kudla napsal:
Díky moc za iformace vyzkouším Invelt.
maji vysokou hodinovku (cca 1800,- CZK/hod) ale pozor, hodne ukonu je TABULKOVYCH.. tj. ze maji jasne definovanou delku i kdyby to ve skutecnosti resili 5x tak dlouho.
Takze to je ve vetsine pripadu naprosto v poho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ako už ktosi spomínal ložiská v kolesách sú polské, no neodchádzajú kvôli tomu, ale skôr kvôli tomu, že náboj má veľký presah - aspoň zadný cca 0,09 mm. Takže by sa zišlo náboj alebo ložiská o 2, 3 stovky upraviť. Nahrievať náboj pri výmene stačí elektrickou teplovzdušnou pištolou stačí 120-150 C a nie po "mongolsky"
Ale bez nejakeho rýpania, neviem či je toto robota pre niekoho kto si pletie ložisko z guferom, no niekedy sa aj majster sekne
zdar, tak mě to potkalo ve 30ti tisících při návratu z Ukrajiny, 200km od baráku se rozsypala ložisková klec v předním kole, nějaký kuličky chybí (asi zapadly za ložisko). Domů jsem dojel, ale motorka vrzala a skřípala jak rezavý kolečko. Preventivně vyměním i zadek za SKF.
Dodo- přiložený následující obrázek:
mne tusim po 90k. ale jen par tisic po utoprni lozisek na TTTE?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To je k neuvěření,co s tím provádíte s těma motorkama že vám tak brzy odejdou logry? já mám nahrkáno 45 000 a logry ok a to jsem to nikdy neumyl jinak než wapkou(samo že to nervu přímo na osu z 2cm) jo a origo logry tam mám made in poland
Upravil kim dne 16.09.2013 10:53
kim napsal:
To je k neuvěření,co s tím provádíte s těma motorkama že vám tak brzy odejdou logry? já mám nahrkáno 45 000 a logry ok a to jsem to nikdy neumyl jinak než wapkou(samo že to nervu přímo na osu z 2cm) jo a origo logry tam mám made in poland
mne to odeslo kdyz jsem byl chvili zapadlej (po osy) v hluboky bahnity louzi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tie origo som menil po cca 2 rokoch, na jar keď som sa vrátil zo zmoknutého Rumunska. Jazdili sme dosť hnusné blato, tak som to preventívne rozobral a nestačil som sa čudovať keď som mal v ložiskách hrdzu. Ešte chvíľu a bolo bi po nich. Dal som od Slovenského výrobcu že podporím,ale vydržali len 2 sezóny, na zadnom kole pri zimnej údržbe som zistil že jedno z troch bolo tesne pred rozpadnutím. Tak som vymenil komplet (5 x).
Zdravím, mám dotaz ohledně označení těch ložisek SKF, našla jsem totiž dvoje a jedny mají označení 6204 2RSL ( limit speed 17 000), ty předpokládám, že jsou lepší a ty druhý 6204 2RSH (limit speed 10 000), tak se chci zeptat který objednáváte na BMW F 800 GS a ještě bych potřebovala vědět, jestli na předním i na zadním kole (včetně toho ložiska pod rozetou) je označení a rozměr těch ložisek stejný nebo na předku jsou jiný než na zadku? Vysypalo se mi ložisko na zadním, ale preventivně budu měnit i na předním kole, tak se chci ujistit než něco objednám, že objednávám správně.
kocicanda33 napsal:
Zdravím, mám dotaz ohledně označení těch ložisek SKF, našla jsem totiž dvoje a jedny mají označení 6204 2RSL ( limit speed 17 000), ty předpokládám, že jsou lepší a ty druhý 6204 2RSH (limit speed 10 000), tak se chci zeptat který objednáváte na BMW F 800 GS a ještě bych potřebovala vědět, jestli na předním i na zadním kole (včetně toho ložiska pod rozetou) je označení a rozměr těch ložisek stejný nebo na předku jsou jiný než na zadku? Vysypalo se mi ložisko na zadním, ale preventivně budu měnit i na předním kole, tak se chci ujistit než něco objednám, že objednávám správně.
Trocha jednoduchých počtů: pneu na 800 je 150/70 R17. Průměr ráfku 17*0,0254=0,4318m. K tomu pneu výška 0,15*0,7=0,105m. Celkový průměr kola tedy 0,4318+2*0,105=0,6418m. Obvod kola tedy 0,6418*3,1415=2,02m. V případě ložiska s RPM 10t/min je limitní rychlost 10000*2,02=20200m/min což je 20,2km/min což je 1212km/h.
Pokud tedy máš nadzvukový osmikilo, potom potřebuješ to s vyššíma max RPM ;-)
Jsem ženská pochop to, proto se ptám! Takže správný ložiska na Géeso jsou ty SKF 6204 2RSH. A jsou tedy stejný jak na předním tak i zadním kole, chápu správně? Jinak dík za vysvětlení, mě fakt zajímá jen to správné označení ať nekupuju něco co tam bejt nemá, ty ostatní věci co tu píšeš jsou fakt mimo mě. To víš ženský ví o tomhle velkej prd!
kocicanda tie ložiská sú použiteľné obidva typy. Rozdiel je prakticky iba v detailoch - krytky a vazelina. Ako asi vieš potrebuješ ich dokopy 5.
Nezabudni k tomu kúpiť aj všetky guferá. Rozmery sú tu na prvej strane, alebo si rozklikni toto http://realoem.co...&fg=31
No to jsem právě rozklikla a na tom obrázku zadního kola maj ložiska 3, položky 9, 11 a 25, jenže když ale kouknu do toho rozpisu pod tím tak u položek 9 a 11 jsou ty ložiska psaný dvakrát a každý má jiný objednací číslo, proto jsem z toho jelen a nevím co si z toho mám vybrat. Takže když to shrnu jak v první třídě, tak na přední i zadní kolo potřebuji pouze 5 radiálních ložisek a všechny s označením SKF 6204 2RSH a o rozměru 20x47x14. Je to tak?
Upravil kocicanda33 dne 27.09.2013 23:06
Iné objednacie číslo majú asi preto, že bmw zmenilo značku ložísk a tak vznikli dve alternatívy. Jedna sada čísiel je aj zhodná s prednými.
Skrátka kúp 5 ks ložísk 6204 obojstranne krytované - to je tá koncovka 2RSH ,2RSL či 2RS. A aby to nežrala hrdza lepšie sú tie s plastovými krytkami.