brtnik napsal:
Nahodou by to bylo supr,mit moznost volby... jako ale ta 19 je preci jen na asfaltu o dost lepsi nez 21,to se neda svitit.
celkove asi jo.. ale treba u osmikila mi prijde, ze je mrstnejsi nez 12ka v nekterych ohledech.. takze treba ve meste bych to mozna za nedostatek nevidel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
.....vypada to, ze to ma OPET podsedlovku neoddelenou od zbytku ramu....
...děláš, jako by GS mělo....
coze?
ukaz mi GS, ktere ma podsedlofku privarenou k motoru/ramu.
Ja o zadnym nevim.
650 Sertao ji ma taky sroubovanou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
....treba pokud zacne triumph nabizet drataky v 21', tak by to treba mohlo berlin rozhybat k nejaky ty moznosti volby, priplatecku uz z fabriky (treba i s 18 vzadu?!).....
...už to nehul.......to je jako bys u chtěl, aby u KTM dávali dopředu 19"
jako proc ne?
u toho jejich devitikila ci co to je maji taky tuhle verzi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já nevim, ať se koukám jak se koukám, mě ten design přijde opravdu jako F800GS akorát s rovnýma světlama
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
falcons napsal:
Já nevim, ať se koukám jak se koukám, mě ten design přijde opravdu jako F800GS akorát s rovnýma světlama
Takže hnusnej
Tak nějak
ikdyž z boku vypadá celkem obstojně
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
morabo napsal:
....treba pokud zacne triumph nabizet drataky v 21', tak by to treba mohlo berlin rozhybat k nejaky ty moznosti volby, priplatecku uz z fabriky (treba i s 18 vzadu?!).....
...už to nehul.......to je jako bys u chtěl, aby u KTM dávali dopředu 19"
Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.
Prostě ne všichni musí nutně chtít používat motorky jen jako Ty
Upravil morabo dne 24.10.2011 20:25
Maiali nel Fango!
ukaz mi GS, ktere ma podsedlofku privarenou k motoru/ramu.
Ja o zadnym nevim.
650 Sertao ji ma taky sroubovanou.....
...třeba dvanáctka má podsedlovku zároveň s rámem pod kterým je podvěšený motor, který má zároveň i nsonou funkci....NEMÁ samostatnou podsedlovku...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....
...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
zatim spíš čumim na to jak vypadá. Motor bych asi nehodnotil.
Ale jak řikám, mě to přijde jak vosmikilo co zrovna vylezlo z garáže nějaký šílený německo-britský tuningový firmy s popiskem: Pár úprav kapotáže a nacpali jsme tam jeden válec navíc, takže to neni 2*400 ale 3*400 ccm
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
ukaz mi GS, ktere ma podsedlofku privarenou k motoru/ramu.
Ja o zadnym nevim.
650 Sertao ji ma taky sroubovanou.....
...třeba dvanáctka má podsedlovku zároveň s rámem pod kterým je podvěšený motor, který má zároveň i nsonou funkci....NEMÁ samostatnou podsedlovku...
mne to ROZHODNE prijde jako trochu delsi podsedlofka. motor mi neprijde podveseny, ale spis ze to je pridelane NA NEM.
Tiger:
proste jak vohnes podsedlofku.. mas porasenej celej ram od krku dal.
---
Podveseny motor ma krome Tigera treba osmikilo: (mimochodem podsedlofku mam druhou cos mi tehdy vyskocil z motorky
btw: ten osmikili ram mi tedy prijde ROBUSTNEJSI nez Tigeri.. i podsedlofka mi prijde, ze ma pevnejsi geometrii.
Upravil hicks dne 24.10.2011 20:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já si myslím,že to bude stejně jako Tiger,cestovní posilovna pro cestovatele kultůůůristy,kteří nechtějí na dlouhé cestě vynechat trénink
Svoji 12ku jsem i naloženou zvedl nesčetně krát a to vždycky sám,ale teď jsem měl tu čest zvedat tigra a ve dvou jsme měli co dělat Všechna váha nahoře a to se musí projevit i za jizdy,to ať mě nikdo netvrdí,že ne.Tohle bude to samí...spíš horší,vzhledem k výbavě...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....
...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...
Jenze na kazdej chce jit s davem!Kazdopadne udelat to za priplatek,nebo volitelny by takovej problem byt nemusel.
Hele ja jsem u nas povozil 2 svycary s ktm 950.Myslis,ze na nich nekdy ve Svycarsku jezdej v terenu?A presto to ktm uspesne prodava s 21.
A navic kdysi G/S dostalo motorky BMW z mizerne situace.Prodalo se jich necekane mnozstvi a to 21/18.Sice je to uz 30 let,ale tusim ze uz tenkrat byl v nemecku asfalt.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Mr GS napsal:
Já si myslím,že to bude stejně jako Tiger,cestovní posilovna pro cestovatele kultůůůristy,kteří nechtějí na dlouhé cestě vynechat trénink
Svoji 12ku jsem i naloženou zvedl nesčetně krát a to vždycky sám,ale teď jsem měl tu čest zvedat tigra a ve dvou jsme měli co dělat Všechna váha nahoře a to se musí projevit i za jizdy,to ať mě nikdo netvrdí,že ne.Tohle bude to samí...spíš horší,vzhledem k výbavě...
z tech obrazku by vyplyvalo, ze to s tezistem nebude zas tak slavne.. i v porovnani s osmikilem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....
...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...
Taky neříkám jako standard Ale jako volba by to bylo super. Jestli se GS tváří jako jedna z nejunvirzálněších motorek, tahle možnost volby by to posunula zase o kus dál. Navíc jestliže jde na spoustě trhů o nejprodávanější moto vůbec, je pravděpodobný, že je spousta majitelů co by ji rádi viděli o kousek víc, podle svýho gusta. Jednoduše, myslím, že by to nestálo moc problémů a naopak by to třeba i hodně lidí co váhají mezi GS a 990 zvyklalo... Jasně, je to i koncepci a sériový kvalitě podvozku, ale lepší podvozek Ti umožní jet rychleji. Ale užší a větší pneu, případně s dravějším vzorkem Ti dají mnohem víc jistoty na měkčím podkladu. Takže pokud chceš cestovat off, ale nehoníš stopky a stačí Ti jet 50 místo 80, ale potřebuješ zase jiný vlastnosti, byla by možnost GS na velkejch kolech blíž ideálu než oranžáda
Upravil morabo dne 24.10.2011 20:50
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
....Proč by nemohlo mít GS volitelně velký kola? Jasně, že na vyložený řádění je KTM víc stavěná, ale lidí co hledají cestovní vlastnosti GS ("bezúdržbovost" kardanu, rozumnou spotřebu i v težších pomínkách, delší servisní interval, atd) a tolik nelpí na špičkovým chvaní na silnici a obětovali by ho za nějakou tu jistotu navíc v terénu (nemluvě o větším výběru "chlupatejch" pneu), by se určitě našli. Stačí si porovnat o kolik líp se chová boxer GS i jen na suchým, pevným podkadu na špuntech proti touringovejm gumám. Je to prostě jak jiná motorka. Bejt to ještě o kousek lepší, vůbec bych se nezlobil a myslím, že nejsem zdaleka sám.....
...podívej se na hlavní trhy pro tuhle motorku a jak ji tam většina používá...
Taky neříkám jako standard Ale jako volba by to bylo super. Jestli se GS tváří jako jedna z nejunvirzálněších motorek, tahle možnost volby by to posunula zase o kus dál. Navíc jestliže jde na spoustě trhů o nejprodávanější moto vůbec, je pravděpodobný, že je spousta majitelů co by ji rádi viděli o kousek víc, podle svýho gusta. Jednoduše, myslím, že by to nestálo moc problémů a naopak by to třeba i hodně lidí co váhají mezi GS a 990 zvyklalo... Jasně, je to i koncepci a sériový kvalitě podvozku, ale lepší podvozek Ti umožní jet rychleji. Ale užší a větší pneu, případně s dravějším vzorkem Ti dají mnohem víc jistoty na měkčím podkladu. Takže pokud chceš cestovat off, ale nehoníš stopky a stačí Ti jet 50 místo 80 a ale potřebuješ zase jiný vlastnosti, bylo by možnost GS na velkejch kolech blíž ideálu, než oranžáda
taky si myslim, ze misto adventur ve stylu Sertao nebo Gckova nasledne zrusena rada se mohli trochu porejpat v tomhle...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pokud GS pouzivas jako motocestovatel tak i s 21 vepredu se necha jezdit na asfalte a v zatackach dost rychle.
Rekl bych,ze jizdu na asfaltu zhorsi min,nez o kolik ji zlepsi mimo asfalt.Jestli se zadari,tak bych na jare chtel ve predu 21 mit.
A navic spousta z nas mela pred GS biga,afriku,tenere atd. a myslim ze asi nikdo nepovazoval 21 kolo za slabinu motorky.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Pokud GS pouzivas jako motocestovatel tak i s 21 vepredu se necha jezdit na asfalte a v zatackach dost rychle.
Rekl bych,ze jizdu na asfaltu zhorsi min,nez o kolik ji zlepsi mimo asfalt.Jestli se zadari,tak bych na jare chtel ve predu 21 mit.
A navic spousta z nas mela pred GS biga,afriku,tenere atd. a myslim ze asi nikdo nepovazoval 21 kolo za slabinu motorky.
Vevis že tys udělal v Machově tu poštu že budeš upravovat svou mazlenou 1100
... servis a diagnostika BMW Motorrad