Vjetrnik napsal:
...pořád říkám, k čemu trial bike?
...stačí enduro....
YouTube Video
To máš recht, že se toho dá i na míň vhodným stroji předvést hodně, jenže když to bereš takhle, tak by se na druhou stranu dalo říct i k čemu ostrý enduro 450, nebo k čemu vůbec enduro (myslím ne cestovní), když většina z toho, co někteří na těchhle strojích jezdí, zvládne podobnej frajer jako Graham i na GS.... Takže je to prostě dost relativní.
Jinak za mně zajímavá volba na blbnutí je tohle:
Tak trochu přitrialovaný endurko, neni to marný.
Upravil morabo dne 25.10.2011 06:52
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
.....To máš recht, že se toho dá i na míň vhodným stroji předvést hodně, jenže když to bereš takhle, tak by se na druhou stranu dalo říct i k čemu ostrý enduro 450, nebo k čemu vůbec enduro (myslím ne cestovní), když většina z toho, co někteří na těchhle strojích jezdí, zvládne podobnej frajer jako Graham i na GS.... .
...vyraž na celý den na lehkém endurku a pak budeš mluvit jinak...tam, kam s ním vyrazíš, by jsi se na velkém nikdy nevydal a po návratu můžeš posčítat škody...na ostrém bude škod v halířových položkách, ne velkém raději nepočítat...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Trochu si nerozumíme, já netvrdim, že malá ostrá motorka je nanic (navíc jsem jezdíval na lehoučký dváce). Ale pokud používáš jako argument proti trialu to, co se dá - POKUD TO MÁ DOTYČNÝ OPRAVDU V PAŽI - zvládnout na enduru, tak se dá stejně i říct, že to co se běžně jezdí právě na malým enduru, hodně dobrej jezdec zvládá na GS.
Pokud chci jezdit pouze po lesích a roklích, má logicky smysl jezdit na endurku, pokud chci jen přejíždět vraky aut na šrotplace a šplhat se po balvanech na skále za chalupou, má stejně tak smysl trial. Jednoduše proto, že je na to dělanej. To bys ale zrovna Ty, se svým zaměřením na specializaci a dokonalost a šedesáti hadrama v šatníku, vždy pro tu pravou příležitost, měl chápat, ne?!
Upravil morabo dne 25.10.2011 08:48
Maiali nel Fango!
Jednou kdysi jsem na trialu seděl...a když vím, kterak se dá jezdit na enduru, tak mi to prostě přijde zbytečný, když na tom člověk nechce jezdit závody, kde už by jej ta morka lehce limitovat mohla ....ale pokud člověk má v garáži cestovní enduro, ostré enduro, motárda, silniční okruhovku, skůtra, tak proč ne
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Jasně. Ale stejně tak může mít někdo i jiný preference a fakt to využije už jako druhou, třetí moto. Co na tom, že zrovna my dva k takovejm nepatříme
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal:
Jednou kdysi jsem na trialu seděl...a když vím, kterak se dá jezdit na enduru, tak mi to prostě přijde zbytečný, když na tom člověk nechce jezdit závody, kde už by jej ta morka lehce limitovat mohla ....ale pokud člověk má v garáži cestovní enduro, ostré enduro, motárda, silniční okruhovku, skůtra, tak proč ne
Zbytečný ti to příjde jen proto že na trialu umíš to, co když si začal na ostrým enduru. A protože na enduru jsi už pokročilý tak se ti to překrylo přes schopnosti na trialu. Nic víc v tom nehledej.
Rozhodně platí že na enduru těžko nedřeš to co lehce na trialu a pak to zpětně můžeš rychle použít do endura.
Stejně tak se lehký enduro z 50% kryje s velkým endurem a trial z 50% s lehkým ale není to totéž.
Snad je těm blábolům rozumět .
Dakar 650, HusaberG
Umim skakat na kole schody v temer neomezem poctu, lavicky.. pripadne na zadnim.
Bohuzel... casu malo Trial bych proste neuzvladal...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Umim skakat na kole schody v temer neomezem poctu, lavicky.. pripadne na zadnim.
Bohuzel... casu malo Trial bych proste neuzvladal...
Spíš si uměl a nebo možná jenom někoho znal,kdo to dokázal,ale s tvojí aktuální postavou by skákat fakt nešlo,max dva skoky a pak hají
je to hodne divoky... ale kdyz jsem nalezl na kolo (nez mi ho ukradli) v cca stejny vaze jako ted, bylo to PREKVAPIVE bez problemu Spis jsem se bal abych tomu ramu/rafku neco neudelal.
Jsem proste talent...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tohle je jeden z duvodu, proc mi prijde 690 e-r jako rozumna varianta.
Prikoupit k tomu trial.
ANEBO na to se*u na vsechno.. zhubnu a koupim trial.
Skakat na kole na zadnim, schody, lavicky atd umim... a to je dobrej zacatek, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak koukám,že jsem tento příspěvek našel dost pozdě.Ten tlouštík býval tlouštík už před svatbou,pánové.Vždy,ale jezdil takhle dobře.Já ho pamatuji jen na trialu.Jinak já se pořádně jezdit nenaučil do teď i když jsem pár let trial jezdil.Pokud máte někdo zájem o trialovou motorku zadejte si www.trial.cz a tam najdete zajímavé věci a také bazar.Všem a opravdu všem motorkářům doporučím navštívit nějaké trialové závody.Možná jste někdo navštívil minulou sobotu závody do strmého vrchu v Chýnově a tam jste mohli porovnat trial a enduro.Jak zde bylo psáno,trial ježdění je super odvaz,ale pozor i velká dřina.Tak jak to bývá u většiny věcí,které někdo umí,zdá se to jednoduché,ale pozor není.Pokud má někdo talent tak to je pak radost koukat.Pokud by byl nějaký sraz na jižní moravě,dovezu vám tam dva mladé kluky a to budete koukat co umí.Jeden z nich pátý v Chýnově a to ve velké konkurenci.
Vjetrnik napsal:
...pořád říkám, k čemu trial bike?
...stačí enduro....
a ze ty nejake trialove triky umis...
zvladnes to vubec postavit na miste na zadni?
---
myslim, ze ty megazdvihy EXC na tohle uplne idealni nejsou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2