ví kdy, ale ty sis nedal říct.
To nevadí už jsou zaplacený a ted už jen budu čekat na pošťáka až mi ponese balík. A tajně doufám že to buh ví kdy bude co nejdřív!! A neboj vím že to neděláte schválně a prostě od subdodavatelu to neovlivníš... Jsem trpělivej čekatel
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dnes mi přišel top Zega Pro+plotna,slíbená sleva se neuskutečnila,i když mě slečna potvrdila,že ji dostanu.Ptala se Milana a ten to odsouhlasil.Mě nejde o peníze ,ale o princip. Kvalita kufru je diskutabilní a po menší úpravě plotny na brusce jsem to namontoval,za ty prachy super
Od nich už nic.
lafi napsal:
Dnes mi přišel top Zega Pro+plotna,slíbená sleva se neuskutečnila,i když mě slečna potvrdila,že ji dostanu.Ptala se Milana a ten to odsouhlasil.Mě nejde o peníze ,ale o princip. Kvalita kufru je diskutabilní a po menší úpravě plotny na brusce jsem to namontoval,za ty prachy super
Od nich už nic.
Kdysi se mi stalo,ze jsem objednal asi 10 dilu.Do TT jich dorazilo 9 s tim,ze se nevi,kdy ten jeden bude.Tak mi poslali co bylo se zdejsi 5% slevou,s tim ze az ten posledni dorazi,tak mi ho i se slevou doposlou.Prisel asi za tyden a i kdyz po vybaleni bylo na pytliku napsano velkym pismem sleva,tak na fakture nebyla.
Bylo my jasne,ze slo spis o chybu v komunikaci v prodejne.A hlavne u mne slo asi o 60kc,tak me to tak netrapilo.Ale u tebe jde min.o par set Kc a to nastve.Ale myslim si,ze ti taky balik posilal nekdo jinej,nez ti slevu slibil,nebo tak neco.Myslim,ze tvuj prispevek nezustane bez odezvi a bude ti nabidnuto min.kafe zdarma pri osobni navsteve TT prodejny.
A ted vazne,myslim ze tu slevu ti dorovnaj.Milan to asi nezapre.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Kdyz se ozves,tak ti asi vyjdou vstric ke spkojenosti. Nadruhou stranu,ja taky zadal o slevu 5% jako zdejsi clen a taky jsem ji nedostal,slo o par korun,tak posotovny zdarma tak jsem to neresil.