Tak se svez na obou a uvidíš co ti přijde lepší.. Je spousta lidí, co přešli z GS na GSA a zas naopak..Někomu ta velikost a mohutnost GSA vyhovuje, někomu ne.. Taky záleží kolik měříš. Já mám tak 178 cm a dosáhnu z GSA v pohodě,ale kamarád co je stejně vysokej si stěžuje že oproti GS už nedošlápne úplně v pohodě, asi krátký nohy?
Je to o osobních preferencích. Je fakt ze GS je mrstnější a obratnější,ale já osobně mám GS a bral bych GSA,protože se mi prostě líbí..
100 lidí, 100 názorů..
Jsem zrovna z těch, co to udělali naopak - měl jsem GSA a teď mám GS. Prostě se mi na něm jezdí líp (a to je pro mě důležitější než velká nádrž).
Samosebou 100 lidí = 100 názorů. Jak píše Maris. Svez se na obou a rozhodni se. I když já to taky takhle udělal a stejně jsem to po nějaké době přehodnotil.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Kubass napsal:
Ahoj, já koupil GS, důvod byl finanční a byl jsem spokojený jak blecha, a to až do cvíle, kdy jsem se trochu naučil prát s váhou a musel jsem po každých 350 km tankovat, a to byl ten důvod. Jelikož jsem při koupi se svým strojem uzavřel dohodu o nerozlučitelnosti, tak jsem začal schánět velkou nádrž, 60.000,- jsem ale do toho dát nechtěl a začal se srovnávat s tím, že prostě jenom 350. Bohudík jsem nakonec nádrž sehnal a v celkové kalkulaci mně to přišlo na desetinu uvedené ceny, takže mám GS a A nádrží a jsem spokojený jako blecha, tentokrát jako A blecha. Jezdím kolem komína, ale jak tady bylo psáno, je to srdcová záležitost a motorka vypadá jako monstrózní stroj, krása pohledět. Takže proti gustu......
Taky jsem mému GS slíbil, že ho nikdy nevyměním, ale určitá shoda náhod a okolností před dvěma lety tomu chtěla jinak a během týdne nastala rychlá výměna GS 02 s 80 tis. najeto za GSA 03 s 40 tis najeto, velkou bandaskou. Celé akce stála 20 tis. a já dodnes říkám díky..že se Xavier rohodl GSA prodat, neboť u mě zůstane navždy !!! Ženský jsem měnil stejně... ale tu co mám v kuchyni už měnit nebudu stejně jako tu co mám v garáži
všude dobře.....doma GSA
Tak toto si davam do sledovanych tém.Toto rozhodnutie bude čakať aj mna samotneho,ak si nakoniec nevyberiem Strom 1000-cku.Hold otazne bude presne toto,či GS 1150 alebo GSA 1150
Dobra tema
Upravil black333 dne 12.05.2011 10:53
Suzuki DR 800 Big,r.v 1994
Honda Pan European ST 1300,r.v 2003
Honda Afrika Twin XRV 750,r.v 97
MARTINI napsal:
Cize take hlavne argumenty su nadrz a vyska co ?
Já mám "jenom" 1100 GS a jsem šťastnej jak blecha - R 1100 GS Adventure jsem ani nesháněl
Ohledně velikosti (jezdec versus velké GS Báwo) - nejsem sice žádnej trpaslík, ale stačí trochu skloněný podklad (a ani ne v terénu, normálně na silnici u svažité krajnice nebo někde na šikmém výjezdu z garáže apod.) a už jsem při nasedání a vysedání docela rád, že dosáhnu oběma nohama na zem.
Co se nádrže týče, poslední dílek na palivoměru mi mizívá okolo 400 km od natankování a po dalších asi 10 km se mi rozsvěcuje kontrolka rerervy paliva, takže s Báwem mám běžně dojez okolo 450 km (ježděno po silnici, ne v terénu).
P.S.
Omlouvám se ostatním za off-topic, ale vidím v Tvém podpisu Hondičku CBF 125, a tak mi to nedá...
Jak jsi s ní spokojen?
Já ji mám taky a jsem s ní spokojený strašně moc!!
Je perfektně ovladatelná, skoro jako jízdní kolo. A je to (taky jako boxer) vzducháč a hlavně dlouhozdvihový a má velmi slušný zátah už docela odspodu. A mašinka je to velmi tichá (hodil by se otáčkoměr), s nenáročným servisem a skutečně s velmi nízkými provozními náklady (palivo, povinné ručení, olej, pneu a kontrola a seřízení dvou ventilů).
Výrobce psal, že na tu její cca 13 litrovou nádrž je dojezd až 600 km. Říkal jsem si - jo, jasně, papír snese všechno, to snad leda když na tom bude jezdit 50 kg Japonka někde na stadionu ustálenou malou rychlostí.
První šok jsem zažil, když jsem sice při celkem klidné jízdě, ale v běžném provozu, dosáhnul spotřeby 1.86 l/100 km - a to jsem ještě tankoval pro jistotu v předstihu, s malou případnou rezervou dojezdu.
Podruhé jsem si řekl, že zkusím hranici, kam až by šlo jít, kdyby bylo nutno. Jezdil jsem většinou sám, jenom výjimečně v tandemu, a tentokrát jsem se už snažil o úspornou jízdu.
Výsledkem byla i při mé metrákové hmotnosti a ne zrovna malých rozměrech spotřeba 1.61 l/100 km a mnou osobně ověřený reálný dojezd 856 km (čili ta nádrž u CBF 125 není 13 litrová, ale zhruba 14 litrová).
A šlo by to bývalo ještě kus dál, ale už jsem nechtěl vybrat benzín až úplně do dna.
Tak až někdy pojedu dobrodružnou cestu kolem světa, vezmu si Adventure Hondičku CBF 125
[quote]MARTINI napsal:
Cize take hlavne argumenty su nadrz a vyska co ?
Já mám "jenom" 1100 GS a jsem šťastnej jak blecha - R 1100 GS Adventure jsem ani nesháněl
To jsem ani nevěděl, že se 11 dělala v provedení GSA , měl jsem GS1150 a mám GSA1150 a zamilovanej jsem víc do ty druhý
Upravil pepanek1150 dne 12.05.2011 15:13
všude dobře.....doma GSA
Zadna 11GSA se nedelala
Jinak GSA ma dost vyhod za minimalni priplatek,kdyz to dokopujes zvalst na GS,vyjde to urcite draz. Ale ta hmotnost a ovladatelnost je preci jen o neco lepsi u normal GS. Vsude se pise,ze GSA je vic do terenu,podle mne naopak normal GS je v terenu lepsi i kdyz ma nizsi zdvihy. GSA je lepsi na cestovani,ma lepsi ochranu proti vetru,silnejsi alternator,zminene zdvihy a ta velka bandaska je proste krasna.
Osobne ale trochu uvazuju,ze vymenim GSA za GS prave kvuli mensi hmotnosti a lepsi ovladatelnosti.
brtnik napsal:
Zadna 11GSA se nedelala
Jinak GSA ma dost vyhod za minimalni priplatek,kdyz to dokopujes zvalst na GS,vyjde to urcite draz. Ale ta hmotnost a ovladatelnost je preci jen o neco lepsi u normal GS. Vsude se pise,ze GSA je vic do terenu,podle mne naopak normal GS je v terenu lepsi i kdyz ma nizsi zdvihy. GSA je lepsi na cestovani,ma lepsi ochranu proti vetru,silnejsi alternator,zminene zdvihy a ta velka bandaska je proste krasna.
Osobne ale trochu uvazuju,ze vymenim GSA za GS prave kvuli mensi hmotnosti a lepsi ovladatelnosti.
A to jsi psal o 1150 nebo 1200 ?
Upravil stepan dne 12.05.2011 16:04