Hlasi se dalsi spokojeny jezkuv zakaznik...minulej tyden mi delal 75tis km kontrolu a hlasim super...velmi ochotny. kratke terminy dodani a nemluve o prijemnych cenach!!! A jako bonus poradil vylet na Karlstejn do moto kavarny, kde jsem mel pripraveny jablecny kolac s vybornym kafickem...
Jen tak dal !!! Killy 1200gs
Taky se musím přidat jako spokojený zákazník.
Příznivé ceny,super komunikace,rychlé dodání,a k mému překvapení byl v balíku přibalen bonus v podobě podložky pod SPZ.
BMW R1250GS Adventure HP
desmosedici napsal:
Taky se musím přidat jako spokojený zákazník.
Příznivé ceny,super komunikace,rychlé dodání,a k mému překvapení byl v balíku přibalen bonus v podobě podložky pod SPZ.
Chtěl bych se tímto přidat k ježkovým spokojeným zákazníkům!
Loni na podzim jsem si objednal světlo na moto z anglie. Za dva dny jsem ho měl a přivezl mi ho až do práce.
Dále jsem od něj kupoval nějaké příslušenství a stejná zkušenost - rychle, až ke mě a za příjemnou cenu.
Dnes jsem ho osobně navštívil s problémem na brzdách na R12GSA - rok 06. Včera v noci jsem mu napsal a dnes večer už byl u něj. Závadu našel a odhalil i příčinu.
Naprosto perfektní komunikace, ochota, rychlost - neuvěřitelné!
A hlavně ho mám blízko!
JJ. Taky se přidávám. Zjistil jsem problém s anténou imobilizéru. On ji vede jako spotřební zboží hned vedle olejů, filtrů a svíček.. Anténa byla během pár dnů u mě doma za dobrou cenu.
děkujeme všem za pochvalu.. Moc si vážíme přízně všech spokojených zákázníků a snažíme se vyjít každému vstříc a na základě Vašich požadavků se snažíme služby postupně zlepšovat.. nicméně i občas se něco nepovede a to se v poslední době bohužel stalo.. Vzhledem k tomu, že náš poskytovatel domény fúzoval k jinému došlo k určitým změnám v nastavení na serveru a proto se za posledních 14 dní nedostalo na vyřízení některých objednávek z důvodu ztracení všech mailů.. nejsem odborník na IT a nechápu jak se to mohlo stát ale přišli jsme na to až v průběhu tohoto týdne.. prostě jjednoho dne mi zmizely všechny firemní maily v telefonu, v PC a když jsem na maily které došly po tomto okamžiku odpověděl, odpověď nikdy nedorazila ke svému adresátovi.. Trochu jsme museli pohrozit ve čtvrtek našemu poskytovaleli internetového připojení a ten na problému začal okamžitě pracovat.. Od zítřka by mělo vše chodit tak, jak by mělo a doufám, že již snad bez problémů.. Za problémy s odpovědmi, dodávkami dílů a objednáváním se tímto všem moc omlouvám, i když chyba nebyla na naší straně.. Většinu požadavků jsme snad již dopátrali a vyřídili ale může se stát, že jsme na někoho zapoměli.. Pokud by se tak stalo, ńeváhejte se připomenout..
ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení situace, do které jsme se dostali ne vlastní vinou..
Upravil jezek dne 26.02.2012 21:00
Jak ti muzou zmizet emaily v telefonu i v PC zaroven? To asi nebude chyba poskytovatele pripojeni ne? To jen tak mezi reci...ja nic objednano nemel, tudiz se mne to nedotkne
tím že to zmizelo na serveru a telefon si pořád "čekuje" maily ze serveru tak najednou i telefon prázdnej.. ale už to snad bude dobrý.. já všechny ty počítačový věci nenávidím... kdybych to k práci nepotřeboval tak bych si dodnes psal dopisy..
PS: na hrad nechci.. hrad je velkej a je tam zima, blbě se dá vytopit.. hrad nechám radši bílý paní a Ruprechtovi.. ale díky za důvěru.. už vidimm jak je na bráně hradu napsáno: prodej BMW dílů za dobré ceny..
Upravil jezek dne 26.02.2012 22:14