Chtěl jsem se zeptat, jaký je přesně problém pokud to zabírá třeba až na 9té cvaknutí, mám to teď tak a bylo to i předtím, nechával jsem měnit zadní pružinu a bylo to i přetlakováno. Jinak nevím jak to pociťují jiní, ale teď s hyperpro to je výrazně tvrdší, stejně jako předek.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
madmike83 napsal:
Chtěl jsem se zeptat, jaký je přesně problém pokud to zabírá třeba až na 9té cvaknutí, mám to teď tak a bylo to i předtím, nechával jsem měnit zadní pružinu a bylo to i přetlakováno. Jinak nevím jak to pociťují jiní, ale teď s hyperpro to je výrazně tvrdší, stejně jako předek.
Je potreba nechat pretesnit ten hydrostel.Cena pouze tohoto je cca.350kc.
Hmm na to teď nemám čas to sundat, bez vymontování tlumiče se to dá opravit? A jaký je tedy důsledek na funkčnost, pokud to zabírá až později
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
pokial to ma len velmi male opotrebeni a unika to nepatrne stači to len doliat. prave som jedno dorobil. ale pokial to ma velku netesnost tak to treba urobit. ale pokial ti to klika niekolko klikov tak je to len mala netesnost. pri velkej by ti to uniklo uplne a nemal by si tam žiadny olej.
pokila jazdiš teren tak tam sa tlmič zatahuje natvrdo takže pokila ti to zabera až na 9klik tak ako keby si to pri plne zatiahnutom tlmiči povolil o 9kliknuti., tak ti to funguje voči dobremu tlmiču. je to ale fakt otazka na 30minut roboty.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
pokial ti vytečie z hadičky olej tak možeš zavzdušnit tlmič a to je pak pruser
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
doslova že ti vyteče pul litru to ne ale može to vykvapkat a zavzdušnit sa
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
tak potom super. uplne na paradu by bolo keby niekto z fora mal zničeny tlmič a rozobral ten štelovak a pozrel čo je vovnutri ake okružky popripadne semeringy aby si to vedel každy doma zrepasovat.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
rozeber to. To že, to necvaka nic neznamená. Cvakáni dělá zajištovací kulička. I bez ni to funguje. Neprotáčí se ti třeba ta štelovací matice na hřidelce?
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Fotky z výměny centrálního tlumiče jsou u mě na Rajčeti. Pojmenování fotek trošku napoví, jak na to. Více zodpovím tady. Jsou tam vidět i čísla sníženého a standardního tlumiče.
Když sundáš tu podsedlovku, tak ten tlumič můžeš normálně odšroubovat a vyndat? nepotřebuješ nějakej stahovák a tak?
Já se na zimu chystám na repas přepákování, tak abych věděl
BTW, budete mít pěknou kuchyň
Upravil Labus01 dne 29.04.2013 19:22
Klidně se na zimu stav, zřejmě to budeme dělat na obou motorkách znovu, pro jistotu. Tak jestli tam mají stát rozebraný 2 nebo 3 GSa už je celkem jedno.
Ale houby, to je výtisk z katalogu a protože to mám v garáži, tak je patrné, že kuchyň budeme dělat u někoho jiného...
Upravil xHackerM dne 29.04.2013 19:36
Ahoj,
teď přes zimu jsem dělal repas tlumiče a rovnou jsem zmáknul i repas přepákování. Je to celkem drahá sranda. Za pár ložisek a gufer jsem nechal cca 1700,- a zalisování zpět je celkem pruda. Je tam docela velkej přesah a bez nahrřátí nemáš šanci to tam dát. Zkoušel jsem to dělat doma v naději že když to ohřeju, tak tam lošiska vlezou sami a hodně jsem se zmílil. Nakonec mi to lisoval známej pod lisem a asi to musel i dost ohřát.