to by si musel mít na krytu svíčky 2 spark..mám11/02 a ještě to je jednosvíčka na válec..viděl jsem to jen na 1150 adventure
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
zmijone, neříkej že si kvůli fotce praskl motorkou ..a pak kde si natrénoval ty rychlozvedačky..to je pak jasný
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
samozrejme prece nebudu padat bez ucelu
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Myslim, ze je minimalni sance, ze se ta spodni svice/faja nejak ponici.Je pekne zalezla. Ale plech tam ma taky. Spis me nastvalo, kdyz jsem zjistil ,ze ta svicka je uplne jina nez ta hlavni a ja si koupil schvalne sadu 4 svicek Aspon mam do zasoby
... tak taky jsem je montoval ... samozřejmě že ty špuntíky byly nalepený pro "Twinspark" , takže jsem je musel odlepovat ... docela mě zarazilo, že jsem tam musel ten kryt celkem "šponovat" abych se trefil přesně na díry a ještě tam vecpal ty hliníkový distnční válečky ... to je normální ? nebo jsem jenom lama nešikovná :-)
(ch)stepan
To jsi kupoval nový? Protože u nových nejsou špuntíky nalepený ale nalepíš si je sám kam potřebuješ (aspoň já to tak měl). A pokud si pamatuju, šlo to celkem bez problémů a šponování, mám pocit že to i kvůli tomu mělo nějakou díru oválnou...
Vlákna jsem si všimnul pozdě. Sorry. Když někdo máte nějaký dotazy přímo, tak mě upozorněte do SZ nebo založte vlákno v touratech sekci..
Co se týká návodů, tak Touratech mění postupně všechny návody na obrázkové ala Ikea. U starých věcí a zejména už nevyráběných motorek to předělávat nebudou a už vůbec ne u dílů, které se mají montovat v servisu. Mimochodem, když si koupím v autodílech nový nárazník, tak k němu český návod taky nemám. U většiny dílů. kde se předpokládá instalace zákazníkem, jsou už ty obrázkové návody, které se nemusí překládat.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
chstepan napsal:
... tak taky jsem je montoval ... samozřejmě že ty špuntíky byly nalepený pro "Twinspark" , takže jsem je musel odlepovat ... docela mě zarazilo, že jsem tam musel ten kryt celkem "šponovat" abych se trefil přesně na díry a ještě tam vecpal ty hliníkový distnční válečky ... to je normální ? nebo jsem jenom lama nešikovná :-)
(ch)stepan
Mam sice r1150r,ale jeden kryt od TT šel v pohodě namontovat,ale ten druhý! Jsem musel ten jeden váleček vzít pilníkem a stejně jsem se při montáži zpotil jak sem ho tam musel rvát....Je v pořádku,že se mi dva gumový špuntíky dotýkají válce?
Na mé motorce se už na obou stranách "vůle vymezily" a vzdálenost krytu od víka je nulová. Z gumových špalíků je milimetrová podložka o velikosti mexického dolaru Ale tak to má být. Mají asi tak 100 pádů každý.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...