MikiberG napsal:
To snad nemyslíš vážně s tou rozetou za 7tyček 700,- za lepší kus to beru.
Elektika je moje hobby, vyznám se v ní dejmetomu pokročile, tak vím že kde není je to OK .
Na hraní s mazáním, jestli jedu dálnici nebo off, nemám vůbec čas ani náladu... čím míň věcí musím řešit tím jsem radši. Jednoduše seřiditelný to mám taky ale neseřizuju. Na jednu dávku najedu podle seřízení i 2x víc než konkurence ale mažu radši tak aby to bylo namazaný - olej mě nic nestojí.
Jednou jsem viděl Čízákuv mazací přístroj který vyvýjel na ostrou... a to byl mazací kombajn tomu to bralo snad litr na 2 motohodiny... a řetěz byl stejně pořád zasranej od prachu
1800 origo rozeta, 2500 retez, 600 kolecko = 4900,- + cca litr prace zlabek = sestka.
To jsem psal.. sestku stoji ten eSystem + litr nahradni drobnosti + LubeTube.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mara napsal:
...tak ta sila, co vtahne olej do te uzke sterbiny se projevuje cca jako tlak, ne? V EN to mas jako Capillary action.. jak bys to nazval ty?
In porous media, capillary pressure is the force necessary to squeeze a hydrocarbon droplet through a pore throat (works against interfacial - between oil and water tension) and is higher for smaller pore diameter. The Brooks-Corey correlation[1] for capillary pressure reads
p_c = cS_w^{-a}
where c is the entry capillary pressure, 1 / a is the pore-size distribution index and Sw is the normalized water saturation (see Relative permeability)
---
no ja myslim, ze jsem to zas tak neprestrelil, ze Nemam sice Ing. jako Raptor, ale z fyziky nejake ty olympiady, prijimacky a zkousky za sebou mam
Upravil hicks dne 07.07.2011 17:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MikiberG napsal:
To snad nemyslíš vážně s tou rozetou za 7tyček 700,- za lepší kus to beru.
Elektika je moje hobby, vyznám se v ní dejmetomu pokročile, tak vím že kde není je to OK .
Na hraní s mazáním, jestli jedu dálnici nebo off, nemám vůbec čas ani náladu... čím míň věcí musím řešit tím jsem radši. Jednoduše seřiditelný to mám taky ale neseřizuju. Na jednu dávku najedu podle seřízení i 2x víc než konkurence ale mažu radši tak aby to bylo namazaný - olej mě nic nestojí.
Jednou jsem viděl Čízákuv mazací přístroj který vyvýjel na ostrou... a to byl mazací kombajn tomu to bralo snad litr na 2 motohodiny... a řetěz byl stejně pořád zasranej od prachu
1800 origo rozeta, 2500 retez, 600 kolecko = 4900,- + cca litr prace zlabek = sestka.
To jsem psal.. sestku stoji ten eSystem + litr nahradni drobnosti + LubeTube.
tak origo rozetu ti můžeme dodat za 1590,- Kč, origo řetěz za 2290,- Kč, origo kolečko má normální cenu 850,- Kč a od nás by bylo za 750,- Kč kdybys chtěl ušetřit ještě nějakou kačku až budeš měnit po 40.000 km..
petrs napsal:
Anebo si objednat kvalitnejsi DID za polovinu penez z UK...
no pozor... ja i Jarax jsme meli DID ZVM2.. ten uz stoji pomerne dost.
Origo rozeta odpovida tvarove tomu stredu, na ktery je prichycena... pokud to nema stejny tvar, myslim, ze to extra hezke nebude.
Jinak vyrobce origo rozety je Ejox... nekdo sem kdysi posilal partnumber.. .tim by se dalo take usetrit myslim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal:
tak origo rozetu ti můžeme dodat za 1590,- Kč, origo řetěz za 2290,- Kč, origo kolečko má normální cenu 850,- Kč a od nás by bylo za 750,- Kč kdybys chtěl ušetřit ještě nějakou kačku až budeš měnit po 40.000 km..
dik, kdyztak se ozvu.
Slusi se rict, ze ta zadni rozeta byl set se sroubama.. predtim jsem ji v inveltu kupoval levneji. Pry to nejde objednat jinak... neresil jsem to, pospichal jsem.
Retez samo origo nemam.. origo je peknej **** -- kdyz jsem to ukazoval v Contra Praha, tak rikali, ze tohle oni ani neprodavaji.
Koupil jsem tentokrat zlaty ČZ 525 SDZ 116 clanku.
Kolecko mam nejake vrtane take neorigo, udajne kvalitni. Tusim znacka PBC_
Upravil hicks dne 08.07.2011 09:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pro Dual Sports je doporucen v nasem pripade 520VMX treba v Gold barve a to stoji co jsem psal vyse, vcetne obou rozet... ZVM2 je pro silnicni chrchly. Nove dava D.I.D 15,000mil zaruku. Mam objednano, tak uvidime.... Dnes dorazily desticky. V pondeli objednano z UK, dne rano doruceno. Neuveritelne! Pul sveta a jen tri dny cesta. Ceska posta by se mohla ucit.
jezek napsal:
tak origo rozetu ti můžeme dodat za 1590,- Kč, origo řetěz za 2290,- Kč, origo kolečko má normální cenu 850,- Kč a od nás by bylo za 750,- Kč kdybys chtěl ušetřit ještě nějakou kačku až budeš měnit po 40.000 km..
dik, kdyztak se ozvu.
Slusi se rict, ze ta zadni rozeta byl set se sroubama.. predtim jsem ji v inveltu kupoval levneji. Pry to nejde objednat jinak... neresil jsem to, pospichal jsem.
Retez samo origo nemam.. origo je peknej **** -- kdyz jsem to ukazoval v Contra Praha, tak rikali, ze tohle oni ani neprodavaji.
Koupil jsem tentokrat zlaty ČZ 525 SDZ 116 clanku.
Kolecko mam nejake vrtane take neorigo, udajne kvalitni. Tusim znacka PBC_
ano, opravdu je to pouze sada se šroubama, dnes bys tam za ní dal 1.749,- Kč, jinak teď jsem byl v Sensormetu a paní Eva o tobě asi 10 minut mluvila..
Upravil jezek dne 08.07.2011 10:37
jezek napsal:
tak origo rozetu ti můžeme dodat za 1590,- Kč, origo řetěz za 2290,- Kč, origo kolečko má normální cenu 850,- Kč a od nás by bylo za 750,- Kč kdybys chtěl ušetřit ještě nějakou kačku až budeš měnit po 40.000 km..
dik, kdyztak se ozvu.
Slusi se rict, ze ta zadni rozeta byl set se sroubama.. predtim jsem ji v inveltu kupoval levneji. Pry to nejde objednat jinak... neresil jsem to, pospichal jsem.
Retez samo origo nemam.. origo je peknej **** -- kdyz jsem to ukazoval v Contra Praha, tak rikali, ze tohle oni ani neprodavaji.
Koupil jsem tentokrat zlaty ČZ 525 SDZ 116 clanku.
Kolecko mam nejake vrtane take neorigo, udajne kvalitni. Tusim znacka PBC_
ano, opravdu je to pouze sada se šroubama, dnes bys tam za ní dal 1.749,- Kč, jinak teď jsem byl v Sensormetu a paní Eva o tobě asi 10 minut mluvila..
fakt? A co rikala? Ja tam byl jednou.. doufam, ze ses zminil o mam prispevku na foru se zminkou o Sensormetu
Jinak pecenej varenej je tam zatim spis Morabo s Vjetrnikem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
jinak teď jsem byl v Sensormetu a paní Eva o tobě asi 10 minut mluvila..
fakt? A co rikala? Ja tam byl jednou.. doufam, ze ses zminil o mam prispevku na foru se zminkou o Sensormetu
[/quote]
Asi jsi tam zanechal nezapomenutelnou stopu. Čemu se ani vzhledem k tvé osobě nedivím. Zkrátka tebe si musí pamatovat každej,protože něco takovýho po matičce Zemi neběhá. Pardon nejezdí na GS800.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Asi jsi tam zanechal nezapomenutelnou stopu. Čemu se ani vzhledem k tvé osobě nedivím. Zkrátka tebe si musí pamatovat každej,protože něco takovýho po matičce Zemi neběhá. Pardon nejezdí na GS800.
hele nemas byt uz u Vevise za Radoskem nahodou??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
raptor napsal:
hicks ja som v podstate ani necakal ze ta nejako presvedcim... to skor porazim betonovu stenu v tenise alebo chucka norrisa vydelim nulou heh
co kde jak eh?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak na 60 sekund/kapka to VYRAZNE min zasira motorku, rekl bych, ze doslova minimalne. Neodletuji temer kapky do podbehu.
Akorat mozna to malinko vic cuka... ale fakt nepatrny rozdil.
Ted si dam zase 2000 km na 50 sekund/kapka a uvidim, co to udela.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja tomu teda **** rozumim, ale kamos to ma uz par let na Bandourovi a neuveritelne si to chvali.
Zadna prace, zadny starosti. Co, co se spinilo predtim (zadni kolo, podsedlovka) se ted spini znatelne vic, jenze staci kapesnicek a jednim tahem je vsechno vycisteny. Coz u beznyho spreje na retez neni mozny, tam je drina ten hnus dostat dolu.
Kdyz jsem to videl jak to funguje, jaka je z toho spina a jak se da odstranit, tak za me rozhodne ano.
A mazani retezu je taky rovnomernejsi nez sprejem.