[/quote]a proč máš advíka, když tankuješ půlku?[/quote]
Mohl bych zde začít jmenovat řadu důvodů, technických nuancí i tísíckrát opakovaných argumentů z diskuzí tytu "GS či GSA". Dovolím si uvést jen jeden a pro mne naprosto klíčový : Prototože si mi ku..a moc líbí ! Pro mne argument nad všechny nádrže
GS 1200 R Adventure
chafre napsal:
Mohl bych zde začít jmenovat řadu důvodů, technických nuancí i tísíckrát opakovaných argumentů z diskuzí tytu "GS či GSA". Dovolím si uvést jen jeden a pro mne naprosto klíčový : Prototože si mi ku..a moc líbí ! Pro mne argument nad všechny nádrže
konecne rozumny nazor
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chafre napsal:
Mohl bych zde začít jmenovat řadu důvodů, technických nuancí i tísíckrát opakovaných argumentů z diskuzí tytu "GS či GSA". Dovolím si uvést jen jeden a pro mne naprosto klíčový : Prototože si mi ku..a moc líbí ! Pro mne argument nad všechny nádrže
konecne rozumny nazor
......tak neviem ale toto vlakno snad bolo o tom ako komu ukazuje palivomer a nie ktory motorka je krajšia alebo či je lepšia GSA alebo GS
Kašlete na to,bylo fajn když mi to 100000km fungovalo ted jsem v Mali a taky to jde,počítadlo funguje a 500km najedu a kanystr samozřejmě na 15 litru tahnu,už se mi to vyplatilo.
tom3
Lidi, ten palivoměr je fakt na kočku, sem tam se mi to (GS 04) zasekává (ty poslední dílky). dneska zrovna. Nějak na to občas zapomenu (zrovínka dnes) a pak jsem za blbce. Měl jsem štěstí, že benzínka byla ca. 1 km z mírného kopce, tak jsem to odjel stylem "odrážedlo"
Asi mi napíšete, že jsem "trubka" ale nemůžu si zvyknout, že zatímco v autě to ukazuje správně, tak motka "lže".
Tom
Tom_Brno napsal:
Lidi, ten palivoměr je fakt na kočku, sem tam se mi to (GS 04) zasekává (ty poslední dílky). dneska zrovna. Nějak na to občas zapomenu (zrovínka dnes) a pak jsem za blbce. Měl jsem štěstí, že benzínka byla ca. 1 km z mírného kopce, tak jsem to odjel stylem "odrážedlo"
Asi mi napíšete, že jsem "trubka" ale nemůžu si zvyknout, že zatímco v autě to ukazuje správně, tak motka "lže".
Opráším téma. Naberu plnou, na ukazateli vidím plnou.
Dloooouho jezdím a ukazatel ukazuje stále plnou. Pak najednou skok a mám polovinu. Asi po 150km?? Nevšim jsem si zatím kdy se to stane.
Pak už to ukrajuje docela rychle....
Mám GS 04. Je normální, že to z plné skočí na půlku?
Tom_Brno napsal:
Lidi, ten palivoměr je fakt na kočku, sem tam se mi to (GS 04) zasekává (ty poslední dílky). dneska zrovna. Nějak na to občas zapomenu (zrovínka dnes) a pak jsem za blbce. Měl jsem štěstí, že benzínka byla ca. 1 km z mírného kopce, tak jsem to odjel stylem "odrážedlo"
Asi mi napíšete, že jsem "trubka" ale nemůžu si zvyknout, že zatímco v autě to ukazuje správně, tak motka "lže".
Opráším téma. Naberu plnou, na ukazateli vidím plnou.
Dloooouho jezdím a ukazatel ukazuje stále plnou. Pak najednou skok a mám polovinu. Asi po 150km?? Nevšim jsem si zatím kdy se to stane.
Pak už to ukrajuje docela rychle....
Mám GS 04. Je normální, že to z plné skočí na půlku?
JO je to normální. Když jsem měl nové GS,tak jsem byl na prohlídce v AuTecu. Ptal jsem se přesně na tenhle problém. Přijímací technik mi to neuměl vysvětlit a napsal do požadavků kontrolu palivoměru. Když jsem si motorku pak vyzvedával,tak mi k tomu zase neuměli nic víc říct ale nezapomněli si tu kontrolu naúčtovat. Pak jsem se dozvěděl někde jinde jak to vlastně funguje. Takže buď v klidu JE TO NORMÁLNÍ.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ahoj, taky jsem na tom stejně do půlky to ukazuje plnou a kolem 150-160 km najednou půlku... Když jsem si Bramboru koupil tak jsem to řešil ale teď už je mi to jedno... jezdím podle počítadla km. Vynuluju si TRIP I vždy při tankování.. a kolem 300 to zase naplním...hlavní je jezdit.. přeci byste za ty peníze nechtěli bezchybnou funkční motorku... občas soudruzi musejí někde udělat chybu nebo spíš hejno MASAŘEK... O ČEM BYCHOM SI POTOM TADY PSALI A ČETLI..
Jo dělalo mi to u nové, přehráli soft, a šlo to normálně. Teď (2 roky) to někdy jede a někdy nic nic...nic....a pak hurá až na rezervu.
Normálně by měl mít člověk přehled, ale na druhou stranu normální motorka za pěkný balík by to taky měla umět.
Rozhodně bych si to nenechal opravit, tedy pokud to není v záruce a nebo ti dopředu neřeknou příčinu a způsob odsrtanění. Myslím že to nemají zcela vychytané.
Ještě bych doplnil kolegy - nejsem si jist, jestli u starších modelů není horní půlka ukazatele stavu paliva pouze 1 pole - buď ukazuje plnou, nebo půlku...
Mám taky 04 a myslím si, že jsem ani nikdy jiný stav neviděl, než plná nebo půlka. Od půlky dolů to pak již klesá nějak postupně k nule.
Taky jezdím na TRIP I - natankuju, vynuluju a za 300 km už zase cáluju...
BMW GS = stroj na radost
tak vdaka za vyhladavac - uz vidim ze ani nahodou nie som jediny a ze je to "normalne" ... aj ked mi to teda normalne moc nepride, ved ta motorka stala nova v roku 2006 20.000€
buboGS napsal:
Ještě bych doplnil kolegy - nejsem si jist, jestli u starších modelů není horní půlka ukazatele stavu paliva pouze 1 pole - buď ukazuje plnou, nebo půlku...
Mám taky 04 a myslím si, že jsem ani nikdy jiný stav neviděl, než plná nebo půlka. Od půlky dolů to pak již klesá nějak postupně k nule.
Taky jezdím na TRIP I - natankuju, vynuluju a za 300 km už zase cáluju...
mam advika 6/2006 a do polovice mi to postupne po dielikoch klesa a od polovice mi ide dojazd takym tempom dole akoby som mal pod sebou preplnany 8 valec
predpokladam ze pri 33 litrovej bandaske a spotrebe dajme tomu 6 litrov clovek musi spravit urcite 500km a este v pohode pride po najblizsiu pumpu (samozrejme ak sa nenahana)
Na palivoměr nespoléhám.
Při každém tankování nuluji denní kilometry a hlídám si ujetou vzdálenost. Tenhle zvyk mě jen tak nějaké elektronické hejblátko neodnaučí.
Jinak potvrzuji, že mi to ukazuje podle plotu taky. Dlouho pohoda a pak to spadne.
Pája
asimates napsal:
neznám nikoho komu to ukazuje dobře. Mě to naštěstí ukazuje, že mám dojezd 0 a mám tam ještě tak 3-5 litrů ale taky znám případy, že to ukazovalo dojezd 70 a zdechlo to
Tak mne sa to stalo teraz v nedelu ukazovalo dojazd 70 km žiadna kontrolka nesvietila že je nádrž prázdna a nechalo ma to. Po troche postátia a nahnutia na obe strany do bokov to znova naskočilo a prešiel som asi 1km. potom som to zopakoval znova a došiel som asi znova 1 km na parkovisko a tm som zhasol motoj sám. Ostal som zaskočený mám 2009 a spravilo to poprvý krát najazdene cca 14000 km. Dolial som nádrž a chcem to skúsiť znova ale už si vezmem kanister benzínu a odskúšať ten neštastný plavák.
r 1200 gs - 09
Me se to stalo taky, zustal jsem na dalnici, nastesti z kopecka, tak jsem sjel a volal zachranu (manzelku), aby privezla benzin. V Drazdanech mi to opravili castecne na kulanci za 140 ecek, v Inveltu mi rekli, ze to prijde na 6500 Kc.
Potupně se hlásím, že mi poprvé v životě ve 40 letech došel benzín taky.
Jel jsem po x-té od ségry z Prahy domů do Beskyd. Vždycky jsem to dal na plnou nádrž v pohodě, že se ani kontrolka nerozsvítila. Tentokrát tam byla uzavírka směrem z Práglu na Hradec, takže něco navíc a při ujetých 320km mi to kleklo (Obyč GS).
Nejdřív jsem myslel, že se to posralo, protože počítač psal dosal 160km, ale pak mě napadlo, že palivoměr dávno blbne a já mám přes 300 km rychlé jízdy za sebou. Pár litrů do nádrže a motorka zase fičela.
Teď už vím jistě, že přes 300 nikdy nepůjdu a nebudu čekat až se rozsvítí kontrolka.
Jo zlatý kohout s rezervou.....
Pája
Mě to na mojí 12gs taky do půlky nechá najet 150-190km a pak to šíleným tempem jde dolů. Na nádrž najezdím 300 až 350km. Taky při každým tankování nuluju Trip I a hlídám si to. Jinak do 07(myslím) se dělaly displeje s ukazateli jinými které neumí zobrazit po dílkách. Ten pásek v nádrži místo plováku taky terno zrovna není
http://www.zednic... http://luky2.rajc...