Ovětraní v pořadku.Tak jsem to rozebral celý a gufero bylo pěkně mimo kanalek.Po rezebraní je to dobře vidět.Jenže ten kanalek byl pěkně malej a byl přes něj grot.Asi z výroby.Olej tam měl na odtok sotva škvirku 0,1mm.
Michal21 ma 11ctku taky rozebranou tak jsme to porovnali.Na 11tce byl kanalek o dost větší.
Vzali jsme šabr a lehce jsme kanalek prorejpli.Kanakek se pěkně zvětšil a olej by mohl lepe odtejkat.Dal jsem to do hromady a pujdu to vyzkoušet.Pozna se to tak po 100km
jsem na to zvědavej
Nemáš na hřídeli kola větší vůli - pak by hřídel tlačila neúměrně na břit gufera a mohlo by pouštět. Tam už nic dalšího není - ten kanálek, odvětrání, vůle na hřídeli, nějaká nerovnost na hřídeli, špatná montáž, gufero máš originál? (s neorigo mám zkušenost špatnou).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
na ošah je kolo bez vůle.Velke ložisko měnili minulemu majiteli.Hřídel jsem měřil mikrometrem.Gufero je neoriginal.Už je v pořadí třětí.Měl jsem dvě neorigo a jedno origo.
Po včerejším prohloubení a sražení grotu jsem najel 50km a zatim dobrý.
Tak jestli tam máš nějaký neoriginální gufero bez "drážkovaného" břitu jako má originál, tak ti to pravděpodobně za chvíli poteče znovu - alespoň co jsem dělal lidem koncový převody a dodali si neorigo gufero, tak jsem to vždy za nějakou dobu dělal znovu. Osobně doporučuju originál.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...