a to jsem pro ni jel v půlce ledna až do Karlových Varů.Ale už vím,že jsem koupil dobře.Když počítám doplňky,tak dalších 70tis.Dnes např. přišly Cobry.To bude komunikace....
Tak tuhle krasavici si koupil kamarád v Německu - výroční, 1999, plná nálož, cena 130.000,-. Masku Desierto dokupoval až tady. Ivan
Ivan přiložený následující obrázek:
Kolem 40 tisíc. Byl k ní certifikát, že z výroční série 750ks je tahle 57. Někdo ji měl na občasné vyjížďky po silnici - silniční gumy, držák na plastové kufry, tlumič neutahaný, zadní sedadlo a stupačky jako by na tom nikdo vzadu ještě neseděl. Desierto a pár věcí od TT tam dal až kámoš - je na ni hrdý a nedivím se mu. Ivan
Když tady byla debata na téma plexi,tak musím přispět.Ještě když jsem měl transalpa,vyráběl jsem si turistické plexi.Ze slabého alu plechu jsem si vytvaroval kopyto,plexi jsem na ně položil a dal "péct" do teplovzdušné trouby.Tuším tak deset minut 150 stupňů.No,a až plexi změkne a položí se na kopyto,vytáhneme z trouby,necháme vystydnou a můžeme podávat.
Tak musím něco vytvořit na GSo.
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Není to sice poznámka přímo k 1100 ale k velkým GS obecně. Včera jsem potkal člověka na krásné výroční 1150 s padákama a kuframa z ADV, fakt pěkná, najeto 38000km. Prý jede do Turecka a až se vrátí, prodá to. Na otázku proč řekl, že to bude mít 50 tisíc a víc km že prý se lidem při prodeji nelíbí, zdá se jim to už moc ojeté. Je fakt, že tuhlě zkušenost prý měl z prodeje 650GS, ale i tak říkám - LIDI NEBLÁZNĚTE a u velkjýc brambor nekoukejte VŮBEC na kilometry ale na stav motorky!!! S kilákama vás beztak kdekdo ošulí a stočí to (mimochodem u podezřele málo najetých km mrkněte na stopy po šroubováku atd. na palubní desce, jak se do ní "poctivý" prodejce dobýval). Dobře udržovaná motorka se 100 tisíci km je v super kondici a bude vám dlouhá léta sloužit bez velkkých nákladů. Několik mých kamarádů má najeto přes 100 tisíc a moje bývalá 1100 (já na ní najel 82000) má taky skoro 100 tisíc a jde jako když vyjela z továrny. Ivan
Ivane, kdy jsi naposledy jel na 1100? Jde mi o vlastní zkušenost, kdy po přesedlání na novější stroj, jsem nemohl zapomenout na kouzlo předchozí motorky. Ale když jsem měl možnost se pak na ni svést, tak jsem se nestačil divit, co mě všechno najednou vadí. Je pravda, že mezi 1100 a 1150 není až tak velký rozdíl a určitě některé věci mohly být na 1100 lepší.
Někdy letos, ale krátce. Je fakt, že na lepší si člověk zvykne rychle, ale to je tím, že mám nyní ADV s komfortnějším podvozkem a lepšími brzdami. Takže rozdíl v podvozku znát byl, i když 1100-ka v tomhle určitě i dnes překoná nejrůznější Varadera nebo Caponordy. Pětistupňová převodovka mi vyloženě sedí, motorka je ve vyšších rychlostech svižnější, takže ne ve všem je 1100-ka horší, v mnohém je ale pochopitelně pokrok znát.
Já se na to koukám očima člověka, co tohle srovnání nemá a tady se mu nabízí za 130-150 tisíc motorka, která mu bude sloužit až několik stovek tisíc km, oproti JP-IT konkurenci má nedostižný podvozek a jízdní vlastnosti, dostatečný výkon, úžasný krouťák, nízkou spotřebu, na ceně už nebude moc ztrácet, je naprosto spolehlivá a komfortní. V tomhle souhrnu je myslím mezi ojetinami velkých endur 1100-ka na trhu jednička. Ivan
A ten bude komfortní, bude mít palubní počítač se systémem Windows MotoEdition 2012, bude na Tebe mluvit když pojedeš rychle, pomalu, moc nakloněnej, bude snímat Tvůj tep a upozorní Tě na moc adrenalínu a nutnost odpočinku a na opotřebení brzd.destiček a dezénu pneu atd. atd. Bude mít 3 vyvažovací hřídele a snímač vibrací, který v případě potřeby zapojí do hry další 1-3 vyvažováky.
A skoro na všem bude nápis Made in Taiwan, protože cena musí zůstat taková jako dnes... A brzdy budou Brembjing.
Jo jo, to jsou vyhlídky.
... a pro naše vnuky to bude normálka a na naše předpotopní vehykly se budou koukat se shovívavým úsměvem
Ukaž někomu, kdo jezdil na BMW za války, dnešní GS 1200 nebo K 1200 R nebo LTčko... Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Ale ty naše vehykli, Klasiko, budou stále jezdit! Zatímco ty Tajvanočíny budou na smetišti, zničený mechanicky i nepojízdný díky nedostupnosti 30 let starého software...
Nevěděl jsem jestli to spíš nedát do vtipů nebo jestli nezaložit kuriozity. Přikládám aktuální nabídku Makra, na motocykl Yamasaki za 32 999Kč bez DPH .
To Yamasaki ale bude prestižní značka
Draco přiložený následující obrázek: