pravidelně nacpávám kolem 20, 21 litrů chvíli potom, co mi zmizí poslední čárka a rozsvítí se hladový voko... Tak by mně zajímalo jestli tam mám potom tak málo, nebo se mi daří naplnit nádrž tolik....
(1150gs)
Upravil morabo dne 21.06.2011 16:48
Maiali nel Fango!
Nevidím to tak komplikovaně.Každá motorka ukazuje trochu jinak,mě se např. rozsvěcela kontrolka při jedné čárce,teď při dvou. A kolik zbývá v nádrži si každý snadno zjistí při dotankování. Mě se vejde do nádrže po zmizení poslední čárky asi 17,5l a jednoduchým výpočtem mi z toho vyjde,že ještě ujedu v klidu 100 km,což se mi potvrdilo i v praxi.
Měl bych k úbytku v nádrži 1100GS dotaz: Zdá se vám, že ubývají čárky na FIDu s kilometry rovnoměrně, nebo pod půlku rychleji - jako by FID odpovídal tvaru nádrže (i tím jak je tvarovaný sám displej? ...já mám pocit jako by první 2 čárky mizely za dlouho, to mě pokaždé naladí na krásnou spotřebu a pak od půlky raz dva a zase jsem k 6 litrům :-(
2Benedikt>To je asi spravna uvaha s tim tvarem nadrze, protoze pochybuju, ze ma nadrz v cele vyssce stejny prurez a vzhledem k tomu, ze merak je obycejny plovak, tak to nebude ukazovat linearne.
R1100GS
kaspar napsal:
2Benedikt>To je asi spravna uvaha s tim tvarem nadrze, protoze pochybuju, ze ma nadrz v cele vyssce stejny prurez a vzhledem k tomu, ze merak je obycejny plovak, tak to nebude ukazovat linearne.
Nezáleží jedom na plováku, ale taky, jak je udělanej ten potenciometr, kterej ten plovák ovládá. Klidně tam může být to zužování nádrže kompenzované, ale to je jen úvada, nevím to.
Ubývá to nerovnoměrně. Pamatuji si, že u 1100 první čárka zmizela po 80-100 km, pak kolem 240 km jich zůstalo 5 a byly v jedné řadě s 5-ti čárkami teploty oleje, kolem 300 km zbývaly 2 a kolem 320 km se rozsvítila kontrolka... U 1150GSA zmizí první čárka kolem 150km (u prvního ADV co jsem měl při 180 km), 5 čárek stejně jako teploměr je při 320-350km (u prvního 350-400km), kolem 450 km mám 2 čárky a kolem 500 km se rozsvítí kontrolka. Když je to takhle, vím že jedu svou typickou spotřebu a vše je v pořádku:-):-)
Ahoj
Mám to samé mám 1150 GSA , tá má sice větší bandu ale mám zlomenou rychlospojku na hadičce k vyrovnaní obou kapes nádrže. Musim to opravit. A benzím ubývá pod půlku ještě rapidněji , protože se nepřeleje z druhé půlky nádrže. Takže zhruba do půlky to ubývá pomalu a potom jako když "střelí do vrabců " spotřeba s 2 pořádejma bočníma kuframa a 90% provozu 2 lidi je u mně na cca 6 litrech. Nejezdim jako prase ale někdy to taky otevřu . Jediný co mě trochu trápí je spotřeba oleje. Mám najeto cca 20.000 Km a dolejvám skoro půl litru na 1000 Km. Nevím zda je to OK.
Ta spotřeba oleje je vysoká, ale podle údajů výrobce v normě. Nicméně bývalá Kalaharka nebrala mezi výměnami ani kapku, první ADV co jsem kupoval nový, bral cca půl litru mezi výměnami, někdy o trochu víc a tenhle ADV po Ivo Bohuslavovi (najeto 116000km) se tváří podobně, tj. cca 0,5 litru na 10000km..
Dovi napsal:
Mám mnohokrát ověřeno (na autech i motorkách), že všechny tachometry si hodně fandí (těch Tvých 5-10% sedí), ale odometry obecně proměřují pouze tak zhruba o +/- 1%, u některého vozidla do plusu, u jiného zase klidně do minusu, a není v tom žádný záměr výrobce.
Dovi já souhlasím s ivanem, mám GSA, obuté originálně (Anakee správných rozměrů) a přeměřuje to o 10% a i o 10% to přejíždí. Vyzkoušeno podle GPS. Aspoň jsme rozsekli s kamarádem letiý spor, Jeho Varadero totiž přejíždí asi o 1-2% takže nám při společných vyjížďkách vůbec neseděly ujetý kilometry
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Dovi napsal:
Mám mnohokrát ověřeno (na autech i motorkách), že všechny tachometry si hodně fandí (těch Tvých 5-10% sedí), ale odometry obecně proměřují pouze tak zhruba o +/- 1%, u některého vozidla do plusu, u jiného zase klidně do minusu, a není v tom žádný záměr výrobce.
Dovi já souhlasím s ivanem, mám GSA, obuté originálně (Anakee správných rozměrů) a přeměřuje to o 10% a i o 10% to přejíždí. Vyzkoušeno podle GPS. Aspoň jsme rozsekli s kamarádem letiý spor, Jeho Varadero totiž přejíždí asi o 1-2% takže nám při společných vyjížďkách vůbec neseděly ujetý kilometry
Jo, to mám taky vyzkoušený. Kamarád má Transalpa a po výletu do Černé Hory on měl cca 2850km najeto a já přes 3000 A spotřeba je jak kdy, ale na fidu po zmizení poslední čárky se chvilku nic neděje a pak se rozsvítí hladové voko. Najisto vím, že tam mám na 50km jízdy do 120km/h, ale v Maďarsku jsem na to dal víc a u pumpy natankoval 21l Asi už tam bylo prd. Mám 1100GS s plastovkou. Kanystr e jistota.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Taky mi na FIDu nesviti carky na displeji a kontrolka rezervy se zatim taky nerozzla. Je nejakej figl jak jinak ji otestovat nez vycucnu benzin z nadrze a pak ji dolejt do plna?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Oživujeme staré vlákno:-)? Vezmi si benzín do flašky a vyzkoušej to. Ono je dobré i vědět, kolik km najedeš po rozsvícení kontrolky. Hodněkrát tu zaznělo, že každá motorka ukazuje jinak. To ano, ale nejsem si jistý, zda to platiloi pro každou NOVOU motorku. Výrobce tuším udával rezervu 4,5 litru, což odpovídalo 1-2 čárkám na FIDu. To u mé nové 1100GS perfektně sedělo, rezerva se rozsvěcela přesně tak a když jsem několikrát zkoušel dojezd od rozsvícení kontrolky do chcípnutí, bylo to vždy kolem 80 km při určitém stylu jízdy, mohl jsem se na to 100% spolehnout. Navíc jsem s velkou přesností věděl, po kolika km od tankování do plna budou ubývat jednotlivé čárky a už někdy v půlce nádrže jsem s jistotou věděl, že tentokrát jedu méně či více úsporně. Ale pak jsem upadnul! A něco, nejspíš v nádrži, se hnulo. A nic už nebylo jako dřív, čárky na FIDu ubývaly jinak, když se rozsvítila kontrolka, obvykle už nesvítila žádná, max. 1 čárka. I když jsem dotankoval full, někdy jedna čárka chyběla a nebo byly všechny, ale první zhasla mnohem dříve. Byl jsem z toho nervózní, ale pak jsem opět změřil, kolik najedu od rozsvícení rezervy a ono to bylo stále stejně. Takže FID byl od té doby orientační hodnota, ale v případě krize jsem mohl dojezd celkem přesně odhadnout podle km od tankování a věděl jsem, že až se rozsvítí rezerva, když pojedu na pohodu, mám 80 km...
Zdravím páni, náhodou neexistuje nejaký spôsob ako na 1100vke plechová nádrž využiť aj nevyčerpatelný obsah bez odmontovania a preklopenia nádrže alebo celej motorky ? Nejaký overený fígeľ na prepojenie ?? predsa len sú to 2-3 litre ktoré by zvýšili dosah o 50km.