Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 2 z 3:   1    2    3  
 
Triumph adventure
brtnik
#21 
Přidané 24.10.2011 19:08

Příspěvků: 1513
Registrace: 06.05.08
Nahodou by to bylo supr,mit moznost volby...Smile jako ale ta 19 je preci jen na asfaltu o dost lepsi nez 21,to se neda svitit.
 
hicks
#22 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 19:33
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
brtnik napsal:
Nahodou by to bylo supr,mit moznost volby...Smile jako ale ta 19 je preci jen na asfaltu o dost lepsi nez 21,to se neda svitit.


celkove asi jo.. ale treba u osmikila mi prijde, ze je mrstnejsi nez 12ka v nekterych ohledech.. takze treba ve meste bych to mozna za nedostatek nevidel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#23 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 19:34
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
hicks napsal:
.....vypada to, ze to ma OPET podsedlovku neoddelenou od zbytku ramu....


...děláš, jako by GS mělo....


coze?

ukaz mi GS, ktere ma podsedlofku privarenou k motoru/ramu.

Ja o zadnym nevim.

650 Sertao ji ma taky sroubovanou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#24 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 19:35
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
morabo napsal:
....treba pokud zacne triumph nabizet drataky v 21', tak by to treba mohlo berlin rozhybat k nejaky ty moznosti volby, priplatecku uz z fabriky (treba i s 18 vzadu?!).....


...už to nehul...Grin....to je jako bys u chtěl, aby u KTM dávali dopředu 19"


jako proc ne?

u toho jejich devitikila ci co to je maji taky tuhle verzi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
falcons
#25 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:21
Avatar člena


Příspěvků: 784
Registrace: 03.07.08
Já nevim, ať se koukám jak se koukám, mě ten design přijde opravdu jako F800GS akorát s rovnýma světlama
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
 
servisak
#26 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:22
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
falcons napsal:
Já nevim, ať se koukám jak se koukám, mě ten design přijde opravdu jako F800GS akorát s rovnýma světlama


Takže hnusnej SadGrin
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
falcons
#27 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:23
Avatar člena


Příspěvků: 784
Registrace: 03.07.08
servisak napsal:
falcons napsal:
Já nevim, ať se koukám jak se koukám, mě ten design přijde opravdu jako F800GS akorát s rovnýma světlama


Takže hnusnej SadGrin

Tak nějak Grin

ikdyž z boku vypadá celkem obstojně
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
 
morabo
#28 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:23
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Vjetrnik napsal:
morabo napsal:
....treba pokud zacne triumph nabizet drataky v 21', tak by to treba mohlo berlin rozhybat k nejaky ty moznosti volby, priplatecku uz z fabriky (treba i s 18 vzadu?!).....


...už to nehul...Grin....to je jako bys u chtěl, aby u KTM dávali dopředu 19"


Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.

Prostě ne všichni musí nutně chtít používat motorky jen jako Ty Wink

rastareason.files.wordpress.com/2008/09/rasta-man-yin-yang-c10327076.jpg
Upravil morabo dne 24.10.2011 20:25
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
servisak
#29 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:24
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Hele má to tři válce v řadě to nesvedčí o ničem extra ..
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Vjetrnik
#30 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:26
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
hicks napsal:
.....coze?

ukaz mi GS, ktere ma podsedlofku privarenou k motoru/ramu.

Ja o zadnym nevim.

650 Sertao ji ma taky sroubovanou.....


...třeba dvanáctka má podsedlovku zároveň s rámem pod kterým je podvěšený motor, který má zároveň i nsonou funkci....NEMÁ samostatnou podsedlovku...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Vjetrnik
#31 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:28
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....


...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
falcons
#32 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:28
Avatar člena


Příspěvků: 784
Registrace: 03.07.08
zatim spíš čumim na to jak vypadá. Motor bych asi nehodnotil.
Ale jak řikám, mě to přijde jak vosmikilo co zrovna vylezlo z garáže nějaký šílený německo-britský tuningový firmy s popiskem: Pár úprav kapotáže a nacpali jsme tam jeden válec navíc, takže to neni 2*400 ale 3*400 ccm Grin
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
 
hicks
#33 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:34
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
hicks napsal:
.....coze?

ukaz mi GS, ktere ma podsedlofku privarenou k motoru/ramu.

Ja o zadnym nevim.

650 Sertao ji ma taky sroubovanou.....


...třeba dvanáctka má podsedlovku zároveň s rámem pod kterým je podvěšený motor, který má zároveň i nsonou funkci....NEMÁ samostatnou podsedlovku...


mne to ROZHODNE prijde jako trochu delsi podsedlofka. motor mi neprijde podveseny, ale spis ze to je pridelane NA NEM.




www.r1200gs.info/photos/originals/R1200GS-frame.jpg

Tiger:

www.motorcyclerider.de/wp-content/uploads/2011/03/triumph_tiger_stripped.jpg

proste jak vohnes podsedlofku.. mas porasenej celej ram od krku dal.

---

Podveseny motor ma krome Tigera treba osmikilo: (mimochodem podsedlofku mam druhou cos mi tehdy vyskocil z motorky Grin

www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-f-800-gs/bmw-f-800-gs-frame.jpg

btw: ten osmikili ram mi tedy prijde ROBUSTNEJSI nez Tigeri.. i podsedlofka mi prijde, ze ma pevnejsi geometrii.
Upravil hicks dne 24.10.2011 20:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Mr GS
#34 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:37
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8791
Registrace: 18.12.08
Já si myslím,že to bude stejně jako Tiger,cestovní posilovna Grin pro cestovatele kultůůůristy,kteří nechtějí na dlouhé cestě vynechat trénink hilarious
Svoji 12ku jsem i naloženou zvedl nesčetně krát a to vždycky sám,ale teď jsem měl tu čest zvedat tigra a ve dvou jsme měli co dělat Shock Všechna váha nahoře Sad a to se musí projevit i za jizdy,to ať mě nikdo netvrdí,že ne.Tohle bude to samí...spíš horší,vzhledem k výbavě...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
vevis
#35 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:38
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Vjetrnik napsal:
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....


...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...

Jenze na kazdej chce jit s davem!GrinKazdopadne udelat to za priplatek,nebo volitelny by takovej problem byt nemusel.
Hele ja jsem u nas povozil 2 svycary s ktm 950.Myslis,ze na nich nekdy ve Svycarsku jezdej v terenu?A presto to ktm uspesne prodava s 21.
A navic kdysi G/S dostalo motorky BMW z mizerne situace.Prodalo se jich necekane mnozstvi a to 21/18.Sice je to uz 30 let,ale tusim ze uz tenkrat byl v nemecku asfalt.Grin
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
hicks
#36 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:42
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Já si myslím,že to bude stejně jako Tiger,cestovní posilovna Grin pro cestovatele kultůůůristy,kteří nechtějí na dlouhé cestě vynechat trénink hilarious
Svoji 12ku jsem i naloženou zvedl nesčetně krát a to vždycky sám,ale teď jsem měl tu čest zvedat tigra a ve dvou jsme měli co dělat Shock Všechna váha nahoře Sad a to se musí projevit i za jizdy,to ať mě nikdo netvrdí,že ne.Tohle bude to samí...spíš horší,vzhledem k výbavě...


z tech obrazku by vyplyvalo, ze to s tezistem nebude zas tak slavne.. i v porovnani s osmikilem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
morabo
#37 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:47
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Vjetrnik napsal:
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....


...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...


Taky neříkám jako standard Wink Ale jako volba by to bylo super. Jestli se GS tváří jako jedna z nejunvirzálněších motorek, tahle možnost volby by to posunula zase o kus dál. Navíc jestliže jde na spoustě trhů o nejprodávanější moto vůbec, je pravděpodobný, že je spousta majitelů co by ji rádi viděli o kousek víc, podle svýho gusta. Jednoduše, myslím, že by to nestálo moc problémů a naopak by to třeba i hodně lidí co váhají mezi GS a 990 zvyklalo... Jasně, je to i koncepci a sériový kvalitě podvozku, ale lepší podvozek Ti umožní jet rychleji. Ale užší a větší pneu, případně s dravějším vzorkem Ti dají mnohem víc jistoty na měkčím podkladu. Takže pokud chceš cestovat off, ale nehoníš stopky a stačí Ti jet 50 místo 80, ale potřebuješ zase jiný vlastnosti, byla by možnost GS na velkejch kolech blíž ideálu než oranžáda Wink
Upravil morabo dne 24.10.2011 20:50
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#38 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
morabo napsal:
Vjetrnik napsal:
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....


...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...


Taky neříkám jako standard Wink Ale jako volba by to bylo super. Jestli se GS tváří jako jedna z nejunvirzálněších motorek, tahle možnost volby by to posunula zase o kus dál. Navíc jestliže jde na spoustě trhů o nejprodávanější moto vůbec, je pravděpodobný, že je spousta majitelů co by ji rádi viděli o kousek víc, podle svýho gusta. Jednoduše, myslím, že by to nestálo moc problémů a naopak by to třeba i hodně lidí co váhají mezi GS a 990 zvyklalo... Jasně, je to i koncepci a sériový kvalitě podvozku, ale lepší podvozek Ti umožní jet rychleji. Ale užší a větší pneu, případně s dravějším vzorkem Ti dají mnohem víc jistoty na měkčím podkladu. Takže pokud chceš cestovat off, ale nehoníš stopky a stačí Ti jet 50 místo 80 a ale potřebuješ zase jiný vlastnosti, bylo by možnost GS na velkejch kolech blíž ideálu, než oranžáda Wink


taky si myslim, ze misto adventur ve stylu Sertao nebo Gckova nasledne zrusena rada se mohli trochu porejpat v tomhle...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
vevis
#39 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 20:58
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Pokud GS pouzivas jako motocestovatel tak i s 21 vepredu se necha jezdit na asfalte a v zatackach dost rychle.
Rekl bych,ze jizdu na asfaltu zhorsi min,nez o kolik ji zlepsi mimo asfalt.Jestli se zadari,tak bych na jare chtel ve predu 21 mit.
A navic spousta z nas mela pred GS biga,afriku,tenere atd. a myslim ze asi nikdo nepovazoval 21 kolo za slabinu motorky.helpless
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
servisak
#40 
Triumph adventure
Přidané 24.10.2011 21:02
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
vevis napsal:
Pokud GS pouzivas jako motocestovatel tak i s 21 vepredu se necha jezdit na asfalte a v zatackach dost rychle.
Rekl bych,ze jizdu na asfaltu zhorsi min,nez o kolik ji zlepsi mimo asfalt.Jestli se zadari,tak bych na jare chtel ve predu 21 mit.
A navic spousta z nas mela pred GS biga,afriku,tenere atd. a myslim ze asi nikdo nepovazoval 21 kolo za slabinu motorky.helpless


Vevis že tys udělal v Machově tu poštu že budeš upravovat svou mazlenou 1100 Wink
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Strana 2 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 93
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.29 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI