Ty rozdíly mezi Dakarem a normálním GS tady byly probírány stokrát. Já myslím, že kdo se chystá jezdit trochu terén, ten sáhne po Dakarovi. Já osobně jsem měl Dakara, ale terén jsem nejezdil. Prostě se mě víc líbil (2001 - myslím, že velice povedená barevná kombinace). Jenom je poněkud vyšší než klasický GS, nic pro trpaslíky. Nakonec je to každýho věc, jenom myslím, že Dakar bude asi líp držet cenu do budoucna, ale jinak jsou ty motorky úplně stejný.
MichalGS napsal:
Ty rozdíly mezi Dakarem a normálním GS tady byly probírány stokrát. Já myslím, že kdo se chystá jezdit trochu terén, ten sáhne po Dakarovi. Já osobně jsem měl Dakara, ale terén jsem nejezdil. Prostě se mě víc líbil (2001 - myslím, že velice povedená barevná kombinace). Jenom je poněkud vyšší než klasický GS, nic pro trpaslíky. Nakonec je to každýho věc, jenom myslím, že Dakar bude asi líp držet cenu do budoucna, ale jinak jsou ty motorky úplně stejný.
Asi tak no... ale zamyšlím se právě co je lepší koupit si pěkný Fko tak s 20K km a nebo Dakara za samou cenu ale 30K km. Chystám tak jezdit maximalne šotolinu a a atd... jinak bahno moc nemusím
Jestli Tě neomezuje výška, vem Dakar. Jestli má najeto 20 nebo 30 bych neřešil. Důležitej je celkovej stav a jak o něho bylo pečováno. Ty ROTAXY vydrží víc než si myslíš, jsou skoro nesmrtelný. Osobně bych to dovezl z DE od Boba nebo od Parina z UK. U nás si já osobně ojetou motorku nekoupím. Jedině, kdyby byla od kámoše nebo někoho, koho dobře znám. Přeji hodně štěstí při výběru.
Asi tak no... ale zamyšlím se právě co je lepší koupit si pěkný Fko tak s 20K km a nebo Dakara za samou cenu ale 30K km. Chystám tak jezdit maximalne šotolinu a a atd... jinak bahno moc nemusím
Kilometry vůbec nesleduj (už protože se to při 100.000km zase přetočí na 0 ) ale spíš celkový stav. O tom na co se zaměřit je toho tady na foru mraky. Já jsem si vybral Dakar, protože jsem si říkal, že si to líp poradí s českýma cestama :-)
MichalGS napsal:
Jestli Tě neomezuje výška, vem Dakar. Jestli má najeto 20 nebo 30 bych neřešil. Důležitej je celkovej stav a jak o něho bylo pečováno. Ty ROTAXY vydrží víc než si myslíš, jsou skoro nesmrtelný. Osobně bych to dovezl z DE od Boba nebo od Parina z UK. U nás si já osobně ojetou motorku nekoupím. Jedině, kdyby byla od kámoše nebo někoho, koho dobře znám. Přeji hodně štěstí při výběru.
Jedině z D když vidím na mobile.de takový pěkný F v zachovalém stavu a za 4€K to je nádhera.. a ještě většinou to prodavají v plně výbavě... ale hlavně chci s ABS..
Monsty napsal:
Spíše se mě pořád napadá otázka jaký rok mám brát... chtěl jsem si dát hranici 2006 ale tam už moc Dakaru není a cena už se mota kolem 130K.Nevím
To už je v podstatě jenom na Tobě. Od roku 2004-2007 jsou tam oproti starším ročníkům 2 svíčky, jinak kromě pár detailů je to stejný. Je to myslím si jedno jestli 2005 nebo 2006, dívej se na celkovej stav.