morabo: diky za info, ale uz je to myslim vyreseno, XC do garaze zrejme nepribude... je na case vyzkouset neco trochu barevnejsiho, neco tak trochu do oranzova...
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
morabo: diky za info, ale uz je to myslim vyreseno, XC do garaze zrejme nepribude... je na case vyzkouset neco trochu barevnejsiho, neco tak trochu do oranzova...
OK, kdyžtak tam mám dobrýho kamaráda mechanika, tak kdybys potřeboval nějaký info, není problém.
Maiali nel Fango!
Na všech fotkách je G650 X Challenge vždy jen bez zadních stupaček. Ne že by to byla motorka pro dva, ale je tedy homologavaná opravdu jen pro jednoho?
ficcus napsal:
Na všech fotkách je G650 X Challenge vždy jen bez zadních stupaček. Ne že by to byla motorka pro dva, ale je tedy homologavaná opravdu jen pro jednoho?
Xchallenge je homologovan pro dva. Vzal jsem jednou pritelku za sebe i bez zadnich
stupacek - jeli jsme asi 1km - ale byl to dost opruz . Ten vzduchtlumic je delanej opravdu jen pro jednoho. Ve dvou si to pekne sedlo a nepobralo to ani male nerovnosti.
ficcus napsal:
Na všech fotkách je G650 X Challenge vždy jen bez zadních stupaček. Ne že by to byla motorka pro dva, ale je tedy homologavaná opravdu jen pro jednoho?
Xchallenge je homologovan pro dva. Vzal jsem jednou pritelku za sebe i bez zadnich
stupacek - jeli jsme asi 1km - ale byl to dost opruz . Ten vzduchtlumic je delanej opravdu jen pro jednoho. Ve dvou si to pekne sedlo a nepobralo to ani male nerovnosti.
Chceš říct, že nelze nijak nastavit "předpětí" toho vzduchotlumiče?
Vždyť to snad musí být nějak laditelný dle hmotnosti jezdce, ne?
ficcus napsal:
Na všech fotkách je G650 X Challenge vždy jen bez zadních stupaček. Ne že by to byla motorka pro dva, ale je tedy homologavaná opravdu jen pro jednoho?
Xchallenge je homologovan pro dva. Vzal jsem jednou pritelku za sebe i bez zadnich
stupacek - jeli jsme asi 1km - ale byl to dost opruz . Ten vzduchtlumic je delanej opravdu jen pro jednoho. Ve dvou si to pekne sedlo a nepobralo to ani male nerovnosti.
Chceš říct, že nelze nijak nastavit "předpětí" toho vzduchotlumiče?
Vždyť to snad musí být nějak laditelný dle hmotnosti jezdce, ne?
Ti ji asi v Bechyni trochu okoukám
Ladit se to da, ale musis vzit do ruky pumpicku a pumpovat.
Da se to hodne pritvrdit, ale poradne se nadres... Je to fakt motka pro jednoho.
Jojo na RXL budu...
kdyz moto pro dva, tak GS, kdyz do ostreho terenu, tak neco pro jednoho...spolujezdec tam nema co delat, i kdyz na EXC jezdime na trat taky ve dvou...1km pres ves...na WR 250R jsem jeli ve dvou oba ve stupackach, Emilio muze vypravet, jak za nami vlal....
Dneska jsem měl celé odpoledne Xchallenge!
To co provedli s motorem je prostě kouzlo! Můj starý známý a milovaný Rotax z Dakara je k nepoznání. Lehce se vytáčí, jde za plynem, stačí si pomyslet a přední kolo jde nahoru. Je radost si pouhým přidáním plynu skočit z cesty dolů na louku. Prostě čáry a kouzla!
Motorka se krásně vede. Příjemná řidítka, která bych ani nemusel moc zvedat. Kličkování v lese mezi stromy je radost. Posez príma, sedlo příjemné i když je to lavice. Jen hooodně vysoké, byl jsem jak baletka.
Má to spoustu věcí z ostrých endur – osazení přední osy, napínáky zadního kola, velmi slušnou přední vidli (domnívám se, že Marzocchi), stupačky, řadička, zadní destičky se dají měnit bez sundání kola, vedení pření brzdové hadice a jistě mnoho dalšího, co jsem si nevšiml.
Diodové zadní světlo sice není endurové, ale je to hezké, jak jdou s dobou. Na palubce jsou hezké digitálky a kontrolky. Zcela chybí otáčkoměr. Trochu mě vyděsil údaj o stavu napětí baterie, skoro bych čekal, že v manuálu bude napsáno, že při poklesu pod určitou hodnotu nestartuje.
Konstruktéři konečně zapoměli na hvězdičku na šroubech a vše je na stejný imbus!! V nářadí jsou pouze dva ploché klíče, šroubovák a jeden imbus. Pod sedlem hustilka, která je určena na foukání zadního tlumiče, ale jde krásně použít i na pneumatiky – dokonalé!
Zlobilo mě startování. Když jsem motor chcípnul s jedničkou, tak ani po zařazení neutrálu se nespustil startér. Náhodou mě napadlo zmáčknout znova chcípák, dole něco cvaklo a už šlo startovat i s jedničkou. To se vždy opakovalo, nebyla to náhoda. Ale věřím, že to není vážná závada a půjde odstranit. Zřejmě neodpadá nějaké relátko. To bych klidně odpustil.
Bohužel soudruzi z NDR udělali jednu zásadní chybu – zadní vzduchový tlumič. Ač jsem nastavoval a laboroval, nedokázal jsem přinutit zadní kolo aby na rychlé rozbité cestě kopírovalo terén. Při rychlé jízdě po rozbité polní cestě, na tvrdém oraništi nebo kamenitý výjezd, to je peklo! Jednotlivé rázy tlumí asi dobře. Ale když má kmitat nahoru a dolů v rychlém sledu a kopírovat tak terén, tak nestíhá. Opravdu jsem zkoušel všechno, odfukoval a dofukoval tlumič, zkoušel low i high polohu. Obrovské zklamání. A to bych neodpustil!
Od Tunisu jsem byl celý týden rozhodnut, že Xchallenge bude to ono a zcela vážně jsem chtěl ještě odpoledne při vrácení podepsat objednávku a příští týden se už vozit. No tak nic!
Všecho to jsou moje subjektivní dojmy. Pokud mě někdo přesvědčí, že se dá zadní tlumič naladit, tak jako mám WhitePower na Dakaru a na EXC, tak rád změním názor! Xchallenge se mi opravdu líbil!!! Teda až na ten zadní tlumič.
A to jsem byl rozhodnut mu ledacos odpustit, jen aby neměl Sqwer vodu na oranžový mlýn.
Kolik je zde vůbec majitelů BMW G 650 X Challenge a jak jste i po čase s motorkou spokojeni? Dost o ni uvažuji.