maykb napsal:
Ahoj mám na M.Touranckách 10tis a jsou OK, jsou ideální na cesty. Další bych chtěl dát TKC, v terénu drží lépe (a to já radši)
v terenu TKC drzi na prd... pokud teren neni sotolinova cesta... TKC i Karoo T jsou jen na efekt, hezky to na nich vypada... a na silnici jezdi stejne jak tourancky...
Mam ted cca 3000km na TKC po Touranckach a nemyslim, ze jsou jen na efekt. Rozdil je urcite znat . Jasne, jsou zde asi lepsi gumy do terenu, ale zase je to celkem dobry kompromis. Vsichni pisou, ze TKC maji stejne jizdni vlastnosti na silnici jako Tourance. Docela me to prekvapuje. Na Touranckach se dale jet pekna pila. S TKC se nejiste brzdi a od 120 celkem dost plavou. Foukam na 1.9 a 1.9....
Remarko napsal:
Mam ted cca 3000km na TKC po Touranckach a nemyslim, ze jsou jen na efekt. Rozdil je urcite znat . Jasne, jsou zde asi lepsi gumy do terenu, ale zase je to celkem dobry kompromis. Vsichni pisou, ze TKC maji stejne jizdni vlastnosti na silnici jako Tourance. Docela me to prekvapuje. Na Touranckach se dale jet pekna pila. S TKC se nejiste brzdi a od 120 celkem dost plavou. Foukam na 1.9 a 1.9....
odfoukni je jeste trochu a uvidis, ze budou sedet lepe
skutecny rozdil na asfaltu je jenom
1/ ve vydrzi
2/ na mokru
na druhe strane nemohu pochopit, jak nekdo muze srovnavat vykon KTC nebo KarooT s Touranckami v terenu. V tom s tebou souhlasim, ano, jsou daleko lpesi gumy do pisku, blata apod., ale bezne turisticke enduro je pro TKC nebo Karoo T jednoduchou zalezitosti, je prece neco jineho drapak a neco jineho zlabek...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Remarko napsal:
Mam ted cca 3000km na TKC po Touranckach a nemyslim, ze jsou jen na efekt. Rozdil je urcite znat . Jasne, jsou zde asi lepsi gumy do terenu, ale zase je to celkem dobry kompromis. Vsichni pisou, ze TKC maji stejne jizdni vlastnosti na silnici jako Tourance. Docela me to prekvapuje. Na Touranckach se dale jet pekna pila. S TKC se nejiste brzdi a od 120 celkem dost plavou. Foukam na 1.9 a 1.9....
Urcite, ten prechod je znat, taky jsem byl nadsenej... ale po case zjistis ze v terenu to fakt nic moc neni, a na silnici se neboj fakt drzi jak Tourancky, tam si zvyknes hned a pokud ti nejak plavou je mozna spatne neco jineho nebo je musis troch sjet, ja ten pocit mel tak prvnich 50km pak uz naprosta pohoda, ale na mokrou louku, do blata a tak bych se s nima poustel s nejvetsi opatrnosti.Ale urcite s nima motka vypada lip...
Remarko napsal:
Mam ted cca 3000km na TKC po Touranckach a nemyslim, ze jsou jen na efekt. Rozdil je urcite znat . Jasne, jsou zde asi lepsi gumy do terenu, ale zase je to celkem dobry kompromis. Vsichni pisou, ze TKC maji stejne jizdni vlastnosti na silnici jako Tourance. Docela me to prekvapuje. Na Touranckach se dale jet pekna pila. S TKC se nejiste brzdi a od 120 celkem dost plavou. Foukam na 1.9 a 1.9....
odfoukni je jeste trochu a uvidis, ze budou sedet lepe
skutecny rozdil na asfaltu je jenom
1/ ve vydrzi
2/ na mokru
na druhe strane nemohu pochopit, jak nekdo muze srovnavat vykon KTC nebo KarooT s Touranckami v terenu. V tom s tebou souhlasim, ano, jsou daleko lpesi gumy do pisku, blata apod., ale bezne turisticke enduro je pro TKC nebo Karoo T jednoduchou zalezitosti, je prece neco jineho drapak a neco jineho zlabek...
A kolik doporucujes hustit? Single versus plne nalozen... Dik.
Já jezdím TKC a maximální spokojenost. Terén paráda, asfalt na suchu pohoda i 160Km/h pak už přední kolo nic moc. Na mokru celkem kloužou ale dá se to s citem ukočírovat. Mám na nich 8tis 50-50 i ostré jízdy a 5 mm tam ještě je. Na dálky mám Anake. Sucho i mokro v pohodě, ostřejší jízda v zatáčkách pohoda. Co na nich potěší je menší spotřeba. Kamoš jezdil mitas bez duše. Už má vyměněno a stále dofukoval. Nakonec musel dát duši. Teď má TKC a věří, že najede 10tis
Jamesgsf> doporucuju zezacatku nejezdit na mokru a upustit pod dve atmosfery. Predek mi pripada lepsi nez zadek, kterej je asi z jiny tvrdsi smesi a fakt klouze.
nenca napsal:
CONTI TRAIL ATTACK- vítěz testu cestovních
enduro pneu v německém časopisu Motorrad !!!
( 1.místo na suchu, 1.místo ve výdrži a 3.místo
na vodě)
Slavek-xxx napsal:
Jamesgsf> doporucuju zezacatku nejezdit na mokru a upustit pod dve atmosfery. Predek mi pripada lepsi nez zadek, kterej je asi z jiny tvrdsi smesi a fakt klouze.
mam je obe na 2 tak možná jeste trochu uberu. cca po 200 km jsem sebou placnul, nebylo to vinou gum, ale nasimi silničari. Když rozcvrndali penetraci na asfalt po cely vesnici. To bylo jak na lede.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Ahoj,na Conti Trail Atack mám za 5 měs.16tis. a myslím,že asi ještě 4 zvládnou,ale nejsou ani na šotolinu,je to o silnici,ikdyž pár lesních cest sem s tím zvládnul,ale o strach.čekal sem že je ojedu dříve a konečně si koupím jiný,ale bohužel
ahoj mam tkc80 ....prekvapili ma ako dobre držia v zatačkach na ceste.....na mokrej vozovke som radšej opatrny takže som nejake ustrelenie nikdy necitil....teren suchy ok...trava sucha ok....ale na mokrom terene a hlavne v blate to myslim nedrži vobec/odskušane padmi/ ....mam na nich najazdene 12tis km predna guma je divne oskakana zadna už sa bliži ku koncu ale ešte nejaky 3mm vzorok tam je.......takže tiež uvažejem ake gumy na dalšiu sezonu ale asi kompromis vhodny na cestovanie po asfalte a vylety do terenu nebude...ale keby sa našiel?
Ahoj. Já používám na svém 12advikovi také TKC 80, když jsem je přezul po Anakačkach a mel na nich tlak 2.0 předek a 2.5 zadek, tak jsem myslel ze sebou hned nekde lisknu, tak jsem to rychle upustil na 1.6 předek a 1.8 zadek, a ted je s nima na suché silnici naprosta jistota, klidne to muze clovek dat na koleno (a treba predjet na buchlacich kdejakeho sportovce , na mokru musi clovek opatrne, ale dá se to s citem kočírovat, no a v terénu docela dobrý, pravda ze ta mokrá tráva a blato nic moc, ale myslím že celkově jsou TKC 80 výborný kompromis a človek si na nich muze pekne uzit na silnici a hned vlítnout do pole a pohoda, není co řešit...
Víťa R 1200 GS Adventure 07
ICQ: 137-830-951
no ja som jazdil celu dobu na predpisany tlak 2 2,5 a je pravda že na dialnici pri vačšich ryhlostiach sa to už vlnilo....a hlavne žiadny defekt chalani čo mali obute anaky a pod v RO a MOLD vytahovali skoro každy den klince
tak už mám TKC-80 nazutý,hned sem s nima dneska vyrazil (něco v terénu,něco na asfaltu )a dost mě překvapily,myslel sem,že to bude po trail atack tragédie na silnici a docela dobrý,akorát pravda že se při větší rychlosti,nebo při předjíždění trošku vlněj a jdou v zatáčkách samomovolně více do náklonu,ale za to polnačky a lesní cesty 1*,je to kompromis pro ty co chtěj asfalt,ale taky najednou zmizet v lese.