Z hlediska fuel.. ten tlakový ventil je tam proto, že úroveň nádrže je pod úrovní vstřikování. Tak aby palivo nesteklo dolů zpět do nádrže a tím nevznikalo startování "naprázdno" kdy palivové čerpadlo by při otočení klíčkem muselo kompletně natlakovat celou palivovou soustavu.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Tak pítam se proto, protože chci vědět, co se tam proč děje
Jako chápu že ty doporučený intervaly jsou z nějakejch důvodů, ale já jsem prostě tvor zvědavý a nechci jen jako ovce slepě měnit díly.
Proto se ptám, co to dělá, když je špatnej. Ale je fakt, že má dost přejeto a koupím ho. díky
Do it my way...
Jen pro upřesnění, ten tlakový regulátor (chcete-li, ventil) je tam především pro to, aby udržoval konstatní tlak paliva pro vstřikovač.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.