Zetore ty děláš, no a co že máš BMW, já taky. To je jako něco víc než yamasaky? podstata je stejná má to motor je v tom olej a benzín se do toho leje taky. Nebo asi bmw je něco víc než ostatní motorky? To jen abych si udělal představu. Mnohdy mne tady přijdě, že někdo se na něco zeptá a dostane odpověď k určité alternaci a kdo se snažil radit je akorát za blbce nebo šetřílka, protože na zboží není nálepka BMW, tak to asi někomu nejde do image. Ani se nedivím, že spoustu lidí sem přestalo psát svoje rady. Což je smutný.
... pokud vím jde tam ještě nějaký filtr z felicie, ale nevím přesné označení, to jen tak pro info a určitě je to tady někde na foru
Upravil Kubicek dne 01.06.2011 11:54
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kubicek napsal:
Zetore ty děláš, no a co že máš BMW, já taky. To je jako něco víc než yamasaky? podstata je stejná má to motor je v tom olej a benzín se do toho leje taky. Nebo asi bmw je něco víc než ostatní motorky? To jen abych si udělal představu. Mnohdy mne tady přijdě, že někdo se na něco zeptá a dostane odpověď k určité alternaci a kdo se snažil radit je akorát za blbce nebo šetřílka, protože na zboží není nálepka BMW, tak to asi někomu nejde do image. Ani se nedivím, že spoustu lidí sem přestalo psát svoje rady. Což je smutný.
... pokud vím jde tam ještě nějaký filtr z felicie, ale nevím přesné označení, to jen tak pro info a určitě je to tady někde na foru
Tak takto jsem to nemyslel....a vůbec nevim proč tu píšeš něco o image....jde mi o to.....proč bych měl dávat do motorky filtr kterej je určenej na auto...?? Proč...?? Prostě je daný,že tam patří určitej filtr (i když je třeba"stejnej" ) tak ho tam doprde.le dám ne...??Šetřit 100kč na tom určitě nebudu....Třeba si tam dávejte dráťenku na mytí nádobí,mě to je šumák....
Upravil zetor dne 01.06.2011 13:13
Tak tady uz konci moje komentare ....... asi se tu bavime kazdy uplne na jinym levelu !!!!
OLEJOVY filtr se snad dava do MOTORU aby filtroval pevny castice a nerozdelujeme je jestli je do auta, motorky, sekacky, nebo ty vasi yamasaky
Nevim co mas ty za motor v BMW , ale ja klasicky automobilovy motor (kdyz uz to chces takhle delit) motor-spojka-prevodovka vse pekne oddelene
Jasný....tak to je.... Jestli budete chtít....dám vám šupleru a můžete jít ke mě do skladu měřit filtry....třeba najdete dalších 20 a nebudete muset kupovat jen na felicii kdyby ho náhodou měli někde vyprodaný....
Upravil zetor dne 01.06.2011 13:21
Proč dávám na dílně zákazníkům do aut originální olejový filtr a ne zmaštěnou repliku?
Protože jakákoli reklamace na olejový filtr Starline, nebo co já vím co, trvá měsíc a škodu nadělá za desetitisíce.
A jakou škodu?
U jednoho ze zákazníkem dodaných filtrů, došlo v pertlování k proskřípnutí plechu vinou vychozených bezcenných mašin, které bouchají zmetky pro šetřílky, páč uspořit stodvacet KáČé se přece vyplatí...
A na to že filtr teče, přišel zákazník jen čirou náhodou...
Od té doby mi žádná bezcenná replika olejového filtru nesmí přes práh a pokud si takový spořínek umí brak koupit, tak si ho taky může sám vyměnit...
Dovedu si představit, že ušetřím na tom, že si hadry nebo boty na mašinu koupím v akci, abych ušetřil tisícovku. Ale ušetřit kilo na filtru oleje, kde mi jde o motor za padesát táců, to mi přijde ujetý...
Krom toho nevěřím, že nějaká neznačková plechovka řeší propustnost v řádu mikronů...
myslím že nejde o nejakou neznačkovou repliku. Spíše jde o marketing. Továrna bouchá výrobek jde třeba o ten samý, ale pro BMW stoji dvakrat tolik než na favorita. Protože plácnu, odbyt na škodovku je v tisíci kusech a odbyt na motorku bmw je ve stovkách kusech. A pořád jsme u stejné značky. Dneska je to v podstatě u všeho. Nepředpokládám, že inženýři jsou tak geniální a byl by pro bmw specialní filtr. Když vidím startér valeo kterej mám stejnej v 306. Proč vymýšlet něco nového když už to někdo vymyslel a jen se mi to hodí do koncepce.
Ale jinak s tebou souhlasím, není značka jako čína.
tady jen jaké jsou rozdíly v jedné řadě pro bmw 1150 je MW 712 položka R2 je zpětný ventil
Kubicek přiložený následující obrázek:
[186.15Kb]
Upravil Kubicek dne 01.06.2011 17:00
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Radosek napsal:
Proč dávám na dílně zákazníkům do aut originální olejový filtr a ne zmaštěnou repliku?
Protože jakákoli reklamace na olejový filtr Starline, nebo co já vím co, trvá měsíc a škodu nadělá za desetitisíce.
A jakou škodu?
U jednoho ze zákazníkem dodaných filtrů, došlo v pertlování k proskřípnutí plechu vinou vychozených bezcenných mašin, které bouchají zmetky pro šetřílky, páč uspořit stodvacet KáČé se přece vyplatí...
A na to že filtr teče, přišel zákazník jen čirou náhodou...
Od té doby mi žádná bezcenná replika olejového filtru nesmí přes práh a pokud si takový spořínek umí brak koupit, tak si ho taky může sám vyměnit...
Dovedu si představit, že ušetřím na tom, že si hadry nebo boty na mašinu koupím v akci, abych ušetřil tisícovku. Ale ušetřit kilo na filtru oleje, kde mi jde o motor za padesát táců, to mi přijde ujetý...
Krom toho nevěřím, že nějaká neznačková plechovka řeší propustnost v řádu mikronů...
stejnej názor, ale naprosto.. pokud zákazník chce neoriginal díly, ať si je přiveze ale pokud se něco stane vinou dílů, nese si zodpovědnost sám..
Upravil jezek dne 01.06.2011 19:17
diky vsem za nazory a rady a uz se neprudte kazdej to ma jinak a co je lepsi ci horsi tezko posoudit kdyz to vsem funguje coz jje dukaz genialniho provedeni GS ja asi zvolim filtr co mi posilal odkaz Jezek je to origos ne ze bych byl extravatar ale hrosikovi rad dopreju olej uz sem si nacetl tak snad se mi to povede a nic neposeru jeste jednou diky vsem preju hodne bezproblemovych km
tak podle srovnani v tabulce filtr mw712-w712/52 maji stejny hodnoty akorat ze mw stoji 240kc a w 100kc nejde vo usetrenejch 140kc ale o princip staci na ten filtr natisknout BMW a verim ze bude stat 400 jinak ten w 712/52 je napr. na 1,4 fabiju ten z z favorita ma nizsi tlak obtokovyho ventilu priste kupuju filtr do fabijehttp://www.motoob...01-341-616
Upravil zmijon dne 01.06.2011 20:28
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
myslím že nejde o nejakou neznačkovou repliku. Spíše jde o marketing. Továrna bouchá výrobek jde třeba o ten samý, ale pro BMW stoji dvakrat tolik než na favorita. Protože plácnu, odbyt na škodovku je v tisíci kusech a odbyt na motorku bmw je ve stovkách kusech. A pořád jsme u stejné značky. Dneska je to v podstatě u všeho. Nepředpokládám, že inženýři jsou tak geniální a byl by pro bmw specialní filtr. Když vidím startér valeo kterej mám stejnej v 306. Proč vymýšlet něco nového když už to někdo vymyslel a jen se mi to hodí do koncepce.
Ale jinak s tebou souhlasím, není značka jako čína.
tady jen jaké jsou rozdíly v jedné řadě pro bmw 1150 je MW 712 položka R2 je zpětný ventil
Ano presne tak to je
Jestlize nekdo vyrabi pro automobilovy prumysl musi splnovat danou normu kvality produktu. Verim ze zmetek do prodeje utece i zname znacce (napr Toyota a jejich plynovy pedal) a objednavat veci z chiny je uplny nesmysl za jakoukoliv cenu ... staci ze dodavaji vetsinu konponentu (i ten plech pro filtr BMW je z cinskej)
Jinak od tohoto fora jsem cekal trochu jinou diskusi....
Vsem preji hodne nakupu ORIGINALNICH dilu od zde diskutujicich (co maji to BMW napsany na vsem) a kdyby nedej boze nekdo koupil uz ojetou motorku od takovejch "setrilku" tak si zkontrolujte pneu protoze original tam jsou Metzelery a novejsi modely Continentaly (prece nerozbijete motorku za sta tisice aby jste usetrili par kacek za nejaky Mitasky)
...Jestlize nekdo vyrabi pro automobilovy prumysl musi splnovat danou normu kvality produktu....
...Verim ze zmetek do prodeje utece i zname znacce (napr Toyota a jejich plynovy pedal)...
a objednavat veci z chiny je uplny nesmysl za jakoukoliv cenu ... staci ze dodavaji vetsinu konponentu (i ten plech pro filtr BMW je z cinskej)
...Jinak od tohoto fora jsem cekal trochu jinou diskusi...
Vsem preji hodne nakupu ORIGINALNICH dilu od zde diskutujicich (co maji to BMW napsany na vsem) a kdyby nedej boze nekdo koupil uz ojetou motorku od takovejch "setrilku" tak si zkontrolujte pneu protoze original tam jsou Metzelery a novejsi modely Continentaly (prece nerozbijete motorku za sta tisice aby jste usetrili par kacek za nejaky Mitasky)
Pánečku...
Co slovo, to perla... do zlata zasadit...
Vypadá to, že pán je Ajťák, případně prodejce realit... možná obojí dohromady, páč tomu fakt rozumí...
Na tohle téma se mi fakt na týhle úrovni diskutovat nechce. Ať si každý se svojí motorkou dělá co chce a šetří na čem chce. Jenom proboha ať nerozvíjí takhle hloupý teórie...
Děkuji... jdu blejt, velebnosti...
To spillda:
...tak jsi si asi moc nepomohl, viď...? Promiň prosím, mě ta snůška blbostí tak dopálila, že jsem to neustál...
Příště se budu snažit podobným diskuzím obloukem vyhnout...
psal jsem vyse cim se zabyvam ..... tribotechnikou
a cekal jsem trochu technicke argumenty proc je jaky filtr lepsi nebo horsi, ale jak vidim tak cim vetsi odbornik (nebo prekupnik?) v oboru tak to stoji za to ..... je to mozna i ten duvod proc radeji nedavam na takove banalni veci moto do servisu. ...
pro ty kteri chteji byt trochu chytrejsi a mit jasno posilam odkaz ( snad nebudu napaden za autorska prava - timto se omlouvam za sireni)