becka: ty máš model bez posilovače - postup pro tebe:
1. sundej nádrž
2. např. přední brzda - sundej víčko z nádobky na řidítkách, vytáhni do stříkačky starou kapalinu, nalej do nádobky novou.
3. pod nádrží si najdi ten správný odvzdušňovací šroub na ABS pro předek (vorne)
4. pak už jen pumpuješ a povoluješ odvzdušňovák než protlačíš starou kapalinu tou novou (stejně tak, jako by jsi to dělal na brzdovém třmenu při výměně kapaliny nebo odvzdušňování) - samosebou musíš hlídat hladinu kapaliny v nádobce, popř. doleješ.
5. potom se přesuneš k odvzdušňovákům předních brzdových třmenů a uděláš to samý, co pod nádrží. Až ti poteče jen čistá nová kapalina, tak máš hotovo.
ještě jsem tady nikde nenašel, jakou kapalinu tam nalejt.
V manualu sem vyčet Castrol Disc brake DOT 4, Shell Donax DOT 4.
Co tam lejete vy? O víkendu se do toho pustim.Dneska sem to okouk a myslim že to zmáknu
hlavně, že je pivo ftlamě
Je to napsaný na víčku (myslim) DOT 4. V podstatě jedno od jaký firmy, to je norma, ale já tam dal třeba ATE DOT 4.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi