Maris napsal:
160-180 km/h na dálnici u 2011 dohc prům.spotřeba 6,5, u 2004 průměr přes 8..
Prostě to jede líp a žere mín..
to je kravina..byl jsem te´d trošku na cestách,mám 2005 a spotřeba v poklidku 4,6-4,8L a když jsem trošku jeli těch 160 tak 5,5....tak nevím o co tady jde? nějak asi nesedí a to mám již 52 tisíc na ni najeté
No hele hádat se nebudu, taky jsem dokazál jet za 4,5l,ale to je fakt kochačka. Ale pokud pojedeš celou dobu po dálnici rychlostí 160 km/h,tak mě netvrď že ti to žere 5,5. To bys byl úspornější jak legendární TDi.. JInak přes 8l to žere pokud jedu 180+ konstatně po dálnici.
Proč řešíte spotřebu u motorky za půl mega Tady se o ekonomice nedá mluvit... je to koníček. Mám trvale průměr kolem 6,7 a opravdu to neřešim a jezdim
FYYFF
MAKO napsal:
Proč řešíte spotřebu u motorky za půl mega Tady se o ekonomice nedá mluvit... je to koníček. Mám trvale průměr kolem 6,7 a opravdu to neřešim a jezdim
chtel jsi rict "jezdim obcas, spis malo"
---
o ekonomiku zacne jit, kdyz jezdis dost desitek tisic km na cemkoliv. Pak uz to zacne byt trochu rozdil (jakoze vyhozene penizE).
Navic, NEekonomicky provoz je pro mne trochu synonymem technicky zastaraleho motoru + to je ZBYTECNE neekologicke.
+
ta vaha paliva na motorce je (zvlast oproti autu) sakra znat.
Takze usporny provoz motomotoru (to je super termin! je myslim VELMI vhodny.
Upravil hicks dne 19.07.2011 15:08
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kubo nebo, za chvíli budou motorky na baterky...brzo se dočkáš...už můžeš začít připravovat prodlužovačku
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Kubo nebo, za chvíli budou motorky na baterky...brzo se dočkáš...už můžeš začít připravovat prodlužovačku
tvoje moto je na "baterky" uz ted a prodluzovacku nepotrebujes
Upravil hicks dne 19.07.2011 15:08
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jednoznacne tu u ktery te takovejhle komentar nejvic dožere
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mám motorku jako koníček ne jako dopravní prostředek :-) Jako dopravní prostředek používám teď po Praze kolo a to je superekonomický s ADV se dá jezdit i v průměru za 5,5 litru ale to mě nebaví CHápu že máš malou spotřebu, vím jak jezdíš Většinou je to o jezdci, co člověk to jinej styl že jo...
FYYFF
Fanos Rusicka napsal:
A prej,že LC8 žere jak tank.
mne to zere cca 4 a rozhodne podle ubyvani pneumatik, desticek apod. nemyslim, ze bych jezdil nejak extra pomalu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kamile mel jsme na odpoledne pujcenou 2010
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Model 2010,najeto 26500km.Cestou na Istrii,okresky a dálnice tak napul-tempo 140-150km.Spotřeba dle počítače 5,7 litru.3 narvané kufry,tankvak a spolujezdkyně.A okresky jsme rozhodně nejeli kochačku.
To střílení do laufu je náhodou supr.
Chtěl bych vyzkoušet starší GS1200 ať mám srovnání.