Stepan - po 110000 km nemusí být tlumiče nutně po smrti, moje bývalá Kalaharka má 120 tisíc a jsou ještě v pohodě. Záleží na způsobu ježdění. Samozřejmě pravděpodobnost že nebudou v pořádku je značná a repase jim určitě pomůže. (mj. 1150GSA co mám teď má 121000km a tlumiče jsou OK)
LukyGS - ty stupačky od SW Motech mám, zrovna včera jsem o nich tady někde psal - nerezový odlitek, pěkná práce, gumy navulkanizované na plech a přišroubované ke stupačce. Jsou o dost větší než např. zvětšené od TT a mají 2 polohy na VÝŠKU - jako originál + sníženou. Myslím že se sedlem v horní poloze, popř. ještě upraveným Ti to bude vyhovovat, snad bych doporučil ještě zvýšení řídítek a vyšší nebo spoilerem nastavené plexi.
Ivan napsal:
Stepan - po 110000 km nemusí být tlumiče nutně po smrti, moje bývalá Kalaharka má 120 tisíc a jsou ještě v pohodě. Záleží na způsobu ježdění. Samozřejmě pravděpodobnost že nebudou v pořádku je značná a repase jim určitě pomůže. (mj. 1150GSA co mám teď má 121000km a tlumiče jsou OK)
sorry, z tohohle neverim ani pismeno.
Mozna to proste jen nepoznas.... z toho, co jsem nasbiral o tlumicich.. a to jsem to resil hodne.. vyplynulo, ze max po 40-70 tisicich mame v tlumicich totalni mazut.
A to nemluvim o pruzine, ktera vic nez tech 40-50 tisic (+ casova konstanta) v rozumne kondici nevydrzi, ale malokdo ji meni.
Ja mam vzadu treti pruzinu, druhy tlumic. Vepredu druhy tlumice + pruziny... a tam jsem to mel vymenit jeste driv. Najeto kilo.
---
btw: hlavne, ze si kdekdo dava vykuchany svody a ladaky... a podvozky nechavaji v podstandardnim, nebo vylozene nevyhovujicim stavu.
Upravil hicks dne 26.08.2011 09:11
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Stepan - po 110000 km nemusí být tlumiče nutně po smrti, moje bývalá Kalaharka má 120 tisíc a jsou ještě v pohodě. Záleží na způsobu ježdění. Samozřejmě pravděpodobnost že nebudou v pořádku je značná a repase jim určitě pomůže. (mj. 1150GSA co mám teď má 121000km a tlumiče jsou OK)
sorry, z tohohle neverim ani pismeno.
Mozna to proste jen nepoznas.... z toho, co jsem nasbiral o tlumicich.. a to jsem to resil hodne.. vyplynulo, ze max po 40-70 tisicich mame v tlumicich totalni mazut.
A to nemluvim o pruzine, ktera vic nez tech 40-50 tisic (+ casova konstanta) v rozumne kondici nevydrzi, ale malokdo ji meni.
Ja mam vzadu treti pruzinu, druhy tlumic. Vepredu druhy tlumice + pruziny... a tam jsem to mel vymenit jeste driv. Najeto kilo.
---
btw: hlavne, ze si kdekdo dava vykuchany svody a ladaky... a podvozky nechavaji v podstandardnim, nebo vylozene nevyhovujicim stavu.
To podepisuju!
Upravil morabo dne 26.08.2011 09:14
Maiali nel Fango!
Na mojí 1150GS mám najeto 65000Km . Akce Bikers Crown , kontrola tlumičů zdarma při koupi nového namontování zdarma. Tlumiče vpohodě zadní pružina špatná , vzal jem zadní Hyperpro č.1184 , dostal slevu 30procent. Motorka se zvedla cca o 2cm , na silnici sedí , můžu naložit co potřebuju , testováno , dva lidi každej okolo 105kg , žádnej problém . Ta jízda je pocitově 1A . Stálo to celé 2050Kč , ze ty peníze paráda . JO NEDĚLÁM NIKOMU REKLAMU. Jsem jen spokojen, příští rok repase tlumiče ale jen pro klidné spaní.
Kalut napsal:
Na mojí 1150GS mám najeto 65000Km . Akce Bikers Crown , kontrola tlumičů zdarma při koupi nového namontování zdarma. Tlumiče vpohodě zadní pružina špatná , vzal jem zadní Hyperpro č.1184 , dostal slevu 30procent. Motorka se zvedla cca o 2cm , na silnici sedí , můžu naložit co potřebuju , testováno , dva lidi každej okolo 105kg , žádnej problém . Ta jízda je pocitově 1A . Stálo to celé 2050Kč , ze ty peníze paráda . JO NEDĚLÁM NIKOMU REKLAMU. Jsem jen spokojen, příští rok repase tlumiče ale jen pro klidné spaní.
pruzina urcite pomuze, zvlast pokud jsi koupil progresivku, ale ty tlumice v nejake extra kondici nebudou.
Pokud chces aby to fungovalo fakt DOBRE, tak bez repase co 30,40 az max max 50 tisic km se neobejdes.
Jizdu pocitove 1A nepoznas, protoze uz jses zvyklej na ty trochu srackoidni tlumice. Kdybys je vymenil za nove, dosla by ti škála.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tvůj názor beru, ale dle mého je rozdíl zde moto sedlá člověk s 80Kg a další třeba s 125Kg . Jinak byl jsem připraven koupit komplet celej tlumič i s pružinou , tam už je cena cca 19000Kč , ale jak jsem už psal bylo mi řečeno tlumiče vpořádku a to servisákem který to testoval v realu ne od počítače doma.
Kalut napsal:
Tvůj názor beru, ale dle mého je rozdíl zde moto sedlá člověk s 80Kg a další třeba s 125Kg . Jinak byl jsem připraven koupit komplet celej tlumič i s pružinou , tam už je cena cca 19000Kč , ale jak jsem už psal bylo mi řečeno tlumiče vpořádku a to servisákem který to testoval v realu ne od počítače doma.
nemas nahodou na 11ce ty tlumice repasovatelne?
Zatez vliv ma urcite, ale spis na pruzinu. Na tlumic spis PO CEM jezdis imho.
19 za tlumic? NEni uz lepsi si za 23 nebo kolik stoji ten normalni Ohlins koupit ten?
---
no jinak moje tlumice to nejsou, to s tim servisakem bylo ale vesely Okolo motorkovych servisu se pohybujou takovy blazni, ze pokud to nerekne p. Horsky, Zlabek + crew, Milan ci tomas z TT, pripadne p. Markus z PIA, tak z tech (co znam) neverim nikomu.
Upravil hicks dne 26.08.2011 10:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ano , repasovatelné jsou , proto jsem psal , že ho nechám příští rok udelat , ale jen pro pocit ne že by to potřeboval. Ano 19000Kč ale je to ta nej řada i s nádobkou co je určena na předpětí .Ano lidi co popisuješ jsou určitě dobří souhlasím, ale kolem toho to problému se motá spoustu jiných a myslím , že stejně dobrých. Byl to jen návod jak si za pár cca7000Kč udelat repas komplet zadního tlumiče a motorku posunout nekam dál. Než dávat deseti tisíce za značku Ohlins atd.........Mám pocit , že Bohůš to tu popsal velmi dobře.
hicks napsal:
[quote]Ivan napsal:
Stepan - po 110000 km nemusí být tlumiče nutně po smrti, moje bývalá Kalaharka má 120 tisíc a jsou ještě v pohodě. Záleží na způsobu ježdění. Samozřejmě pravděpodobnost že nebudou v pořádku je značná a repase jim určitě pomůže. (mj. 1150GSA co mám teď má 121000km a tlumiče jsou OK)
sorry, z tohohle neverim ani pismeno.
Mozna to proste jen nepoznas.... z toho, co jsem nasbiral o tlumicich.. a to jsem to resil hodne.. vyplynulo, ze max po 40-70 tisicich mame v tlumicich totalni mazut.
A to nemluvim o pruzine, ktera vic nez tech 40-50 tisic (+ casova konstanta) v rozumne kondici nevydrzi, ale malokdo ji meni.
Ja mam vzadu treti pruzinu, druhy tlumic. Vepredu druhy tlumice + pruziny... a tam jsem to mel vymenit jeste driv. Najeto kilo.
To měníš proto že máš 8ku, proto že jsi těšký a proto že jezdíš furt po D1
Splněný sen moje 1100GS
jencekgs napsal:
To měníš proto že máš 8ku, proto že jsi těšký a proto že jezdíš furt po D1
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kalut napsal:
Ano , repasovatelné jsou , proto jsem psal , že ho nechám příští rok udelat , ale jen pro pocit ne že by to potřeboval. Ano 19000Kč ale je to ta nej řada i s nádobkou co je určena na předpětí .Ano lidi co popisuješ jsou určitě dobří souhlasím, ale kolem toho to problému se motá spoustu jiných a myslím , že stejně dobrých. Byl to jen návod jak si za pár cca7000Kč udelat repas komplet zadního tlumiče a motorku posunout nekam dál. Než dávat deseti tisíce za značku Ohlins atd.........Mám pocit , že Bohůš to tu popsal velmi dobře.
nadobka na predpeti? Tos imho asi popletl.. nadobka zarizuje, aby tam bylo vic oleje, tam padem horsi prehrati atd.
Jinak nic proti repasum, vzdyt jsem se ptal. Pokud mas repasovatelny tlumic je myslim hrich ho max po tech 40ti nenechat repasovat.
Nove 12ky a osmikila maji zavarenej Sachs... ten se musi uriznout a uz to neni tak elegantni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vy jste mi tu moji přehlednou recenzi BMW R 1100 GS pěkně znepřehlednili.
A zaneřádili jakýmasi tlumičema výfuků nebo o čem tu odborně diskutujete
hicks napsal:
Dovi napsal:
Líbí se mi čím dál víc!
Te ten vodnik nejak rozhodil...
Možná trochu ano.
Ale hlavně mě k tomu inspirovala recenze 15 mm rybího oka pro fulsajzovou zrcadlovku na fotoserveru u Freda Mirandy vedená v duchu "I like it"... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Tak jsem ze servisu doma, tlumiče jsou prý ok. Týpek říkal že ten zadní je na tuty měněnej a ještě ho trošku poladil nějakým šroubem přímo na tlumiči. Jen ještě musím sehnat někoho kdo dělá centrování kol na špice. Příští servis mi musí vyměnit ty gumový příruby mezi vstřikem a hlavou, sou už trošku zteřelý+ještě výměna palivových hadic až ke vstřikovači.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Jo a ještě k těm stupačkám, já to zas tak neklopím takže obroušení u mě nehrozí ani při snížených stupačkách. Na špuntech jezdím taky ale radši je mám v terénu než na asfaltě, i když na asfaltě držej dobře teda aspoň na suchým
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Ivan napsal:
Hicks - třeba ty tlumiče nepoznám, člověk se má i po 180 tis. km stále co učit. Nemusíš věřit, napsal jsem jen svou zkušenost...
jasne, jenomze spatnej tlumic = trochu nebezpecny tlumic. Kolo ti hur kopiruje silnici/teren/cokoliv.
Kdyz jsem v cca 90ti menil predni i zadni, tak to treba v naklonu na plnej zaclo odskakovat znatelne pozdeji, nez na spatnejch tlumicich + se mi podle mne zkratila brzdna draha na nerovnostech.
Jestli muzu doporucit, zainvestuj do nich... sazim svuj neoblibenejsi Koran, ze budes potesen
Ja kdyz to zmenil tak to fakt byla lepsi jizda. Jak predni, tak pak i zadni.
A uplne nejhorsi to bylo se chciplou pruzinou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivane nesnaž se na Hickse použít argumenty a logiku, slovo NE pro něj znamená pozvánku do mnohahodinové diskuze, viď
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Sem dneska volal maníkovi co má servis na kola a dělá i výplety a centry na motorky, řekl mi že se mám v pondělí zastavit i se zadním kolem že to pro něj na motorky dělá další chalan. Pro jistotu sem mu i poslal sms s typem motorky a psal mi že dohoda platí ale dokud to není na 100% hotové 100% tak se raději sháním po někom osvědčeným ale jak vidno asi nikdo není a ještě ty mi k tomu chceš udělat depku
http://www.zednic... http://luky2.rajc...