Tome, až pojedeš okolo, tak se zastav - podívám se na to. Olej je tam správný. Z vypuštěného oleje toho u 12-tek ani moc poznat nejde (když to teda nejsou nějaký zbytky z poškozených součástí z lehkých slitin - vidličky, řadící válec) , protože inženýři v BMW dali magnet dovnitř převodovky (místo na vypouštěcí šrou, aby nikdo nepoznal, co se tam děje - všechny kovový špony se chytaj na něj a co je na něm nachytaný jde vidět, až se převodovka "rozhodí" - např. úplně klidně vyteče vcelku čistej olej a uvnitř jsou na předloze vysypaný ložiska a kola se melou jak v mlejnku - uvnitř na magnetu je přitom obrovskej "ježek" ze špon. Na vidličky to nevypadá. Spíše to vidím, že se ti nevrací řadička do výchozí polohy - když řadíš (jak dolu, tak nahoru), vrací se ti řadička zpět do střední (výchozí) pozice? Zkus, když budeš řadit, vrátit řadičku do střední pozice nohou, a pak zkus zařadit další kvalt. Ještě zkus namazat kloubky táhla od řadičky na hřídelku převodovky, jestliže toto nevyřeší tvůj problém, tak potom "rozhodit" převodovku.
Cca v místě s šipkou na fotce je umístěnej magnet:
Upravil Tonda dne 05.09.2011 23:20
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To brtnik: a co si myslíš, že je u ostatních výrobců? Tady o tom víš proto, že sem píší majitelé BMW.Zajdi na stránky jiných motorek a budeš spokojenej. A konkrétně ty nepromazaný táhla jsou problém s údržbou každého soudruha. Tondo, nemám pravdu? Nebo to můžou mazat jenom v servisu?
No mel jsem Hondu,Suzuki a zadnej problem,koupil jsem GS12 a samej problem,pak jsem koupil 1150 a zadnej problem,ted jsem presel na 12ADV a jestli se to bude zas ****,tak koncim s touhle znackou,nebo se vratim k starsim modelum,ale uvidime.